1997 1999 ۲۰۰۰ ۲۰۰۰ ۲۰۰۱ ۲۰۰۱ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۳ ۲۰۰۳ ۲۰۰۴ ۲۰۰۴ ۲۰۰۵ ۲۰۰۵ ۲۰۰۶ ۲۰۰۶ ۲۰۰۷ ۲۰۰۷ ۲۰۰۸ ۲۰۰۸ ۲۰۰۹ ۲۰۰۹ ۲۰۱۰ ۲۰۱۰ ۲۰۱۱ ۲۰۱۱ ۲۰۱۲ ۲۰۱۲ ۲۰۱۳ ۲۰۱۳ ۲۰۱۴ ۲۰۱۴ ۲۰۱۵ ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ ۲۰۱۶ ۲۰۱۷ ۲۰۱۷ 2018 2018 2019 2019 2020 2020 آفریقا آمریکا آمریکا اجتماعی اسپانیا استرالیا اکشن اکشن انتقام انگلیس ایران ایران بر حسب کشور برحسب ژانر برحسب ژانر برحسب سال انتشار برحسب سال انتشار برحسب کشور بریتانیا پزشکی تاریخی تاریخی تایلند تایلند تایوان تایوان تخیلی تراژدی ترسناک ترسناک جنایی جنایی جنگی جنگی چین چین حقوقی خانوادگی خانوادگی دانمارک درام درام رازآلود رازآلود روسیه ژاپن ژاپن سریال سینمایی عاشقانه عاشقانه علمی تخیلی علمی تخیلی غم انگیز غم انگیز فانتزی فانتزی فرانسه کارآگاهی کانادا کره جنوبی کره جنوبی کمدی کمدی کوتاه کوتاه لهستان ماجراجویی ماجراجویی ماجرایی مدرسه ای مدرسه ای ملودرام ملودرام مهیج نروژ هند هیجانی هیجانی ورزشی وسترن وسترن
چهارشنبه 27 فروردین 1399
نظراتتعداد دیدگاه های تایید شده : 511 دیدگاه
سلام.
این سریال ها قصه های متفاوت و جذابی دارن و همین طور روند داستان ها خوبه
بازیگری و تصویربرداری و کارگردانی خوبی دارن
خاطرات الحمرا ۲۰۱۸
سر آستین قرمز ۲۰۲۱
فصل های شکوفه ۲۰۲۲
عاشقان ماه ۲۰۱۶
به آرامی ۲۰۱۷
منو بکُش و خلاصم کن ۲۰۱۵
آرانگ و دادرس ۲۰۱۲
اشکالی نیست، این عشقه ۲۰۱۴
کلاس ایته وون ۲۰۲۰
تاریخ آرتدال فصل اول ۲۰۱۹ و فصل دوم ۲۰۲۳
تو زیبایی ۲۰۰۹
پسران برتر از گل سه تا کشور… [کره: ۲۰۰۹] و [چین: باغ شهاب سنگ ۲۰۱۸] و [تایلند: اف۴-پسران برتر از گل ۲۰۲۱]
کتاب خانوادگی گو ۲۰۱۳
مهتاب نقاشی شده بر ابر ۲۰۱۶
لیگ جذاب ۲۰۱۹
گل برفی یا گل حسرت ۲۰۲۱
بیا و بغلم کن ۲۰۱۸
ام عزیزم ۲۰۲۱
کیمیای روح فصل اول و دوم ۲۰۲۲
بازی ماهی مرکب ۲۰۲۱
سلول های یومی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲
آلیس ۲۰۲۰
لوکا-آغاز ۲۰۲۱
شکارچیان شگفت انگیز ۲۰۲۰ و ۲۰۲۳
سلام من درخواست یه سریال داشتم چند بارم پیام داد ولی ترتیب اثر ندادید
ممکنه سریال چینی Nothing But You 2023 رو در سایت قرار بدید خواهشمندم
باشه عزیزم حتما قرار میدم
یه دنیا ممنون
خواهش میکنم عزیزم
حدود 70 یا 80 سریال کره ای دیدم همه هم از لیست های برترین ها ولی 25 تا از بهترین هاش رو براتون میگم میتونم بهتون قول بدم از همه شون خوشتون میاد همه قوی ان و مخاطب پسند و معروف پس سیوش کنید حتما یه جایی
اول سلام
دوم اینکه برای پیشنهاد سریال باید من اول بدونم شما ها چه نوع سریالی و چه نوع ژانری دوست دارین ولی چون تقریبا ارتباط یک طرفه ست سلیقه خودمم هم میگم که سبک کلی سریال هایی که پیشنهاد کردم رو بدونین
من خودم سریال هایی با سبک و سیاق جدی رو دوست دارم و زیاد به سمت سریال کمدی زیاد نمیرم از طرف دیگه سمت ژانر ترسناک و فانتزی و تینجری هم زیاد نمیرم ولی نه اینکه نرم و نرفتم تاحالا تو لیستم هم چندتا پیدا میکنین
1. crash landing on you درام عاشقانه غمگین
2. penthouse درام عاشقانه هیجانی انتقامی مدرسه ای و هم کمدی هم غمگین .3 فصل 48 قسمت
3. moon lovers درام تاریخی عاشقانه غمگین
4. its ok its love درام عاشقانه روانشناسی
5. the world of the married درام عاشقانه غمگین
6. the heirs درام عاشقانه مدرسه ای
7. goblin فانتزی عاشقانه کمدی
8. flower of evil درام عاشقانه جنایی هیجانی
9. the smile has left your eyes درام عاشقانه غمگین . از بهترین سریال های underrated
10. kill me heal me درام عاشقانه روانشناسی هم کمدی هم غمگین شرکت . سریال عالی ایه ولی بخش شرکتش همون کلیشه همیشگی وراثت
11. descendants of sun درام عاشقانه ارتشی
12. healer درام اکشن عاشقانه
13. uncontrollably fond درام عاشقانه غمگین . یکی دیگر از بهترین underrated ها
14. romantic doctor درام پزشکی عاشقانه . 2 فصله هردو خوبن من 1 رو بیشتر دوست داشتم .تقریبا طرفدار های نصف شدن بین 2 فصل
15. while you were sleeping درام فانتزی عاشقانه حقوقی . اول فکر میکردم به خاطر بازیگرا معروف شده ولی اینطور نبود سریال خوبیه
16. chicago typewriter درام فانتزی {تناسخ } عاشقانه تاریخی . با این عاشق بازی 1910 تا 1945 کره شدم { زمان مستعمره ژاپن بوده }. underrated
17. suspicious partner درام عاشقانه حقوقی جنایی
18. true beauty درام عاشقانه مدرسه ای کمدی . اینم فکر میکردم به خاطر بازیگر ها معروف شده باشه ولی اینطور نبود
19. k2 عاشقانه اکشن جنایی هیجانی سیاسی انتقامی
20. vincenzo اکشن عاشقانه هیجانی انتقامی کمدی . انتظارات رو برده بود بالا ولی شاهکارم نیست پس ببینید ولی با توقعات کمتر از بازخوردها
21. come and huge me درام عاشقانه جنایی غمگین . بازم از اون underrated های خوب
22. familiar wife فانتزی عاشقانه .بی نهایت سریال آموزنده ایه مخصوصا برای کسایی که تو رابطه ان .ریتم آرومی داره ولی خیلی خوبه
23. stranger درام جنایی حقوقی پلیسی {عاشقانه نداره } . 2 فصله من 1 رو خیلی بیشتر از 2 دوست داشتم . 1 رو هم ببینین کافیه به نظرم
24. oh hae young again درام عاشقانه هم کمدی هم غمگین .بازم از underrated های خوب
25. mouse جنایی پلیسی هیجانی
بازم میگم .سریال های زیاد معروفی دیدم از کره ولی این 25 تارو پیشنهاد میکنم مثلا از اونایی که دیدم و نگفتم نه به خاطر اینکه بدن فقط سلیقه من نیستن اونچنان یا در حد لیست بالا نیستن به نظرم : پلی لیست بیمارستان . مشکلی نیست خوب نباشی . کلاس ایته وان . گل برفی . هتل دلونا . آخرین ماموریت فرشته : عشق …افسانه دریای آبی . پادشاه ابدی . شکارچی شهر . عشق مخفی 2013 . beating again2015 . ملکه کی . به آرامی ذوبم کن . زن قوی دونگ بون سون . آقای آفتاب . اوه ونوس من . یک شب تابستانی . زندگی مخفی منشی من . بی خانمان . سیندرلا و چهارشوالیه . آیا تو هم انسانی . منشی کیم چشه . w . عروس خدای آب . جنگل . دادستان نظامی دوبرمن . قهرمان عجیب من . مبارزه در راهم . sky castle …………
از لیست دوم که در اصل معرفی نشدن و پیشنهادی نیستند چندتارو دلیل پیشنهاد نشدنشونو بگم فقط و دیگه تمام
بی خانمان : سریال خیلی خوبیه ولی چون قرار بود براش فصل 2 بسازن بی هدف و بی معنا تموم شد فصل اولش پس دیدنش نمیارزه مگه اینکه فصل 2ش زمان خوندن این کامنت اومده باشه
کلاس ایته وان : از اون کلیشه ای های تکراری در مورد موفقیت در شرایط سخت هزارتا از این جور سریال هارو دیدیم تا حالا {شاید این نظرم رو خیلی ها دوست نداشته باشن ولی به نظرم حقیقت همینه }
منشی کیم چشه و افسانه دریای آبی . زن قوی دونگ بون سون : این ها ژانر اصلیشون کمدین اگه این ژانر رو دوست دارین ببین جز خوباشن
پلی لیست بیمارستان : سریال با ریتم بی نهایت آروم هیجانی نداره ولی یه ایده جالبه ش اینه که به جای اینکه به بخش عاشقانه توجه کنه به بخش رفاقت دوستی توجه میکنه
پادشاه ابدی : زمان اوایل کرونا بود و همه بیکار و نشستن سریال رو دیدن به خطر همین بازخورد زیادی گرفته و ایده جالبی داره {دنیای موازی } ولی به نظرم در حد بازخورداش نیست و توقع ها رو خیلی بردن بالا
beating again 2015 :از underrated هاست . میشه گفت دو بخشه 1.عاشقانه 2.شرکت . که بخش عاشقانه ش ایده تازه و خیلی قشنگی داره ولی بخش مربوط به شرکتش بازم همون کلیشه بی نهایت تکراری وراثت و شرکت رو از چنگ بقیه درآوردن
قهرمان عجیب من و مبارزه در راهم و جنگل عروس خدای آب رو اصلا پیشنهاد نمیکنم برای من از بدترین ها بودن
ببخشید پرحرفی کردم سرتون به درد اومد در نهایت میخوام ازتون که از بخش پاسخ ریکت بدین به لیستم تا بقیه هم بفهمن لیست خوبیه تا استفاده کنن
1.یک روز معمولی
2.بیست و پنج و بیست و یک ساله
3.بازی مرکب
4.لوکا:آغاز
*به جرعت میگم تاپ ترین سریالای کره ای
5.افسانه نه دم
6.وینچنزو
7.حوا
8.دهن لق
9.مشکلی نیست خوب نباشی
10.راننده تاکسی
11.فردا
12.سقوط بر روی تو
13.وکیل وو خارق العاده
14.استارت آپ
15.گابلین
16.پنت هاوس (ژانر تراژدی)
*عالین
17.خنده در وایکیکی 1
18.آقای ملکه
19.زیبایی حقیقی
*کمدی عالی
بهترین سریالایی ک دیدم،میتونم هزاران بار ببینم بدون اینکه خسته شم(ژانرای مختلف)
1.reply 1988
2.moon lovers
3.reply 1994
4.fighting for my way
Twenty five _twenty one 5
6.pasta(این البته سلیقه ایه،من از بچگیم خاطره داشتم باهاش هنوزم خیلی دوسش دارم)
7.روزگار شاهزاده
8.افسانه دریای آبی
اگه سریالایی مثل. reply 1988_reply 1994_twenty five twenty one میشناسید معرفی کنید،البته منظورم شباهت داستانی نیست،بنظرم این فیلما خیلی به واقعیت نزدیک ترنو کلیشه ای نیستن،وقتی میبینیدشون ازش لذت میبرید،حتی تا آخرین قسمت اینکه کی به کی میرسه واستون هیجان انگیزه، توی اون چند روزی که میبینید سریالو،انگار دارین تو اون زندگی میکنید،نه اینکه مثل بیشتر فیلما از قسمت اول معلومه داستان چیه فقط وایمیستید بهم رسیدنشونو میبینید،البته هرکس یجور داستانی دوس داره نظره همه قابل احترامه،امیدوارم این سریالارو ببینیدو لذت ببرینو تو اون چن روزی ک میبینید از همه ی دغدغه هاتون دور شینو ببرتتون تو یه دنیای دیگه…
کیمیای روح
Love all play😍
خانه شیرین
وکیل ووری خارق العاده
یادداشت رهایی من
فردا
سلام
ممکنه سریال چینی Love Like the Galaxy2022 رو در سایت قرار بدید منون میشم
بله حتما
من خیلی سریالا دیدم اما سریالایی که حاضرم چندین بار ببینم :
1. ملکه کی
2. سرگذشت آسدال
3. عاشقان ماه
4. K2
5. پسران برتر از گل
و سریالایی که خیلی دوست داشتم
نسل خورشید
وینچنزو
وقتی تو خواب بودی
هیلر
شریک مشکوک
پینوکیو
بی خانمان
زن قدرتمند دو بونگ سون
گل اهریمنی
هتل دلونا
هوارانگ
دانشمند شبگرد
پادشاه صاحب ماسک
سلام لطفا سریال های عاشقانه ای مثل وارثان که جدایی داشته باشه معرفی کنید ممنونم
بهترین سریال هایی که دیدم
موش ۲۰۲۱ (عالی ، خودتون ببینید متوجه میشید (ژانر درام ، جنایی
شادی ۲۰۲۱ (اینم تو ژانر زامبی عالیه
نام من (حتما ببینید
دریای خاموش (ژانر فضایی هست که خیلی خوبه
وینچنزو هم خیلیی خوب بود
ما همه مرده ایم هم ژانر زامبی هست حالا مدرسه ای
اینا سریال هایی هستن که حتما باید دید واقعا عالین
نظرت رو خوندم دیدم به سریالهای زامبی علاقه داری سریال خانه شیرین رو حتما ببین فوق العادس فقط تا آخر ببین به قسمت های آخر که میرسه پر از غافلگیریه
سلام
میشه سریالایی مثل پدر عجیب رو معرفی کنید کمدی باشه
یک بار دیگر..
دوستان عزیز اگه سریال تاریخی خوب و با تعداد قسمت زیاد دیده معرفی کنه؟
این معروفا اکثرا دیدم، سریالهایی خوب و کمتر دیده شده بگید لطفا
سریال چینی تصنیف طولانی و لویانگ رو ببین فوق العادس حتما خوشتون میاد
پادشاه صاحب ماسک رو ببین دور از کلیشه و عالیه واقعا
بنظرم بهترین سریالایی ک دیدم اینا بودن
قاضی شیطان ۲۰۲۱با بازی جی سانگ
وینچنزو ۲۰۲۱بازی تکیون
My name2021
یک روز معمولی ۲۰۲۱با بازی کیم سوهیون
روباه نه دم۲۰۲۰با بازی لی دوون ووک
بدو دیوانه۲۰۲۱با بازی لی دون ووک
کایروس۲۰۲۰
به یاداور۲۰۱۵ (یکم غم انگیز)
هیلر۲۰۱۴ بازی جی چانگ ووک
شکارچی شهر۲۰۱۱ بازی لی مین هو
بکش خلاصم کن۲۰۱۷ بازی جی سانگ
بی خانمان۲۰۱۹با بازی سوزی
The k2۲۰۱۶با بازی جی چانگ ووک
تو از ستاره ها اومدی۲۰۱۳ با بازی کیم سوهیون
تو هم انسانی۲۰۱۸
دکتر هو یا سزاوار۲۰۱۷
من ربات نیستم۲۰۱۷
تاریخ ارتدال۲۰۱۹
برگرد اجوشی۲۰۱۶
پدر عجیب غریب۲۰۱۷
ایریس(۱)۲۰۰۹
خاطرات الحمرا۲۰۱۸
روبای بلند (۱)۲۰۱۱
رویای بلند۲
وارثان۲۰۱۳
دادستان نظامی دوبرمن۲۰۲۲
سلام من زیاد سریال ندیدم ولی اینایی که دیدم خیلی دوسشون دارم
نابود گر در خدمت گذاری حاضر است
روباه نه وم
لویی پادشاه خرید
لبخند پر کشیده از نگاهت
گابلین
مشکلی نیست خوب نباشی
سلام هیولا
مدرسه ۲۰۱۵
پاسخ به ۱۹۹۷(اولین سری از این فیلم)
کلا فیلم های سئو این گوک خیلی خوبن چون به راحتی میتونی اون نقش رو بپذیری
ممنون
سلام.من سریال خوب خیلی دیدم چندتاش معرفی میکنم
18 Again
100 Days My Prince
Are You Human Too
Clean With Passion For Now
Crash Landing of You
Dali and Cocky Prince
Doom at Your Service
Fight For My Way
Goblin
Hometown ChaChaCha
Hospital Playlist
I Am not robot
Kill Me Heal Me
Love With Flaws
Moonlight drawn by clouds
Mr Queen
She was pretty
Suspicious Partner
The King Eternal Monarch
The legend of the blue sea
Touch Your Heart
What’s Wrong With Secretary Kim
از بین این همه سریال کره ای تنها سریالی که خیلی توجهمو جلب کرد سریال وارثان بود که بیش از 10 بار نگاش کردم و هنوزم ک هنوزه هرازگاهی میرم سراغش تنها سریالی بود ک از دیدنش خسته نشدم …..نمیدونم شاید بخاطر اینکه اولین سریال کره ای بوده ک دیدم به هر حال یکی از بهترین سریالاست
وینچنزو….
سقوت بر روی تو…
یک خواستگاری کاری…
25 و 21 ساله…..
سریال زیاد دیدم ک دوستان اکثرا اسماشونو نوشتن ولی این اواخر اینارو بیشتر دوس داشتم و نیاز به تکرارش دونستم پیشنهاد میکنم ببینید:)
من خودم سریال یا فیلم زیاد دیدم و مخصوصا کی دراما رو دنبال میکنم و سریال هایی ک از نظر من بهترین بودن یعنی چند بار دیدمشون و این واقعا نظر شخصی منه اینان
دبلیو واقعا سریال جالبی و اصلا کسل کننده نیست
وینچنزو هم واقعا قشنگ بود بنظرم
گل برفی که واقعا عاشقانه ی قشنگی بود
اخرین ماموریت فرشته عشق شاید دیده باشینن اسمشو یا شنیده باشین اسمش یکم کلیشه ای و مسخره بنظر میاد ولی وقتی ببینینش خوشتون میاد و بازیگراش واقعا خیلی کارشون خوبه
ویرانگر در خدمت شما این سریال هم زیباعه و سرنوشت و عشق رو به شما نشون میده
پادشاه ابدی که دیگه خیلی خوب بود
افسانه ی دریای ابی
هتل دل لونا
سقوط بر روی تو
نسل خورشید
خوشبختی یا همون شادی
با وجود اینکه میدانم ( neverthless )
اقای ملکه
ضربان قلب
بانوی زیبای من این سریال خیلی قدیمیه و اولین کی درامایی که من زیرنویس و بدون سانسور دیدم و قشنگ یادمه 8 سالم بود و یواشکی تو کامپیوتر ابجیم دیدم و خیلی خوشم اومد شاید شمام خوشتون بیاد جالب بود بنظرم
پری وزنه بردار کیم بوک جو کمدی خیلی خوبی داشت و همچنین شمارو دعوت میکرد به تلاش برای رویاهاتون
مشکلی نیست ک خوب نباشی واقعا جزو سریالایی عه که صد بار میبینیش و واقعا با ذهنت بازی میکنه
من همچنین سریال عطر ( perfume) رو پیشنهاد میکنم که خیلیا احتمالا اسمشو نشنیدن
و افسانه روباه نه دم هم داستانش کمی شبیه هتل دل لونا بود ولی خیلی متفاوت تر و خیلی قشنگ بود اینم ببینین
و اگه سریالایی با ی داستان رمانتیک و اروم میخواین من ربات نیستم و قهرمان عجیب من رو ببینین اسمش بازم خوب نمیزنه ولی سریال بدی نیست و بهتون امید برای ادامه میده
و بازم مهم تر من بیست و یک و بیست و پنج رو بهتون پیشنهاد میکنم خودم تازه قسمت اولشو دیدم ولی بنظرم خیلی قشنگه
و مدرسه 2015 هم حتما ببینین
میشه چندتا از بهترین فیلمای کمدی رو معرفی کنین
سریال های مورد علاقه من ایناست
وینچنزو: حتی با وجود اینکه ژانر اکشن هیجانی زیاد ژانر مورد علاقم نبود ولی از دیدنش لذت بردم، یه جاهایی قشنگ میخکوبت می کنه، و یه نکته دیگه اینکه اگر تا قبل از دیدن این سریال رو سونگ جونگ کی کراش نداری با دیدنش حتما روش کراش میزنی
عاشقان ماه: از بین سریال های تاریخی این سریال تو ذهنم ماندگار شده. آیو عزیز، بکهیون عزیز، جون کی عزیز و کلی بازیگر عالی و خوشگل دیگه توشن. هرچند عده ای میگن پایانش رو دوست ندارن ولی برای من منطقی بود و اتفاقا کلیشه ای تمومش نکرده بود
عشق مثل یک کتابچه راهنماست: هرچند اکثر دوستان توی سریال های لی جونگ سوک W رو بیشتر از همه دوست دارن ولی برای من بهترینش این سریاله. یه عاشقانه آرام و لطیف و قلب سافت کن. و به قول یکی از دوستان اگر pinterest یک سریال بود می شد این سریال
کافه پرنس: کلا از سریال هایی که دختره خودش رو شکل پسر درست می کنه خوشم میاد و تو این سبک اینو بیشتر از همه دوست دارم
هیلر: یه زوروی مدرنه. پیش دختره یه پسر دست و پا چلفتی و خجالتی و شب ها یه بزن بهادر خفن. اگر این سبکی خوشت میاد ازش لذت میبری
زیبایی حقیقی: داستانش کلیشست ولی دوست داشتنی و پر کششه یه مثلث عشقی بین یه دختر و دو تا پسر کراش
نگاه شخصی من:
پدر عجیب بیش از 4 بار دیدم واقعا روی تک تک شخصیتها کار شده
ویچنزو سریال واقعا زیبا و پر کششیه
هیلر بازیگرها فوق العاده هستند
شکارچی شهر مثل هیلر می مونه
پنت هوس هر 3 فصلش جدا دیدنیه
صمیمیت حاکم در سریال ریپلای 1988 واقعا دلنشینه (وای از سوتیهای مادرا :)))))))
افسانه دریای آبی مثل تو از ستاره ها اومدی بازیگران شیک با اوپاهای تراز اول
سریال دبلیو مثل سریال پزشک غریبه روند مخصوص به خودش و همینطور کلاس کاری و هنری خودشو دنبال می کنه
عاشقان ماه هم که هممونو یک دور عاشق بازیگر مرد نقش اول خودش کرد 🙂 🙂
نسل خورشید و سقوط به روی تو وااااااای که شخصیتها چقدر ساده و پاک و صمیمین
هوارانگ و جوونهاش (اوپپپپپپااااااا پره توش)
وارثان (تا همیشه این سریال و بازیگران و کارگردانشو ستایش می کنم)
پادشاه ابدی واقعا سریال با کلاسیه
آیا تو هم انسانی (با لبخندش خندیدم از ته دل و با اخم و سکوت و نگاهش گریه کردم- عالی بود و عمیق)
بکش و خلاصم کن (واقعا بازیگرای عالی داشت)
راستی تقلید رو هم دوست داشتم اونو هم دوسه باری دیدم فقط به خاطر موزیک شروع قسمت اول سریال MML
و……
اینها انتخابهای شخصی من هستند و امیدوارم شما هم خوشتون بیاد
من سریال کره ای خیلی زیاد دیدم، با اینحال برای من تعداد خیلی محدودی سریال هستن که بخوام دوباره ببینم:
-ملکه کی (برای من اولین و بهترین سریالیه که دیدم)
-هوارانگ
-تو زیبایی
-عاشقان ماه
-افسانه دریای آبی
-تاریخ آرتدال(فصل دو هم قرار بود داشته باشه نمیدونم اومده یا نه)
نمیگم بی نقص ترینن اما من دلم میخواد دوباره و دوباره ببینمشون. ارزش یک بار دیدنو کاملا دارن، باز هم ممکنه سلیقه ای باشه.
درکنار اینا بعضی سریالا هم هستن که دیدنشون ارزش داره، چند تا از اونا که الان تو ذهنمه رو میگم:
– the untamed
-باغ شهاب سنگ
این دوتا چینی ان من زیاد چینی ندیدم اما اینا رو خیلی دوست داشتم
-something in the rain (شاید زیاداسمشو نشنیده باشین، اگه ملودرام و داستاننای خیلی آروم دوست دارین خوبه، درضمن پسره از دختره خیلی کوچیکتره و بازیگر نقش اصلی snowdrop عه، جانگ هه این)
-مدرسه موریم
-شوهر صدروزه
-کلاس دروغ(بنظرم خیلی ارزش دیدن داره)
-قاضی شیطان
اینم درنظر بگیرید من عاشق تاریخی ام نصف اینا تاریخی ان
سریال زیاد دیدم ولی این چند تا برام موندگارن
تاریخ آسدال
شهر بی رحم
تولدی دوباره♡
عاشقان ماه
داشای گرام اصن من بیشتر کمدی دیدیم ولی تاریخی و جنایی و بقیرم یه ناخونک زدم اره دیگ
خلاصه اینارو خیلی خوشم اومد البته همرو یادم نیس ولی تا جایی ک یادم اومد میگم دیگ
زیبایی حقیقی ک نبینین عمرتون به فناس
خواستگاری کاری هم واقعا عالی بود
افسانه دریای ابی هم خیلی خوب بود حتما ببینید
سریال پسران برتر از گل هم خلی خوب بود و تنها مشکلش این بود ک خیلی داستان رو الکی طولانی کردن
سریال عاشقان ماه رو حتما ببینین اقعا قشنگه ینی واقعا ها دو سال پیش دیدمش ولی مو به مو داستانش یادمه بهترین سریال عاشقانه ای بود ک دیدم
سریال بهترین ضربه رو هم حتما ببینین خیلی خوب بود واقعا کمدی هاش
وارثان
علاقه پادشاه رو هم پیشنهاد میکنم بهتون ک ببینید
گل شیطان هم سریال قشنگی بود و داستان زیبایی داشت
مدرسه 2015 و مدرسه 2017 و مدرسه 2021
سریال شادی
سریال دوباره 18 سالگی رو کامل ندیدم ولی بد نبود
سریال کتابچه راهنما بود یا چی بود یادم نیس یه چی تو این مایه ها بود دیگ
سریال وقتی تو خواب بودی
سریال پینوکیو
سریال دبلیو دوجهان
مینی سریال نوجوانان
مینی سریال اولین بوسه برای هفتمین بار خیلی مبهم تموم شد فقط
سریال دو بوک سون زن قوی هم کمدی قشنگه
سریال تو زیبایی فقط قدیمیه
سریال کافه پرنس به زور انلاین تماشاش کردم اصلا پیدا نمیشد و اینکه اینم قدیمیه
سریال اغواگر ماهر هم قشنگ بود
سریال نسل خورشید هم یکی از بهترین داستان هارو داشت بین سریال هایی ک دیدم
سریال ای دی من خوشگل گاگنامه
سریال تشویق کن هم ببینید
سریال الارم عشق
سریال پخش زنده
سریال استارت اپ
سریال وینچنزو
سریال تو فوق العاده ای
سریال مهتاب نقاشی شده با ابر
سریال 25 و 21 ساله
سریال مشکلی نیس خوب نباشی
سریال وزنه بردار کیم بوک جو
سریال من یک ستاره از جاده برداشتم
سرایل باتو بودن
سریال semantic error
سریال run on
سریال کاربر پیدا نشد
سریال خنده در وایکیکی 1و 2
سریال فروشگاه ست بیول تازه کار
سریال لویی پادشاه خرید
ببخشید دیگ یادم نمیاد هممم
سریال هایی که واقعا خوشم اومد اینا بودن:
گل شیطان (تنها نکتش روابط پیچ در پیچ کاراکترا بود، بدون در نظر گرفتن این، عالی بود)
زن قدرتمند دو بونگ سون (زوج خیلی کیوتی داشتن)
مشکلی نیست خوب نباشی ( بازیگر هاش خیلی قوی بازی کرده بودن، داستانشم خیلی خوب بود،شخصیت دختره هم واقعا جذاب بود)
عشق یه کتابچه راهنماست( سریال خیلی آرومیه)
کاراگاه زامبی (توی این سریال فقط خندیدم)
زیبایی حقیقی( داستانش تکراری بود ولی به نظرم نسبت به همه سریال های این مدلی بهتر بود)
استارت اپ رو هنوز تموم نکردم ولی به خاطر داستان عشقی متفاوتش جذابه برام
هتل دل لونا
بی خانمان (تو این ژانر سریال و فیلم های آمریکایی رو بیشتر دوست دارم ولی به نظرم خوب بود و جای پیشرفت هم داره)
خنده در وایکیکی( من یکش رو دیدم، فیلم برداریش یکم ضعیف بود ولی برای این که حالتو خوب کنه کافیه)
دلقک تاج دار (داستان جالبی داشت، قسمتای اولش فوق العاده جذاب بود و یواش یواش جو آروم شد که این یه نکته مثبته به نظرم)
بازی مرکب( اگه اسمشو درست گفته باشم، فکر کنم تقریبا همه دیدن این سریالو، من نکته های خیلی خوبی ازش پیدا کردم برای همین بر خلاف خیلیا واقعا خوشم اومد)
سر آستین قرمز (سد انده ولی من بازی نقش اول مردو خیلی دوست داشتم و همچنین تفاوت دیدگاه به ازدواج با یه پادشاه)
اکثرا اسم سقوط بر روی تورو گفتن اما من اصلا دوستش نداشتم و بنظرم کسل کننده بود
اگه از اونایی هستی که از سریالای خیلی کمی خوشت میاد احتمالا از سقوطبر روی توام خوشت نمیاد
من هتل دل لونارو دوست داشتم
گل برفی محششششر بووود. ارزو میکنم از ذهنم پاک بشه تا باز بتونم ببینمش
و عاشقان ماهم خیلی قشنگ بود
طانر جنایی و اکشن هم سریال موش فوق العاده بود.
سلام میشه چندتا سریال کره ای با ژانر عاشقانه و معمایی یا جنایی معرفی کنین؟
دوست عزیزم سارا ……. که سریال چینی خواستن معرفی بشه
من دو ساله تقریبا سریال چینی میبینم به نظرم اینایی که خدمتتون میگم ارزش دیدن داره :
لویانگ
تصنیف طولانی
بی وقفه
پرنسس وی یانگ
افسانه ها
آکادمی نظامی آرسنال
سرزمین ارواح
افسانه فی
اگر به رقص علاقه داری برنامه استریت دنس چین فصل 3 و 4 رو ببین چون کاملا زیرنویس فارسی داره فوق العاده مهیجه
هر کدوم رو که ببینی پشیمون نمیشی و مهم اینه که لوس و بیمزه نیستن حداقل تا قسمت ده باید تحمل کنی ولی این سریالهایی که گفتم حتی بعد از دیدنش آدم درگیر سریال میمونه توی سریالهایی که دیدم اینا خیلی عالین .
سلام مندنبال یه سریال مثل دوبونگ سون زن قوی هستم به نظر من عالیه انقدر خوبه که من هنوزم قبل خواب شبا میبنمش اگه واقعا دنبال یه سریال عالی هستین اینو ببینن
وسریال هایی که به نظرم واقعا خوب بودن
بپر بیرون پسر (مینی سریاله )
پرنس پری دریایی ۱،۲
عاشقم شدی
زیبای حقیقی (اگه به هان سوجون میرسید بهترم میشد )
و سریالایی که به دل من نشست
کیم بوک جو پری زنه بردا س
سقوط بر روی تو
تو فوق العاده ای
تو زیبایی
باغ مخفی
ایدی من خوشگل گانگنامه
بهترین اشتباه و من خوشماومد فقط بعد یه مدت کسل میشه
انقلاب عشق اممثل بهترین اشتباه بود
پسران برتر از گل
بوسه شیطنت امیز
در کل دنبال یه سریالممثل دوبونگ سون
البته هیچی جاشو نمیگیره واقعا تکه 🤩🤩
نظرات رو که خوندم فهمیدم انتخاب بهترین سریال از دید اشخاص کاااااملن سلیقه ایه حالا هستن سریالایی که همهههه دوس داشتن یا همهههه بدشون اومده که خیلی ام کم ان و انگشت شمارن ولی درکل این نظرات کمک میکنه سریالا رو تو ژانری که دوس داری پیدا کنی و اینکه یکی بگه یه سریال خوبه بری ببینیش یکی بگه بده و نبینی و براین اساس تصمیم بگیری مسخرس بنظرم چون دوس داشتن یا نداشتنش کاملن کاااااملن برا سلیقه هرکسی متفاوته بنظرم
سلام بچها
من این روزا خیلی دوست دارم سریال چینی ببینم ولی نمیدونم چی🥲
قبلا سریالای
خداحافظ پرنسس من/خاکسترهای عشق/عشق و رستگاری رو دیدم و عالی بودن🥺
الان هر سریالی ک میخوام ببینم سر قسمتای اول دراپش میکنم چون اکثرا لوسن واصلا تو سلیقه من نیستن
یکی که این سه تا سریالو دیده باشه میشه بهم سریالایی ب خوبی اینا معرفی کنین پلیییزززز🥲
من از اون دسته فیلم بیناییم که خیلی از سریالا رو وسطش رها کردم چون نتونسته منو تا قسمت اخر بکشه خسته که بشم میرم قسمت اخرو میبینم که پایانشو بفهمم این لیستی که میگم رو واقعا دوست دارم و تا قسمت اخرش با لذت دیدم ، در کل ژانر جنایی کمدی اکشن دوست دارم با فانتزی و عاشقانه هم مشکلی ندارم ولی اهل تاریخی نیستم
افسانه دریای ابی ( فانتزی ، کمدی ، رمانتیک ، تاریخیم قاطیش داره )
خنده در وایکیکی 1 ( من هر قسمت از خنده پاره میشدم )
وکیل بی قانون ژانرشو دوست داشتم جونگی هم بازیگرش بود نمیشد ندید
سلول های یومی برای من خیلی جذاب بود جدید بود
دبلیو خفن بود
وینچنزو خفن بود
وقتی تو خواب بودی دوستش دارم خیلی
وارثان
پسران فرا تر از گل
بی خانمان اووف اسم اکشنو از رو این سریال ساختن فصل دوشم شنیدم تو راهه
موش جنایی خفن هر قسمت دیونه میشدم از بس ذهنو درگیر میکرد
همگی محاصره شدید از اونجایی که عاشق کارای سونگیم دیدمش و لذت بردم
ادیسه کره عاشق این سریالم تماام به شدت پیشنهاد میدم
یه روز معمولی کوتاه و جذاب دقیقا سلیقه من
اسنو دراپ با اینکه پایانش بد بود ولی میارزید
ریپلای 1988 پیشنهادی عاشق فضای توی سریال شدم
تابستان دوست داشتنی ملو درام قشنگی بود زوجش خیلی کیوت بودن
نام من اکشن و خفن
اخرین ماموریت یک فرشته
گابلین
کلاس ایته وون
ایکس دیوانه در شهر سبک کمدیش خیلی باحال بود
تاریخ ارتدال نگم براتون برین ببینید فصل جدیدشم که گفتن قراره به زودی ساخته بشه
شوهر 100 روزه من بانمک
سی اما هفده داستان جذاب
خاطرات الحمرا بازیگراشو دوست داشتم
فراتر از شیطان جنایی دوست دارم
گل شیطان جنایی 🙂
سیاه یه چیزی شبیه موشه اشتباه نکنم نویسنده هر دو یکیه
دهکده ساحلی چا چا چا عاشقانه دوست داشتنی
مبارزه برای راهم
قردا با تو
همسر اشنا داستان قشنگ بازیگرای قشنگ
بکش خلاصم کن جی سانگ توشه کافی نیست؟
دویونگ سو زن قوی کیوت
پری وزنه بردار کیم بوک سو
بانو مجر حیله گر
تو زیبایی
نسل خورشید
ایمان
هیلر اکشن
کی دو اکشن
جهنم دره
هوارانگ پر از اوپاهای جذاب
اخرین ملکه هرچند پایانشو دوست نداشتم ولی داستان قشنگی داشت
عشق مخفی بهترین سریال انتقامی که تا حالا دیدم
عاشقان ماه
ما همه مرده ایم
سقوط بر تو
21و 25 فعلا که چهار قسمتش اومده قشنگه
اسانه نوکدو
افسانه دونگی
فکر کنم همشو گفتم
صلم مرصی ازسایت خوبت
برنامه های کره ای رو نمیزاری؟؟فقط فیلم و سریال؟!
وقت بشه قرار میدم
من خودم اول دو قسمت از سریال و دان میکنم اگه خوب بود بعد بقیشو دان میکنم این چندتا سریال که واقعا ارزش دیدن دارن و از همون قسمت اول جذبت میکنن:
ریپلای۱۹۸۸
پسران فراتر از گل
وارثان
گابلین
سرآستین قرمز
افسانه نوکدو
تا الان اینارو بیشتر از بقیه سریالا می پسندم مخصوصاً ریپلای ۱۹۸۸😢😍😍
دوستان عزیز این تاپیک برای سریالیه که عالیه نه لیست سریالایی که دیدین … بعضیا هر چی سریال تا حالا دیدن لیست کردن آخه این یعنی چی ؟ سریال خوب چیزیه که بعد تموم کردن دلت بخواد دوباره ببینی و تا مدتها محوش بشی …
من پنج ساله سریال کره ای و چینی میبینم و اگه بخوام از کره ای ها اونایی که تو ذهنم موندگارن رو لیست کنم👇
تو زیبایی
پسران فراتر از گل که ورژن چینیش باغ شهاب سنگه اونم قشنگه
وارثان
زیبای حقیقی
او زیبا بود
هوارانگ
عاشقان ماه
عشق مخفی
لبخند پر کشیده از نگاهت
باران عشق
سریالایی که برام خیلی قشنگ بوده ولی اسمی ازشون زده نشده
از بخت بد عاشقت شدم
تابه عشق (آشپزیه ، عاشقانه و کمدی زیبایی داره )
پدر عجیبم
سرآستین قرمز ( از سریالای جدیده ولی سد انده)
دلباخته در شهر (یه سریال کاملا رمانتیک و عاشقانه خارج از کلیشه و روابط کاملا باز)
سریالای معروفی که خیلی تعریفشون رو شنیدم ولی زیاد خوشم نیومد شاید به خاطر اینکه انتظار زیادی داشتم
گابلین (اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم )
از ستاره ها اومدی
پینوکیو
هیلر( عشق کاپلا عالی بود ولی داستان اصلیش برام کسل کننده بود )
آقای ملکه
پنت هاوس
چقدر خوبی تو آخه اصلا حرف دلمو زدی همه میان تمام سریال هایی که دیدن رو میگن یا iq شون کمه یا دیگه چیزی برای پز دادن ندارن میان اینجا خودشونو خالی میکنن
چه جوری امتحان میدین شماها تو مدرسه آخه . به صورت سوال توجه کنید لطفا دوستان
وای دقیقا دقیقا اون لیستی که نوشتی معروفن و خوشت نیومده منم همچین حسی داشتم. هیچ وقت نتونستم با گابلین ارتباط برقرار کنم و از آقای ملکه هم اصلا خوشم نیومد .
لیست خوبیه فکر می کنم جای سریال crash landing on you توش خالیه…
که به نظر من در حد عاشقان ماه قشنگ بود 🙂
اره واقعاااااااااا
من اگه برای بار هزارم هم ببینمش بازم برام جذاب و قشنگه سقوط روی تو
باسلام. دوستان عزیز من یه سریال پیش نهاد میکنم که واقعا جزء بی نظیرترین سریالهای کره ای هستش.
اسم سریال نقاب(خورشید سیاه) یا همون The Veil هستش.از نظر من سریالش خیلی تک هستش،چه از لحاظ هیجان،چه مبارزاتش،چه ماجرا و فیلمنامش.
برعکس سریالهای دیگه کره ای که بادیدن 2قسمتش میتونی تمامشو حدث بزنی،این سریال خیلی پیچیده وباحاله، حتما حتما ببینیدش
سلام ممکنه سریال چینی طولانی ترین روز در چانگان رو قرار بدبد ؟ خیلی تعریفشو شنیدم مرسی
بله حتما
مرسی خیلی خوبین
مرسی خیلی ممنون از شما
با سلام
چرا سریالهای چینی بیشتر نمیزارید من به شخصه یه ساله سریالهای کره ای میدیدم یجورایی اکثرش شبیه همه واقعا الان از دیدن خیلی ها پشیمونم و بعدش سریالهای چینی دیدم درسته که قسمتهاش بیشتره ولی به نظرم اکثر سریالاشون ارزش دیدن داره
به نظر من کیدراما خیلی ایراد توشه و جا داره خیلی بهتر بشه بعضی از سریالایی که دوستان معرفی کردن شاید واسه کسی که اهل سریال نباشه جذاب باشه ولی اصلا با سریالای خوب دنیا قابل مقایسه نیستن….
کیدراما خیلی وقتا افت داستان داره خیلی وقتا فقط یه سریال بخاطر یه بازیگر که خیلی مشهوره دیده میشه حتی خیلی وقتا قسمتای اول یه سریال شمارو خیلی غافلگیر میکنه ولی تو قسمتای بعد میزنه تو ذوقتون:)
از ایرادای دیگه کیدراماهم اینه که گاهی لوس بازیش زیادی میشه و گاهی خیلی غیرواقعی و مسخره میشه
سریالایی که از نظر خودم نسبتا بهتر بودن:
وینچنزو
پنت هاوس(نقطه ضعف و قوت داره سلیقه ایه)
بازی مرکب
افسانه نه دم
زیبایی حقیقی
آقای ملکه
خنده در وایکیکی ۱
بدترین سریالیم که دیدم و به نظرم خیلی بی محتوا و چرت بود (آیدی من خوشگل گانگنامه) بود…..
لطفاااا فیلم سینماییyou’re So Precious to Me 2021
و فیلم سینمایی کلاسیک رو بذارید
دومی رو دوماه پیش حدودا گفتید میذارید ولی پیامم رفت پایین یادتون رفت
ممنون میشم بذاریدشون
آواره و دیگر هیچ
محشرررررره حتما پیشنهاد میکنمممممم
میشه لطفا چند تا سریال مثل عشق مخفی معرفی کنید
تو ژانر انتقامی عاشقانه من پخته تر از عشق مخفی ندیدم ولی تایلندی امواج زندگی و جذاب مکار هم خیلی قشنگن توی این دوتا سریال زوج هاش از همدیگه متنفر و انتقامین بعدش گل و بلبل میشن آخراشون خوبه
یه سریال بود ک درمورد رقص و خوانندگی بود،درست یادم نمیادششششش ولی ی تیکش توذهنمه ک پسره واسه تستش رپ میخونهههههه،یادتونه شمااا؟
تو اکادمین
اگ اسمشو میدونین بگین بهممممم:)))))
رویای بلند
بهترین ضربه
درخشانترین ستاره در آسمان (چینی)
توی سریال های کره ای که دیدم اینارو بیشتر دوست داشتم:
1_healer ژانر اکشن و عاشقانه
یکی از دلایلی که باعث میشه من این سریال رو دوست داشته باشم شخصیت هاش بود که قوی بودند.
2_Vincenzo ژانر اکشن_کمدی این یکی از فیلم هایی بود اولاش خیلی جذاب نبود بعد از سه چهار قسمت اول جذاب شد برام خیلی عالی بود و اتفاقات جالبی تو فیلم میفتاد عاشقانش کم بود کمدی خوبی داشت.
3_ start up بهترین فیلم انگیزشی و درمورد کسب و کاریه که تا حالا دیدم و توی فیلم هایی که دیدم این قشنگ ترین پایان رو داشت نمیدونم چرا انقدر نظرات درموردش منفیه فیلمی بود که میخواست بگه دنبال آرزو هاتون برید و نکته جالبی که درمورد فیلم وجود داره اینه که شخصیت هاش آدم های بدی نیستن دنبال پیشرفت اند و در حال پیشرفت اند.
4_mr.queen آقای ملکه ژانر کمدی تاریخی عاشقانه
من معمولن از فیلم های تاریخی یا کمدی خوشم نمیاد اما ترکیب این دو تا با هم واقعن فیلم جالبی رو بوجود آورده بود.این فیلم از قسمت اول جذاب بود و کلی خندیدم.
5_ the k2 ژانر اکشن و عاشقانه
6_ crash landing on you سقوط بر روی تو
7_itaewon class کلاس ایته وون فیلم انگیزشی خیلی جالبیه قشنگ هم تموم میشه.
1-Youre all surrounded
2-The last empress
3-Lies of lies
4-black
5- Penthouse war in life
6-mouse
7-The uncanny counter
8-player
9-my id is gangnam beauty
10-خنده در وایکیکی
11-بازگشت زوجین
12-لویی پادشاه خرید
سریالایی که واقعا ارزش دیدن دارن( البته من خودم طرفدار ژانر فانتزی هستم )
گابلین عاشق سریالشم
تو از ستاره ها اومدی
آیا تو هم انسانی؟
دبلیو
آقای ملکه
گل شیطان تازه دیدم قشنگه
پنت هاوس که سکته مون داد و میده
منو بکش خلاصم کن
او زیبا بود
عاشقان ماه البته کامل ندیدم ولی خوب بود
مشکلی نیست خوب نباشی
آقای آفتاب
اینا هم خوبه
زن قوی دوبونگ سون
هیلر
باغ مخفی
هتل دل لونا و …
من خودم زیاد از سریالایی که فقط عاشقانه شیرین دارن خوشم نمیاد و معمولا نصفه میبینم و وقتی عاشق هم شدن دیگه نمیبینم سریالی مثل پری وزنه بردار و زیبای حقیقی ( ندیدم ولی مانهواش رو خوندم) و… رو خیلی ها دوست داشتن ولی من پیشنهاد نمیدم مگه این که بخوای حالت خوب بشه
موندم سریال بی خانمان رو ببینم یا نه همه پیشنهاد میدن…
بی خانمان ارزش دیدن رو داره
سریال کره ای زیاد دیدم ولی ب نظرم بهترینا اینا بودن
هوارانگ
عاشقان ماه
نسل خورشید
زیبایی حقیقی
پسران برتر از گل(سیندرلا و چهار شوالیه هم مثل اینه)
رویای بلند ۱ و ۲
پنت هوس
منو بکش خلاصم کن
مهتاب نقاشی شده با ابر
افسانه نوکدو
دوباره هجده سالگی
مشکلی نیست ک خوب نباشی
خنده در وایکیکی ۱ و ۲
هتل دلونا(محشره)
وینچنزو
افسانه دریای آبی
دوبونگ سون زن قدرتمند
روباه نه دم
منشی کیم چشه
پادشاه صد روزه
تو از ستاره اومدی
تو زیبایی
1.عاشقان ماه که 6 بار دیدمش میخوام بازم ببینم عالی عالییی بود
2.عشق مخفی قشنگ بود ملودرام عالی
3.مچکرم و خیلی دوست داشتم
4.ارباب خورشید کمدی عاشقانه و تخیلی جالب بود
5.دلم برات تنگ شده درام عالی
6.آقای من خوب بود
7.تیرانداز چوسان خیلی هیجان انگیز بود با بازی لی جونگی ♥
8.ایلجیما هم قشنگ بود با بازی لی جونگی
9.آرانگ و دادرس رو هم دیدم منتها فقط بخاطر لی جونگی دوست داشتم 🙂
وقتی فن لی جونگی هستی و همه دراماهاشو نگاه میکنی😁
اگه مثل من فیلمای اکشن و جنایی دوست دارید پیشنهاد میکنم حتما وینچنزو رو ببینید ژانرش دارک کمدیه و پر از صحنه های هیجان انگیز و فوق العادس(بازیگراش:سونگ جونگ کی و اوک تکیون و جئون یوبین)
سریال موش هم یکی دیگه از سریال هایی که اگه نبینیدش واقعا ضرر کردیده…ژانرش جنایی و معمایی و دلهره آوره و هر لحظه از این فیلم پر از ابهام و شگفتیه!! البته صحنه های خشن زیادی داره اگه روحیه لطیفی دارید اصلا نبینیدش(بازیگراش:لی سونگ گی و لی هی جون و پارک جو هیون)
من سریال های خیلی زیادی دیدم همه شون عالی و قشنگ بودن ولی من از سریال
شادی
قاضی شیطان
وینچنزو
افسانه روباه نه دم
هم خونه من یه روبه نه دم (گومیهو)
افسانه دریای ابی
استارت اپ
زیبایی حقیقی
زیبایی درون
عروس خدای اب
دو بونگ سون زن قوی
کیم بوک جو پری وزنه پردار
اخرین ماموریت فرشته عشق
تقلید
خون شیرین
خانه شیرین
بازی مرکب(اسکویید گیم)
بانوی مجرد حیله گر
دبلیو
هتل دل لونا
عاشقان ماه
هوارانگ
فعلا همینا رو یادم میاد😅
ببخشید قسمت پاسخ کار نمیکنه فقط آیکونش کمرنگ میشه
*عاشقان ماه *( تاریخی عاشقانه سریالی باهاش کیدرامر شدم فقط بدیش اینه سنداندینگ)
*افسانه دریای آبی*( فانتزی عاشقانه کمدی) این سریالو بیشتر از همه سریال های لی مین هو دوست دارم داستان جالبی داره
* آقای ملکه* (تاریخی عاشقانه فانتزی کمدی) عالیه این سریال کاملا به یاد موندنی دیدنشو به شدت پیشنهاد میکنم شخصیت اصلی خانم خیلی خوب از پس نقشش بر اومده
* منو بکش خلاصم کن *(عاشقانه کمدی) اگر حال و هواتون خوب نیست ی سریال میخواین باهاش بخندین پیشنهادمیکنم
*عشقم اهل ستاره هاست*( عاشقانه فانتزی کمدی) اگر مث من ژانر فانتزی دوست دارین کمدی خوبیم داره دختره نقش اصلی به شدت خنگ و بامزست از دستش ندین هم اینکه من سریال هایی که زوجش همسایه هم هستن
خوشم میاد اینم اینطوره😁
*ویرانگر*( عاشقانه فانتزی درام) این سریال واسم خیلی خاصه سریال عمیقی که به افکار و عواطف مختلف انسان توجه ویژه میکنه به زیباترین شکل به تصویر میکشه ی سریال ارومه منتظر هیجان و اتفاق خاصی نباید باشین روزمرگی ی دختریه که سرطان داره با ی موجود عجیب آشنا میشه کلن این سریال باعث شد نگاه عمیق تری به زندگی داشته باشمزوجش خیلی خیلی بهم میان
* افسانه نوکدو *(تاریخی عاشقانه کمدی) داستان متفاوتی داره بعلاوه کمدی عالی
*لویی پادشاه خرید*( عاشقانه کمدی) اگر زوجی دوست دارین که کیوت باشن باهم مهربون باشن از اینا نباشن که الکی مغرورن و ی عشق ساده ولی خیلی قشنگ دارن پس ببینید
*هیلر* این سریالم اکشن و هیجانی و عاشقانه است و معمایی داستان کاملا متفاوتی داره
*اگر سریال مدرسه ای دوست دارین اینا رو ببینید*( مدرسه ۲۰۱۷_زیبایی حقیقی_تشویق کن_ایدی من خوشگل گانگنام)
* دو بونگ سون زن قوی* ی زوج فوق کیوت ینی کیوت تر از این دوتا ندیدم خیلی گوگولین داستانم متفاوت یکم جنایی و معمایی
*تو زیبایی _ مرد بیگناه( اگر سریال قدیمی تر هم میتونید ببینید از دستشون ندید دومی انتقامیه)
* سقوط بر روی تو( اینم خیلی معروفه قشنگمهست داستان متفاوت)
*ست بیول تازه کار _ آلارم عشق دو تا سریالی که پشیمونم از دیدنشون😑😑
سلام خسته نباشید.میشه بگیدکجامیشه درخواست سریال داد.
سلام ممنون
همینجا کامنت بزار سریال مورد نظرتو
سلام من سریال هایی که دیدم
1افسانه روباه نه دم
2 کاراگاهان زامبی اینو خیلی دوست داشتم
3 گل اهریمن
4 کاراگاهان خون اشام
فیلم های سینمایی که دیدم
1خون اشام زیبا
2 شغل برخطر
3 برادران
4 بلیس های خانم
سریال هایی که دارم میبینم
1 خون
2 گابلین فانتزی و عاشقانه و درام هستش
3 مموریست راز الود و جنایی
4 هتل دل لونا درام و عاشقانه هستش
5 هوارانگ تاریخی و عاشقانه هستش
6 خون شیرین مینی سریال عاشقانه و در مورد خون اشام و عاشقانه و مدرسه ای هستش
7 کاراگان خوب راز الود و جنایی هستش
سلام
میشه لطفا فیلم کره ای کلاسیک رو بذارید؟
ممنون از سایت عالیتون
قرار میدم
اگر از بین سریالای جدید یه سریال جنایی معمایی محشر میخواید که سر هر قسمت نتونین خودتون و واسه دیدن ادامه سریال کنترل کنین به هیچ عنوان سریال فراتر از شیطان رو از دست ندید.
بازی بازیگران سریال به خصوص نقش لی دونگ شیک خیره کنندس.یه سریال با فیلنامه عالی بازیگرای عالی و موسیقی های فوق جذاب…
اینم بگم که خود این سریال و بازیگر نقش اول هم جایزه گرفتن.با سرچ کردن اطلاعات بیشتری دریافت میکنید
بازم میگم این سریال خوب نبود قشنگ نبود
فوق العاده بود….
گابلین
دبلیو
عاشقان ماه
از بخت بد عاشت شدم
پسران برتر از گل
افسانه دریای آبی
وارثان
دوبونگ سون زن قوی
سی اما هفده
هوارانگ
دکتر غریبه
آخرین ملکه
مدرسه 2015
تو زیبایی
پاستا
به من دروغ بگو
بانوی زیبای من
روزگار شاهزاده
دلم برات تنگه
بیا با روح بجنگیم
تو از ستاره ها اومدی
حالا یه چندتاشو یادم نیست وگرنه زیاد دیدم
الانم دارم گل شیطان رو می بینم خیلی عالیه*-*
تا حالا بهترین سریالی ک دیدم orange marmalade بوده
من سریالای کره ای زیادی دیدم.اما برای من پرمفهوم ترینها سریال خنده در وایکیکی هردوفصل و عروس هابک بود.از خنده در وایکیکی چیزای زیادی یاد گرفتم.و دومی هم شاید غمگین و خشک باشه و فضای سریال خیلی گرم و دوشت داشتنی بود و برای من متفاوت ترین سریال کره ایه
سریال آقای ملکه کمدی قشنگی داره
اول از همه تشکر از سایت خوبتون
سریالای کمدی عالین …
خنده در وایکیکی
من ربات نیستم
افسانه دریای آبی
منشی کیم چشه
زندگی شخصی منشی من
پینوکیو
پری وزنه بردار
قهرماان عجیب من
نواقص عشق
آخرین ماموریت فرشته عشق
شوهر 100 روزه
زیبای حقیقی
زیبای درون
زن قدرتمند دو بونگ سون
گاراگاه زامبی
او زیبا بود
مشکلی نیست خوب نباشی
بی پایان …
کیدرما واقعا یک دنیای جدا و قشنگه و بعد از اولین سریال آدمو ترقیب میکنه بیشتر از سریالا ببینه به نظر من اینا واقعا خوب بودن
هتل دل لونا
روباه نه دم
دوبونگ سون زن قوی
آقای ملکه
شاهزاده بزرگ
بهترین ضربه
آیینه جادوگر
افسانه نوکدو
ببر و گل رز (چینی)
افسانه دریای آبی
ویرانگر
جدید راننده تاکسی
عاشقان ماه
افساه دریای ابی
پنت هاوس
دوبونگ سونگ زن قوی
پری وزنه بردار کیم بوک جو
باغ شهاب سنگ
من با یک انتی فن ازدواج کردم
هم اتاقی من یه روباه نه دمه
دبلیو
زیبایی حقیقی
اغواگر بزرگ
اقای ملکه
استارت اپ
سقوط بر روی تو
پسران برتر از گل
پادشاه ابدی
شروع دوباره
تقلید
اخرین ماموریت فرشته:عشق
خوش اومدی
وینچنزو
عطر :فوق العاده
تو فوق العاده ای
شالاپ شلوپ عشق
دونگ یی
عاشقانه ببر و گل رز
عشق شدید
یک بار دیگر
وقتی کاملیا شکوفه می دهد
جنگ میان زنان
انگل
ایدی من خوشگل گانگنامه
زندگی مخفی منشی من
زندگی خصصوصی او
هیلر
نوازش قلب
اخرین ملکه :فوق العاده
سلام دوستان سریال چینی رام نشده رو ختما ببینید چهار میلیارد دانلود داشته فوق العادس
این یسری از فیلمهایی که تا الان یادم مونده . اونها که ستاره گذاشتم محشرن
You are so pretty 2009
Queen of housewives 2009
Queen of reversal 2010 ***
Twinkle Twinkle 2011 ***
My husband got a family 2012 ***
Yellow bots 2012 ***
What happens to my family 2014
Five enough 2016 ****
The gentleman of Wolgyesu tailor shop 2016****
Another Miss Oh 2016 ***
Happy home 2016
My golden life 2017
My father is strange 2017
Misty 2018 ****
Never twice 2019
کره ای*
شاهزاده صد روزه یا شوهر صد روزه من
تو هم انسانی؟
منوبکش خلاصم کن
مدافع
دوبونگ سون زن قوی
ملکه کی
عاشقان ماه
آقای ملکه
تو فوق العاده ای
چینی*
بی وقفه یا رام نشده
ژاپنی*
یک لیتر اشک
دفترچه زندان هم یکی از بهترین هاست واقعا رو دست نداره
بهترررررررررررررررررررین سریالی که در عمرم دیدم Reply 1988 هستش
خیلی قشنگه باورکنید .
اصن خودتون نگاه کنید متوجه میشید . هم احساسی هستش هم کمدی .
امیدوارم همهگی از سریالایی که در حال تماشاش هستید لذت ببرید .
منم سریال ریپلای ۱۹۸۸ خیلییی دوس داشتم خیلی بهم چسبید طوری که وقتی تموم شد خیلی ناراحت بودم البته یکم عاشقانش کم بود ولی فضای سریالو خانواده ها اونقد عالی بودن که تا قسمت اخر جذب کننت دیالگاشم نگم که همشون بیاد موندنیو قشنگ بودن
اینا سریال هایی که دیدم و خیلی خوشم اومد
The k2
Healer
Suspicious partner
W
Doctor strange
The king eternal monarch
Tale of the nine tailed
Mr Queen
It’s okay not to be okay
Start up
مهتاب نقاشی شده با ابر
Crash landing on you
Hwarang
Doctor romantic 2
Goblin
Strong woman
پری وزنه برداری
افسانه دریای آبی
عشق من از ستاره ها
Hospital play list
Vincenzo
While you were sleeping
نسل خورشید
خنده در واکیکی
من ربات نیستم
What’s wrong with security kim
Fight for my way
Itaewom class
Dream high 1 2
سلام دوستان
سریال ریپلای ۱۹۸۸ خیلیییییی قشنگه . سریال شبیه به این سراغ دارید دارید؟
سلام.یه سریال هست که در حال پخشه : بهارجوانی؛تقریبا شبیه ریپلای هستش ولی عاشقانه اش خیلی بیشتره .خیییییلی قشنگه
پدر عجیب غریب من هم درام خانوادگیه من دوسش داشتم البته ب پای ریپلای ۱۹۹۸ نمیرسه
سلام بچها
میشه یه سریال مثل خنده در وایکیکی و دوران جوانی که ژانر اصلیش کمدیه بهم معرفی کنین؟خیلی دارم میگردم پیدا نمیکنم چون بیشترشون اول ماجراش عاشقانس بعد یکم کمدی
بهترین سریالایی که من دیدم
*ژانر کمدی
-آقای ملکه
-خنده در وایکیکی ۱و۲
-کشیش بی اعصاب
-رئیس کیم
-دوبونگ سون قدرتمند
* ژانر معمایی،اکشن
-گل شیطان
-مموریست(یادآور)
-بی خانمان
-کایروس
-روحو بگیر
-هیلر
* ژانر عاشقانه
-خلوت عاشقان
-از برامس خوشت میاد؟
-مشکلی نیست خوب نباشی
-گابلین
-نسل خورشید
-دکتر رمانتیک۱و۲
البته خیلی سریالای معروف هم هستن که میتونن تو این لیست باشن که فعلا ندیدمشون.
دوست پسر مطلق من
قمار باز سلطنتی
هتل دل نوا
تو زیبایی
دبیلیو
پینوکیو
قلمرو دو جهان
زیبایی حقیقی
با عشق تمیز کن
دلقک تاج دار
پسران برتر از گل
هیلر
شکارچی شهر
پادشاه هتل
افسانه روباه نه دم
زن قوی دو بونگ سون
استارت اپ
عاشقان ماه
ملکه کی
30 اما 17
دبلیو
صداتو میشنوم
پزشک غریبه
ایا تو هم انسانی؟
من ربات نیستم
ماشین تحریر شیکاگو
کی2
کلاس ایته وون
او زیبا بود
عاشقانه خوش شانس
بکش خلاصم کن
1-مدرسه 2017
بین همه ی فیلمایی که دیدم همیشه این اوله چون اولاش ادم رو درگیر این میکنه که ایکس کیه بعد اینکه میگه ایکس کیه ادم رو درگیر این میکنه که اگه لو بره چی میشه برای همین برای من اولین هست
2-خنده در وایکیکی
این رو هم به اندازه اولی دوست دارم چون باعث میشه خود به خود بخندی
3-تو فوق العاده ای
خیلی قشنگ بود ولی بعضی وقتا نارحت کننده بود . من کلا دلم میخواد فصل دو داشته باشه . البته فکر کنم زیبایی حقیقی داشت به ادامش اشاره میکرد در هر حال من دو میخوام
4-نوجوانان
هر دو فصلش رو دوست داشتم مخصوصا فصل دوم چون نقشای اصلی ایدول بودن . از کلی ایدول دیگه هم تو فیلم استفاده کردن که من خیلی دوسش دارم
5-مدرسه 2015
قشنگ بود ولی نه خیلی . بعضی جاهاش اعصاب خورد کن و اضافه بود یعنی اگه اون قسمتا نبود هم ادم داستان رو کامل میفهمید
6-زیبایی حقیقی
اگه جوکیونگ به سوجون میرسید الان جای زیبایی حقیقی اول بود
7-هتل دل لونا
من ایو رو خیلی دوست دارم برای همین این رو دیدم . خیلی قشنگ جالب بود
8-فروشگاه ست بیول تازه کار
احساس میکنم فیلمش یه طوری بود ولی به هر حال از خیلی فیلمای دیگه باحال تر بود
9-پخش زنده
نمیدونم راجبش چی بگم اخه باید ببینی
ولی بگم ذهنتو خیلی درگیر میکنه اولا که کی داره به دختره پیام میده یا چه اتفاقی براش افتاده
10-افسانه نوکدو
خیلی خنده دار بود برای من یه جاهایش ولی خیلی داستانش رو دوست نداشتم
الارم عشق
یکی از چرت ترین اعصاب خورد کن ترین فیلما بود
خواستم اینجا بگم که الکی نت برای دانلودش هدر ندین
فصل اول از یه جایی به بعد داستان چرت میشه فصل دومم که اعصاب خود کنه
زیبایی حقیقی
روباه نه دم
نسل خورشید
مشکلی نیست که خوب نباشی
گل شیطان
دوبونگ سون زن قوی
هوارانگ
عروس خدای آب
عشقم اهل ستاره هاست
افسانه دریای آبی
وقتی تو خواب بودی
دبلیو (W)
دکتر غریبه
پینوکیو
پسران فراتر از گل
صدات رو می شنوم
سریال یا مستندی شبیه به LITTLE HOUSE IN THE WOOD میتونید پیشنهاد بدید ممنون
میشه چندتا فیلم معرفی کنید که تو مایه های سیندرلا و چهارشوالیه باشه
آقای ملکه
تو فوق العاده ای
49روز یا سه قطره اشک واقعی
افسانه دریای آبی
گوبلین
دکتر جین
بیدار
هتل دل لونا
جنگ گلها
آخرین ملکه
مبارزه با ارواح
آلیس
ملکه کی
عشق شاهزاده خانم
ادیسه کره ای
سقوط بر روی تو
ذوبم کن
منشی کیم چیشه
عاشقان ماه
افسانه سامبونگ(چگونگی تاسیس چوسان)
بلک
زمانی که شیطان تو را فرا میخواند
افسانه نوکدو
ملکه هفت روزه
ایمان
سیمدانگ
جنگ میان زنان
پادشاه دلقک
ریپلای 1988 ( حتما ببینید )
پلی لیست بیمارستان
دفترچه زندان
خنده در وایکیکی 1
آقای ملکه
سریال مشابه ریپلای 1988 معرفی کنید :((
میشه لطفا سریالایی بهم معرفی کنید که مثلا دختره از پسره خوشش نمیومده یا برعکس(پسره از دختره خوشش نمیومد)
بعد یه دفعه یی این نفرت طی اتفاقاتی تبدیل به عشق و دوست داشتن میشه
اینقد گشتم هیچی پیدا نکردم الان خمارم T-T
The Great Seducer
The Innocent Man
Heartstrings
عشق مخفی اگه ندیده باشی تو مایه های انتقام از دختره س توسط پسره خیلی قشنگه بازیگر مردش عالیه
سریالایی ک ب عنوان ی کیدرامری دیدم
اولاشو ب ترتیب بهترین بودن نوشتم
۱_پادشاه ابدی۲_سقوط بر روی تو۳_گل شیطانی۴_افسانه دریای آبی۵_عاشقان ماه۶_تو از ستاره ها اومدی۷_گوبلین۸_وارثان۹_کلاس ایته وون۱۰_نسل خورشید۱۱_دبلیو۱۲_ادیسه کره ای۱۳_هتل دل لونا ۱۴_هیلر(شفادهنده)۱۵_دوست پسر(رویایی)۱۶_عشق بی پروا۱۷_سیندرلا و ۴ شوالیه۱۸_افسانه روباه نه دم۱۹_مشکلی نیست خوب نباشی۲۰_مبارزه در راهم۲۱_k2۲۲_تاریخ آسدال۲۳_ماشین تحریر شیکاگو۲۴_آجوشی من۲۵_فروشگاه ست بیول۲۶_سی اما هفده ساله۲۷_منشی کیم چشه۲۸_اغواگر ماهر۲۹_آیا تو هم انسانی۳۰_من ربات نیستم۳۲_مهتاب نقاشی شده با ابر۳۳_زیبای درون۳۴_سرنوشت۳۵_پسران برتر از گل۳۶_با عشق تمیز کن۳۷_عشق یک کتابچه راهنماست۳۸_یادآور جوانی۳۹_دکتر خوب۴۰_او زیبا بود۴۱_وضعیت اضطراری۴۲_شکارچی شهر۴۳_ذائقه شخصی۴۴_زندگی مخفی منشی من۴۵_پادشاه صد روزه من۴۶_پاستا۴۷_سایمدانگ۴۸_ایلجیمائه۴۹_سرنوشت یک مبارز۵۰_جواهری در قصر۵۱_ایسان۵۲_دونگ یی۵۳_جنگ میان زنان۵۴_پزشکان۵۵_امپراطور بادها۵۶_جومونگ۵۷_افسانه اوک نیو۵۸_قهرمان عجیب من۵۹_دختر امپراطور۶۰_ماشین تحریر شیکاگو۶۱_آقای آفتاب۶۲_خاطرات الحمرا۶۳_آیدی من خوشگل گنگنامه۶۴_مرا در خاطراتت پیدا کن۶۵_دوبوک سونگ زن قوی۶۶_دودوسل لالاسل۶۷_تو فوق العاده ایی۶۸_مموریست۶۹_گوی سحر آمیز۷۰_استارت آپ۷۱_او زیبا بود۷۲_نواقص عشق۷۳_پخش زنده۷۴_اگه میتونی خیانت کن۷۵_لطفا با اون ملاقات نکن۷۶_زیبای حقیقی۷۷_اولین بوسه برای هفتمین بار۷۸_همسایه بغلی اکسو۷۹_ملکه سازان آینده۸۰_هوارانگ۸۱_شریک مشکوک۸۲_خنده در وایکیکی۱و ۲
۸۳_بهترین ضربه ۸۴_هوارانگ۸۵_ آقای ملکه۸۶_ادامه بده۸۷_دلباخته در شهر
چینی:دوست دختر/باغ چینی (ورژن چینی پسران برتر ازگل)
دختر تکشاخ من
درحال پخش: متن ازدواج و موسیقی طلاق😍/او هرگز نخواهد فهمید/افسانه سیزیف/وینچنزو/طلوع ماه در رودخانه
سریال وینکنزو یا وینچنزو رو تو سایت نزاشتین؟
سلام دوستان
امیدوارم حالتون خوب باشه
بهتر نیست که سریال هایی که پیشنهاد میدین رو قسمت بندی کنید
بر اساس ژانر ها
فکر میکنم اینطوری راحت تر بشه سریال مورد نظر رو پیدا کرد
مرسی از همگی
در پاسخ به homlesکه سریال شاد میخواس
خنده در وایکی
افسانه دریا ابی
او زیبا بود
اقای ملکه
دوبونگ سون
من ربات نیستم
افسانه نوکدو
عشقم اهل ستاره هاس
زیبا حقیقی
توی نظراتی که خوندم هیچکس فیلم بزرگترین عشق رو ننوشته بود
به نظرم این فیلم فوق العادس پیشنهاد میکنم ببینید
حتما دوستان
سریال های شاد با پایان خوش:
رئیس خجالتی*
عروس پادشاه اب*
دوبونگ سو زن قوی
لویی پادشاه خرید (فقط تا قسمت ۱۱ قشنگه)
او زیبا بود *
هوارانگ *
افسانه نوکدو
سیندرالا و۴شوالیه*
زیبایی حقیقی**
آقای ملکه*
ذائقه شخصی
منشی کیم چشه
البته یه سری از سریال ها طنز خیلی قشنگی دارن ولی صرفا فضای شاد ندارن:
پسران برتر از گل
منو بکش خلاصم کن**
پادشاه ابدیت
گابلین
سقوط بر روی تو
روباه نه دم
سلام
سریالایی با فضای شاد و کمدی بهم معرفی کنید؟؟؟؟
اگر هم کمدی نبود سریالایی باشه با پایانی خوش و خرم که خوش حالت کنه
لطفا!!!!!
دوباره هجده سالگی خیلییی قشنگه
بهترین هایی که تا حالا دیدم:
سقوط بر روی تو **
بیخانمان (وگابند)**********😎
(محشره این سریال.هیجان انگیز و عاشقانه هست از شکارچی شهر هم بهتره)
پسران برتر از گل**
آخرین ماموریت فرشته عشق(عااالی)****
لبخند پر کشیده از نگاهت **
شکارچی شهر *
آقای ملکه*😁😂
زیبایی حقیقی*
پینوکیو*
گل شیطان*
پادشاه ابدیت **
گابلین **
افسانه روباه نه دم**
مشکلی نیست خوب نباشی *
افسانه دریای آبی *
هتل دللونا *
منو بکش خلاصم کن(kill me heal me)*
سیندرالا و ۴شوالیه
بهترین هایی که تا حالا دیدم:
سقوط بر روی تو **
بیخانمان (وگابند)**********😎
(محشره این سریال.هیجان انگیز و عاشقانه هست از شکارچی شهر هم بهتره)
پسران برتر از گل**
آخرین ماموریت فرشته عشق(عااالی)****
لبخند پر کشیده از نگاهت **
شکارچی شهر *
آقای ملکه*😁😂
زیبایی حقیقی*
پینوکیو*
گل شیطان*
پادشاه ابدیت **
گابلین **
افسانه روباه نه دم**
مشکلی نیست خوب نباشی *
افسانه دریای آبی *
هتل دللونا *
منو بکش خلاصم کن(kill me heal me)*
سیندرالا و ۴شوالیه
من سریال هایی ک توش سیاسی باشه زیاد پسندم نیست…
ولی سریال هایی مثل شکارچی شهر و دکتر غریبه اونقدر داستان و اکت بازیگران خوبه ک حتما ببینید
ایته وون کلاس
مشکلی نیست اگ خوب نباشی
هتل دلونا
شکارچیان شگفت انگیز
پنت هاوس
نسل خورشید
مموریست
روباه نه دم
هیلر
کی 2
تاریخ ارتدال
دبلیو
اگر تاریخی دوست دارید ….
هوارانگ
عاشقان ماه
ملکه هفت روزه
افسانه نوکدو
کشور من ( ب شددددت پیشنهادی )
شوهر صد روزه ی من
شاید اسپویل باشه
اگر حتما پایان شاد و خوشحالی میخواین ک همه چی اوکی بشه اصلا ملکه هفت روزه و کشور من رو پیشنهاد نمیکنم
ولی اگر دنبال سریالی با داستان هیجان انگیز میخواین کشور من رو حتما ببینید
سلام ممنون از سایت فوق العاده تون من نمیدونستم کجای سایت باید درخواست فیلم و سریال کنم اگر میشه این دوتا فیلم رو داخل سایت قرار بدیدفیلم New Year Blues کره ایی هست و یو این نا بازی کرده و بزرگ نمایی عشق که چینی هست وبه انگلیسی اسمش oversizlove مال سال ۲۰۲۰ و مدت زمانش ۱۴۰ دقیقه هست بزارید ممنون❤❤
( 2016) plzzz The Sound of Your Heart
ro bezarid,tnx
این لیستم ب علاوه قبلیا🌸
گابلین
کی دو
۳۰ اما ۱۷
عشق انقلابی(خ کیوته)
تشویق کن
مموریست
تو از ستاره ها اومدی
از بخت بد عاشقت شدم(عالیه)
اغواگر بزرگ
آیا توهم انسانی؟
شریک مشکوک و خنده در وایکیکی ۱ و ۲ هم خوبه
اگ میخواین سریال ببینین تا شماره ۳۰ ب ترتیب بهترینا نوشتم
اون آخرا هم بازم فیلمای خوب سالای اخیره
۱_پادشاه ابدی۲_سقوط بر روی تو۳_گل شیطانی۴_افسانه دریای آبی۵_عاشقان ماه۶_تو از ستاره ها اومدی۷_گوبلین۸_وارثان۹_کلاس ایته وون۱۰_نسل خورشید۱۱_دبلیو۱۲_ادیسه کره ای۱۳_هتل دل لونا ۱۴_هیلر(شفادهنده)۱۵_دوست پسر(رویایی)۱۶_عشق بی پروا۱۷_سیندرلا و ۴ شوالیه۱۸_افسانه روباه نه دم۱۹_مشکلی نیست خوب نباشی۲۰_مبارزه در راهم۲۱_k2۲۲_تاریخ آسدال۲۳_ماشین تحریر شیکاگو۲۴_آجوشی من۲۵_فروشگاه ست بیول۲۶_سی اما هفده ساله۲۷_منشی کیم چشه۲۸_اغواگر ماهر۲۹_آیا تو هم انسانی۳۰_من ربات نیستم۳۲_مهتاب نقاشی شده با ابر۳۳_زیبای درون۳۴_سرنوشت۳۵_پسران برتر از گل۳۶_با عشق تمیز کن۳۷_عشق یک کتابچه راهنماست۳۸_یادآور جوانی۳۹_دکتر خوب۴۰_او زیبا بود۴۱_وضعیت اضطراری۴۲_شکارچی شهر۴۳_ذائقه شخصی۴۴_زندگی مخفی منشی من۴۵_پادشاه صد روزه من۴۶_پاستا۴۷_سایمدانگ۴۸_ایلجیمائه۴۹_سرنوشت یک مبارز۵۰_جواهری در قصر۵۱_ایسان۵۲_دونگ یی۵۳_جنگ میان زنان۵۴_پزشکان۵۵_امپراطور بادها۵۶_جومونگ۵۷_افسانه اوک نیو۵۸_قهرمان عجیب من۵۹_دختر امپراطور۶۰_ماشین تحریر شیکاگو۶۱_آقای آفتاب۶۲_خاطرات الحمرا۶۳_آیدی من خوشگل گنگنامه۶۴_مرا در خاطراتت پیدا کن۶۵_دوبوک سونگ زن قوی۶۶_دودوسل لالاسل۶۷_تو فوق العاده ایی۶۸_مموریست۶۹_گوی سحر آمیز۷۰_استارت آپ۷۱_او زیبا بود۷۲_نواقص عشق۷۳_پخش زنده۷۴_اگه میتونی خیانت کن۷۵_لطفا با اون ملاقات نکن۷۶_زیبای حقیقی۷۷_اولین بوسه برای هفتمین بار۷۸_همسایه بغلی اکسو۷۹_ملکه سازان آینده۸۰_هوارانگ
چینی:دوست دختر/باغ چینی (ورژن چینی پسران برتر ازگل)
دختر تکشاخ من
درحال پخش:ملکه من😍دلباخته در شهر/او هرگز نخواهد فهمید
دوستان میشه سریال هایی رو که تقریبا شبیه سریال (لبخند پرکشیده از نگاهت)هست رو معرفی کنید. منظورم تیپ های شخصیت های داستان مخصوصا پسره
این سریال ها عالی بودن:
افسانه دریای آبی
دکتر غریبه
هتل دل لونا
پادشاه ابدی
مشکلی نیست خوب نباشی
شکارچی شهر
دو دو سل سل لالا سل
مموریست
آخرین ماموریت فرشته عشق
مبارزه در راه من
پادشاه صاحب ماسک(تاریخی)
دلقک تاجدار (تاریخی)
قهرمان عجیب غریب من(مدرسه ای)
تو فوق العاده ای(مدرسه ای)
منشی کیم چشه
هوارانگ(تاریخی)
وارثان(مدرسه ای)
پسران برتر از گل(مدرسه ای)
دبلیو
دو بونگ سون زن قوی
حالا با عشق تمیز کن
افسانه روباه نه دم
من ربات نیستم
سیندرلا و چهار شوالیه
پینوکیو
اغواگر بزرگ
وقتی تو خواب بودی
کی دو
گل اهریمنی
زیبایی حقیقی(مدرسه ای)
آقای ملکه(تاریخی)
سقوط بر روی تو
بکش خلاصم کن
او زیبا بود
مدرسه ۲۰۱۷(مدرسه ای)
خوش آمدی
بازرس مخفی سلطنتی(تاریخی)
دوست پسر مطلق من
گابلین
آیا تو هم انسانی
نوازش قلبت
ابیس
آیدی من خوشگل گانگنامه(مدرسه ای)
سی اما هفده(مدرسه ای)
نسل خورشید
پنت هاوس
شریک مشکوک
کلاس ایته وان
سریالایی که دوست داشتم خیلییییی بیشترن ولی همینا بسه فعلا😂 راستی سینمایی هم
خشم الهی
دوندگان نیمه شب
تماس
مردی که رودخانه را می فروشد
بیست
رو خیلی دوست داشتم😄
پسران برتر از گل
دکتر غریبه
وگابند(بی خانمان)
عاشقان ماه
خون
هوارانگ
زیبایی حقیقی
آقای ملکه
کلاس ایته وون
تابه عشق
سقوط بر روی تو
شکارچیان شگفت انگیز
افسانه نه دم
دبلیو
سیندرلا و ۴ شوالیه
اشکالی نداره که خوب نباشی
دکتر رمانتیک ۲
پری وزنه بردار کیم بوک جو
زن قوی دو بونگ سون
افسانه دریای ابی
منشی کیم چشه
لبخند پرکشیده از نگاهت
پینوکیو
شکارچی شهر
لویی پادشاه خرید
تو فوق العاده ای
فروشگاه ست بیول تازه کار
وقتی تو خواب بودی
تقدیم به تو که زیبایی
وارثان
یک ادیسه کره ای
همسایه بغلی اکسو
من ربات نیستم
مبارزه برای هدفم
مدرسه ۲۰۱۳
مدرسه ۲۰۱۵
مدرسه ۲۰۱۷
منو بکش و خلاصم کن
دوران جوانی ۱ و۲
مشکلی نیست این عشقه
رویای بلند ۱ و ۲
ایدی من خوشگل گانگنامه
قهقهه در وایکیکی
شوهر صد روزه
آخرین ماموریت فرشته
وقتی کاملیا شکوفه میدهد
مورخ تازه کار گو هه ریونگ
زیبای درون
افسانه نوکدو
نواقص عشق
دمای عشق
آکادمی آرسنال(چینیه)
او زیبا بود
به خاطر سپردمت
سلام
به نظرم بهتره با سریال های ضعیف شروع کنید تا از همه سریال ها به اندازه کافی لذت ببرید مثلا اگر اول وارثان رو ببینید خیلی از سریال ها دیگه براتون دلنشین نخواهد بود
و اینکه ژانر ها رو بهتره دسته بندی کنید
سریال مستر سان شاین یکی از بهترین سریال هاست یک سریال تاریخی عاشقانه بی نظیر
سریال وارثان عاشقانه مدرسه ای فوق العاده
سریال پنت هوس و زندگی متاهلی و قلعه آسمان خانوادگی های فوق العاده
سریال مادر درام فوق العاده
سریال های ریپلای همه سری ها جوانانه عاشقانه نوستالژی های عالی
سریال هیلر و کی 2 اکشن عالی
سریال پدر عجیب من یک کمدی خانوادگی عالی
سریال گابلین فانتزی
سریال استارت آپ و کلاس ایته وان انگیزشی و عاشقانه
عاشقان ماه و ملکه کی و مهتاب نقاشی شده ابرها تاریخی
دوستان خوبم خواهش میکنم اگر سریالی معرفی میکنید اگر اخرش بد تموم میشه لطفا بگید که بد تموم میشه
چون من سریالی مثل لبخند پر کشیده از نگاهت رو توی خیلی از نظرها خوندم که میگفتن سریال قشنگیه از خود سریال که حرفی ندارم بگم چون سریال خوبی بود در حد سریالای خفن مثل گل شیطان
هیلر
کی ۲
نسل خورشید
افسانه دریای ابی
مهتاب نقاشی شده روی ابر
گابلین
خنده در وایکیکی ۱ ۲
ابیس
کشیک اتشین
پدر عجیبم
نوازش قلب
عشق دفترچه راهنماست
دبیلو
دوبگ سو زن قوی
عاشقان ماه(پایان غمگین )
اخرین ملکه (پایان غمگین )
مشکلی نیست خوب نباشی
فروشگاه ست بیول
سی اما هفده
استارت اپ
سقوط بر روی تو
روباه نه دم
پری وزنه بردار
نبود
خواهش میکنم اگر سریالی معرفی میکنید اگر اخرش بد تموم میشه بگید
میشه چندتا سریال با ژانر هیجان انگیز / اکشن / عاشقانه معرفی کنید مثل هیلر و کی۲ و شکارچی شهرو…
بهترین سریال 50 قسمتی بگید مثل هیولا وسوسه ی فریبنده دزدبددزدخوب
خب خب خب
سریال هایی که دوس داشتم:
گوبلین 2016
منشی کیم چشه 2018
او زیبا بود 2015
پزشکان 2016
پینوکیو 2014
زن قوی 2017
هیلر 2014
عاشقان موسیقی 2014
عشق انقلابی 2017
کی 2 2016
باغ مخفی 2010
تشویق کن 2015
عشق زیر نور ماه 2016
هوارانگ 2016
از بخت بد عاشقت شدم 2015
به من دروغ بگو 2011
اوه مای ونوس 2015
شاهزاده ی زیرشیروونی 2012
منو بکش خلاصم کن 2015
دکتر رمانتیک 1 & 2
رادیوی عاشقانه 2018
اغواکننده ی بزرگ 2018
پری وزنه بردار 2016
دابلیو 2016
وارثان 2013
مدرسه 2017
تو عاشقم شدی 2011
تقدیم به تو که زیبایی 2012
افسانه ی دریای آبی 2107
مشکلی نداره خوب نباشی 2020
جواب 1988
مشکلی نیست عشقه 2016
پاستا 2010
فعلا با اشتیاق تمیز کن 2018
من اینارو هزار سال هم ببینم بازم برام تازگی داره و کلللللی باهاشون میخندم
سریالایی که ارزش دیدن دارن از نظر من:
ریپلای 1988
لبخند پر کشیده از نگاهت
دوران جوانی 1و2
کلاس ایته وون
it’s ok that’s love
وزنه بردار کیم بوک جو
پادشاه خرید لویی
حسادت آشکار
سلام سایتتون عالیه حرف نداره میشه سریال نکهبانان شب ( کره ای ) رو هم بزارین؟ اگرهم کسی بتونه یه چند تا سریال عاشقانه انتقامی بهم معرفی کنه ممنون میشم
سریال Tempted 2018 رو ندارید توسایت 🙁
https://asianwiki.com/Tempted_(Korean_Drama)
بهترین سریال کره خیلی سلیقهایه ولی برای من به ترتیب:
شکارچی شهر(حیف قدیمی و یخورده اکشنهاش هندیه ولی همه چیش عالیه)
گابلین(شاید اختلاف سنی زوج اصلی تو ذوق بزنه ولی عاشقانه و داستان خوبیه)
وایکیکی ۱ (بازیگران معرکه برای خنداندن مخاطب ، وایکیکی ۲ هم خوبه ولی ۱ عالیه اصلا)
هیلر(یه اکشن خوب)
سقوط بر روی تو (بعضی چیزاش از کرهشمالی چرته ولی سریالی با بازیگران امتحان پس داده داره)
هتل دلونا(بیشتر شو لباس از آیو هستش ولی داستانش جالبه)
پادشاه ابدی(داستان نسبتاً خوب (جهانهای موازی) با بازی لی مین هو)
فکر میکنم گلچین بهترین کیدراما رو گفتم
دیگر سریالها هم مثل پسران برتر از گل ، عاشقان ماه ، وارثان ، آجوشی من ، نسل خورشید و… رو که اغلب میگن دیدم ولی به نظرم ۳ قسمت ببینید خوشتون نمیومد به سلیقتون نمیخوره :/
سلام
چندتا سریال بالای پنجاه قسمت مثل یکبار دیگر و پدرم عجیبه با همون مقدار کشش بهم معرفی کنید مرسی.
سلام میشه یه سریال بهم معرفی کنین که ژانرش عاشقانه واکشن وهیجان انگیز باشه مثل شکارچی شهر و کی۲ و هیلر و تن به تن و نسل خورشید و……
میشه بهم یه سریال معرفی کنین که ژانرش عاشقانه و اکشن باشه مثل هیلر و کی۲ و تن به تن و شکارچی شهر و…….
1.hwarang
2.whats wrong with secretory kim?
3.the kingdom
4.وارثان
5.iteawom class
6.you are beautiful
7.healer
8.empress ki
9.افسانه دریای ابی
10.هتل دلونا
11.true beauty
12.سرنوشت
13.its okay to not be okay
14.,moon lover
شکارچی شهر
سریالایی که نباید از دست بدید
Do do so so la la so
The world of married
MR Queen
Penthouse
Crash landing on you
Born again
Evil flower
Hotel del luna
Moon lovers
Vagabond
W
Zombie detective
True beauty
Start up
خب سریالایی که حتماااا باید ببینید کلللل سریالای جی چانگ ووکه ک همشووووون فوق العادن و عالیننن
مثل :
healer
empress ki
فروشگاه ست بیول تازه کار
the k2(فوق العادس)
melting me softly
بک دونگ سو دلاور
دختر گردباد 2 ( سریال چینی هستش ولی جریان و داستان جالبی داره)
شریک مشکوک
و سریال در حال پخشش lovestruck in the city
سریالای کره ای که من دیدم و قشنگ بودن ایناست=سامسون-همسریادردسر-پاستا-امپراطور دریا-ملکه کی-افسانه افسونگر-روزگارشاهزاده-رژلب صورتی-یانگوم -جومونگ و موهیول :))) -دونگی-ایلجیما-وارثان-پسران برترازگل-افسانه دریای ابی-شکارچی برده-استارت اپ-یسری سریال دیگه هم قبلا از فارسی وان دیده بودم که الان یادم نمیاد
اضافه کنم که تو زیبایی هم دیدم
من تازگی سریال “رئیس خجالتی” دیدم که اسمش رو خیلی کم گفتن ولی عااالی بود خیلی هم خوش ساخت بود و داستانش هم بامزه بود.تعجب میکنم که اسمش رو زیاد نمبینم
در مقایسه با سریال “منشی کیم چشه” خیلی بهتر بود
کاربرای محترم لطفا سریال ها 50 قسمتی معرفی کنید مثل بوری اینجاست یاهیولا .پدرم عجیب غریبه. چه اتفاقی برای خانوادم افتاده .
پنیردرتله
آجوشی من
مسترسانشاین
پسران برترازگل
مردخوب
خداحافظ اقای بلک
عاشقان ماه
عشق شاهزاده خانم
سقوط عشق
دوستان سریال کره ای ژانر کمدی که صحنه نداشته باشه یا خیلی خیلی کم داشته باشه لطفا معرفی کنید. با خانواده میخواییم تماشا کنیم 😁
سریال تو کی هستی اصلا صحنه نداره
فروشگاه ست بیول اصلا کیس نداره
و خنده در وایکیکی ۱ و۲
خنده در وایکیکی فپق العاده اس واقعا حتما ببین
goblin
welcome
w
Its.Okay.to.Not.Be.Okay
Tale Of The Nine Tailed
The Legend Of The Blue Sea
The King Eternal Monarch
the bride of habaek
mr queen
the beauty inside
love with flaws
the great seducer
what’s wrong with secretary kim
itaewon class
memorist
weightlifting fairy bok joo
start up
abyss
از بین ۵۳ تا سریالی که تا حالا دیدم به نظرم اینا بهترینشون بودن:
سقوط بر روی تو **
پسران برتر از گل**
آخرین ماموریت فرشته عشق(عااالی)****
لبخند پر کشیده از نگاهت (عاالی)**
شکارچی شهر *
پینوکیو*
گل شیطان*
پادشاه ابدیت *
گابلین *
افسانه روباه نه دم*
مشکلی نیست خوب نباشی *
افسانه دریای آبی *
هتل دللونا *
منو بکش خلاصم کن(kill me heal me)*
سیندرالا و ۴شوالیه
با توجه به سریالایی که گفتی تقریبا سلیقت با من یکیه من بهت سریال استارت آپ -باران عشق – کایروس -عشق مخفی -تو از کدوم ستاره اومدی -عاشقان ماه – خنده در وایکیکی یک و آقای ملکه رو پیشنهاد می کنم
با پیشنهاد شما آخرین ماموریت فرشته عشق رو دیدم. بسیار بسیار عالی بود. ممنون
اره سریال “لبخند پر کشیده از نگاهت ” که عالی بود.
بازیگر نقش اول مرد خیلی عالی بازی کرده بود
یه سریال فوقالعاده خوش ساخت با جذابیت بالا
من یه سریال دیگه هم دیدم که تقریبا شبیه این سریال بود البته من اینو خیلی بیشتر دوست دارم:”آخرین ماموریت فرشته عشق”
این سریال عالیه تنها سریالیه که اشکم رو درآورد البته تیکه های کمدی هم داره
سلام به همگی
من تو این بخش سریال چی ببینیم خیلی به اسم سریال ( لبخند پرکشیده از نگاهت) برمیخوردم اما با توجه به اسم سریال احساس میکردم از این سریالای ایده آل آبکی و…ایناست تااینکه تصمیم گرفتم ببینمش.وتازه بعداز دیدنش مفهوم یه سریال فوق العاده مفهومی و عاشقانه رو درک کردم.به حدی این سریال زیبا ست و البته غمگین که نظر هر مخاطبی رو جلب میکنه.از شخصیت اول مردهم که چیزی نگم بهتره چون فقط باید سریال رو دید تافهمید چقدر حرفه ای و بی نقص نقششو ایفا میکنه.بنظرم هر کی درام بینباید این سریال رو ببینه.من بعداز دیدنش تاچندروز نمیتونستم هیچ فیلمدیگه ای تماشا کنم و دلم برای لحظه لحظه فیلم تنگ شد.از دیدنش پشیمون نمیشین…
واااای اره خیلی قشنگ بود
دقیقا اسم سریال رو تو چهره بازیگرهاش میشد ببینی . البته به غیر از ژانر عاشقانش خیلی هم هیجان انگیز بود .عالی بود
میشه یه سریال شبیه همین سریال معرفی کنید؟
راستش خودمم خیلی دنبال یه سریال با ژانر غمگین و همینقدر زیبا میگردم ولی هنوز چیزی پیدانکردم.اما اگر سئو این گوک رو دوس داشتی سریال .سلام هیولا. هم ببین.خیلی قشنگه.البته ژانرش معمایی و راز آلوده
سریال های قشنگی که یادمه چون زیاد دیدم
ریپلای 1988
گابلین
عاشقان ماه
دوبونگ سونگ زن قوی
افسانه دریای ابی
هیلر
دبلیو
365 روز
ایا تو هم انسانی
کلاس ایته وون
سقوط روی تو
تو فوقالعاده ای
کافه پرنس
خورشید ارباب
لبخند پر کشیده از نگاهت
خاطرات الحمرا
لویی پادشاه خرید
خدایی اکثر سریال های کره ای قشنگن
مثلا تمام سریال های لی مین هو مثل پادشاه ابدی.افسانه دریای آبی.ایمان.پسران برتراز گل. شکارچی شهر.ذائقه شخصی عالین.افسانه روباه نه دم.استارت آپ.هوارانگ.زن قدرتمند دوبونگ سون.پری وزنه بردار کیم بوک جو.عاشقان ماه.فروشگاه ست بیول.هیلر.شریک مشکوک.وقتی تو خواب بودی.پینوکیو.روزگار شاهزاده.تو زیبایی.عاشقمشدی.
وارثان.گل پسر همسایه.ریپلای ۱۹۸۸.هتل کینگ.عشق من از ستاره ها.گابلین.همسایه بغلی اکسو.حاکم صاحب ماسک.مرد زیبا.باران عشق.من سام هستم.عروس هابک.۴۹ روز.پری دریایی.من ربات نیستم.w(دوجهان).کشاورز مدرن.به یاد بیار.متشکرم. عطر.دختر دوست داشتنی من.پادشاه عاشق.یک اودیسه کره ای.مبارزه با ارواح.پنیر در تله.مبارزه برای هدفم.مدرسه ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷.زوج حساس.رادیو عاشقانه.
دلم برات تنگ شده.من و بکش خلاصم کن.سیندرلا و ۴شوالیه.اغواگر ماهر.هنرمندان.منشی کیم چشه.تابه عشق.سی امه هفده.پدرم عجیبه.باغ مخفی.دوران جوانی ۱و۲. حالا باعشق تمیز کن.رویای بلند ۱و۲. یک خانم اوه دیگر.مشکلی نیست این عشقه.بازیکن. آیدی من خوشگل گانگنامه.خنده در وایکیکی۱و۲. شاهزاده صدروزه من.لمس احساسات.دنیاهای بهم پیوسته.
بازگشت زوجین.ملکه کی.خون.عشق یه کتابچه راهنماست.گپ دونگ.کشیش بی اعصاب.پسر روانسنج.
دختر پرروی من.هتل دل لونا.دوپلیس.لی سون شین بهترینه.درباره زمان.قهرمان غریبه من.اخرین ماموریت فرشته عشق.آلارم عشق.داستان نوکدو.فیلم ندیمه. زیبای درون.تو فوق العاده ای.وقتی کاملیا شکوفه میدهد. مورخ تازه کار گوهه ریونگ.دکتر کیم رمانتیک ۱و۲.نواقص عشق.شکلات.فرود اضطراری عشق(سقوط بر روی تو).ماشین تحریر شیکاگو.کلاس ایته وون.دمای عشق.کفتار.نجاتم بده.www.لمس.حسادت آشکار. به آرومی ذوبم کن.سوییچ.فیلم همراه با خدایان ۱و۲.
مشکلی نیست خوب نباشی.اوه روح من.قرار شام. الان در حال پخش هم دارم زیبای حقیقی و آقای ملکه و پنت هاوس رو میبینم که فوق العادن تا اینجا😍
من کُلی فیلم و سریال کره ای دیدم..
اما هنوزم که هنوزه هیچ سریالی برام مثل (آجوشی من) نشده..بی نظیره این سریال، فیلمنامه و تیم بسیار قوی و یه درام عاشقانه با فضای دارک که تو عمق قلبت نفوظ میکنه..
این سریال بین فیلم و سریالای امروزه کره با رنگ و لعاب که جنبه ی تبلیغاتی دارن یه سر و گردن بالاتره..
کاش از این تِم سریالا دوباره ساخته بشه 🙁
به دور از هرنوع کلیشه، ادا اطوارهای اضافی، بازیگرایِ حرفه ای..خلاصه هرچی بگم کم گفتم
فقط ببینیدش♡
بهتر از روی بازیگر ها شروع به دیدن سریال کنید مثلا بازیگرا سریال منشی کیم پیدا کنید و بزید سریال های این بازیگر براتون میاره اینطوری سریال های جذاب بهتری پیدا میکنید من کلی اینطوری پیدا کردم کلا یه هزار تا سریال هست کره چینی و تو این مایه ها اگر پیدا کنید تا آخر عمر فقط سریال میبینید من خودم به شخصه حدود 30 تا سریال و کامل دیدم 24 تا سریال دیگه دارم اونا رو ببینم میرم سراغ بعدیا تا دان کنم
با سلام سریال های همچون
هورانگ مشکلی نیست خوب نباشی
دبلیو
زن قدرتمند دوبونگ. سلتنت نسل خورشید عاشقان ماه آیا تو انسانی من روبات نیستم عشق صفر بیست و….
اگر میشود عشق شفق قطبی رو هم بزارید سریال چینی خیلی قشنگه اسمش با انگلیسی love of Aurora هست
بچها لطفا سریالی که موضوعش انتقامی باشه معرفی کنید یه سریال مثل رژلب صورتی.البته این سریال یکم قدیمیه
سریال آخرین ملکه انتقامیه و خیلی قشنگه
یاداور رو نگاه کن خیلی قشنگه
سلام عزیز…….سریال شبیه به اون نه…..ولی قوی تر از اون…خیلی هستا
پنت هاوس که کلا انتقامی و خیانت و قتل و این چیزاس و تا اخر داستان تورو باخودشش میکشه……….من سه روزه فصل اولو تموم کردم…..دوتا فصل دیگش هنوز نیومده.
گل اهریمن هم فوق العاده اس
منم سریال زیاد دیدم،اگر ژانر دیگه ای هم مدنظرت بود بپرس.
گرچه مثلا انتقامی و اینا،زیاد ندیدم….ولی همینام عالی بودن.
سلام لطفا سریال Handmade Love 2020 رو بزارین.
سریال افسانه دریاا ابی یادم رف بگم اینم عالیییههههه و از ته دل میخندید
دویتان چن تا سریال کمدی اگ بخوام معرف کنم
سریال اقای ملکه ( در حال پخشه من سر قسمت اول زمینو گاز میگرفتم ینی ته خندس .ملکشون شل مغزه یکم)
سریال افسانه نوکدو اینم باز ته خندس پسره عالیه توش
سریال دوبونگ سون اینم ک معروفه همه میشناسینش نیاز ب تعربف نداره عالیهههه و پر خندس
سریال او زیبا بود بازم خنده داره مخصوصا اونجاهایش ک دختره دندوناشو میکوبه بهم خخخخخ
اینا سریال هایی بودن ک از ته دل میخندید و جوکاش بی مزه نیس
دوتای اول تاریخی هست
ادمین جان نمیش ب نطرات پاسخ داد
ادمین جان پاسخ ب نظرات مشکل داره لطفا درستش کن
پارهههههه😐😐تا کامنتمو تایید کردم گذاشتینش 😂✨ممنونم از سایت خفنتوننننننننننن
ببخشید این وسط اینو می گم اما میشه سریال دزد دوربین دوست داشتنی من از جی چانگ ووک که در حال پخش هست رو بزارین بازم ببخشید نمی دونستم درخواست ها رو کجا باید بگیم😅😅❤❤
این سریال ها هم ندیدم کسی زیاد ازشون بگه ولی خیلی خوووووبن…
www search 2018
search 2020
کلا فیلمای کره ای اکثر عالی اند
افسانه روباه نه دم
افسانه دیای ابی
کلا فیلمای لی مین هو خوبن سعس کنینی همه رو ببینین
سرنوشت(ایمان اسم دیگشه)
پسران بر تر از گل
شکارچی شهر
وارثان
افسانه دریی ابی
پادشاه سلطنت ابدی
گانگام بلوز سینماییه
اینا همه از فیلمای لی مین هو بودند
اما فیلمای جی چانگ ووک
هیلر
ملکه کی
فروشگاه ست بیوله
از لی جونگ سوک
دابلیو(W)
وقتی تو خواب بودی
پینوکیو
دکتر غریبه
از لی دونگ ووک
افسانه روباه نه دو(عاالیعهههههه)
پادشاه هتل
نگهبان:خدای بزرگو تنها
گابلین
دوست دختر من
یدفع میگفتی همش چرا خودتو اذیت کردی D:
سلام دوستان سریالی معرفی کنید که موضوعش مثل عشق مخفی و سریال تایلندی امواج زندگی باشه اولش نفرت بعد عشق
ممنون میشم❤️
همه ی سریالای خوب رو گفتن اما یکی از خفن ترین سریال هایی که من دیدم و اسمش رو ندیدم
اخرین مامریت فرشته :عشق
خدایی جزو شاهکار هاست
دقیقا منم عاشقشم💋😍 هم میونگ سو هم شین هه سان فوق العاده بودن
از بهترین سریال های 2020 روباه نه دم و اشکالی نداره خوب نباشی هستش خیلی خوبن این دوتا
سریالها:
سقوط بر روی تو❤
هتل دل لونا
ملکه کی
افسانه دونگی
فیلم:
انگل
آخرین شاهدخت(پرنسس)
سریال:من رباط نیستم.توهم انسانی.لویی پادشاه خرید
سینمایی:چهره واقعی.بیست.قطاری به سمت بوسان
مرسی
سلام میشه چندتاسریالکهجدیدباشه مثل منشیکیمچشه؟
Start up تواین مایه ها معرفیکنید؟
سریال نوازش قلبت
لطفا فیلم سینمایی معرفی کنید
سلام ممنونم ازسایت بی نظیرتون.ببخشید میشه چندتا سریال مثله ذایقه شخصی معرفی کنید چون خیلی دوس داشتم
من قبلا یه لیست از بهترین فیلمها گفتم میخواستم اینا رو هم بهش اضافه کنم:
۱۷. گابلین(طنز خیلی قشنگی داره و این که همه میگن با عقاید ما تضاد داره رو موافق نیستم . اتفاقا اگه به دید مثبت نگاه کنید خیلی هم آموزنده هس)*******
۱۸. *لبخند پر کشیده از نگاهت* (از اون سریال هاست که ازرش چند بار دیدن رو داره.عاشقانه خیلی باحالی داره😁تا حالا فیلمی ندیده بودم که اینقدر بازیگر هاش غرق نقششون شده باشن.واقعا عالیه اگه بخوام رتبه بندی کنم سومین فیلم قشنگیه که دیدم)************************
آقای شریفی امکان پاسخ به نظرات مشکل داره لطفا برسی کنید
بزودی حل میشه
Doctor Stranger
پزشکیه و صحنه اکشن و عاشقانم داره
با بازی لی جونگ سوک
لطفا چن تا سریال تخیلی معرفی کنید
گوبلین
افسانه روباه نه دم
آیا تو هم انسانی
بهترین ضربه
سریال خوب سریالیه که بشه دوباره دید. سریال خوب هایی که باید ببینید
پنیر در تله
لبخند پر کشیده از نگاهت
چون این اولین زندگیمه
پدر عجیب
رفقا
گابلین
وقتی کاملیا شکوفه می کند
آجوشی من
مدافع
پاسخ 1988
پسران بد 1
ملودرام بهم میاد
نور تو چشمات هم خوب بود گرچه تهشو دوست نداشتم.
مشکلی نیست این عشقه
بکشو خلاصم بکن
عشق مخفی درامه ولی دوسش دارم خیلی
قهقهه در وایکیکی 1 خیلی خوب بود ولی مثل سریال رفقا جوون پسنده. مامان و باباها حال نمیکنن چون جک هاشونو درک نمیکنن
با تشکر از سایت بی نظیرتون
بهترین سریال:نسل خورشید-هوارانگ-افسانه ماه خورشید-دوباره18 سالگی-ایا تو انسانی-دکتر کیم- دکتر جان-k2-هیلر-زن قوی دوبونگسون
اینابهترینا بود که دیدم ارزش چند بار دیدن و دارن
اینقدر سریالهایی که دیدم زیاد بوده واقعا که بعضیاش یادم نیست ولی تاثیر گذار ترین اونها
سقوط بر رو تو ( سریالی که تو هر سلیقه ای باشی میپسندی )
هوارانگ
روباه نه دم( واقعا فیلنامش و جلوه های وییژش فوی بود
افسانه ی دریای آبی
سلطنت ابدی
زن قوی دوبونگ سون (کمدی)
ایمان
سلام ، لطف میکنید چندتا سریال تو مایه های سیندرلا و ۴ شوالیه معرفی کنید 🙂
بچها لطفا سریالی که موضوعش انتقامی عاشقانه باشه معرفی کنید
حقیقتا انقدر سریال دیدم که نمیدونم کدومو بگم هرچی یادمه از 12 سالگی تا حالا داشتم سریالای کره ای رو میدیدم
1. رویای بلند 1/2
2. 49 روز
3.پسران برتر از گل
4تو زیبایی
5.ضربان قلب
6.پسر زیبا
7. همسایه بغلی اکسو
8.هتل دل لونا
9. منشی کیم چشه
10. داستان غم انگیز یک عشق
11. درخت بهشتی
12. وارثان
13. شکارچی شهر
15.هیلر
16. شریک مشکوک
17.استارت اپ
18. دودو سل سل لا لا سل
19. افسانه روباه نه دم
20.آجوشی برگرد
21. عشق مخفی من
22.مشکلی نیست خوب باشی
23.کی 2
24. ملگه کی
25. افسانه خورشید و ماه
26. هوارانگ
27 . عاشقان ماه
28. مهتاب نقاشی شده با ابر
29. مورخ تازه کار
30.دبلیو
31. وقتی تو خواب بودی
32.مری با من ازدواج کن
33. از نسل خورشید
34.ملکه 7 روزه
35.شاهزاده بزرگ
36.رکورد جوانی
37.سقوط بر روی تو
38.درس عشق
39. بوسه شیطنت امیز 1/2
40.کافه پرنس
41. شاهزاده زمان 1
42. دروغ اوونم به من ؟
43. نوازش قلبت
44. من ربات نیستم
45یوهی جادوگر
46. سلیقه شخصی
47.کتاب خانوادگی گو
48. سرزمین اهن
49. دانشمند شبگرد
50.دوبوگ سو زن قوی
51. اغواگر بزرگ
52. ماسک عروس
53. وزنه بردار کیم بوک جو
54. چون این اولین زندگیمه
55. عشق شاهزاده خانوم
56.باران عشق
57شوهر صد روزه
58.سیندرلا و 4 شوالیه
59. خنده در واکیکی
60. لبخندی که از نگاهت پر کشید
سلام به همگی دوستان من قبلا سریالای پیشنهادی رو گذاشتم اما امروز یه فیلم سینمایی کره ای ساخت سال ۲۰۰۴رو دیدم که واقعااااا بعد از دیدنش هم حیرت کرده بودم هم دلم میخواست کاش تموم نمیشد و….خیلی چیزای دیگه.اسم فیلم 3iron هست.بشدت پیشنهادی
اینم بگم بهتون که این فیلم هم داستان متفاوتی داره وهم بازی بازیگران متفاوته و خیلی هم مورد نقد قرار گرفته.اینجوری بگم که یا بشدتتتت عاشقش میشین یا تبدیل به بدترین فیلم زندگیتون میشه.درضمن اگر توی گوگل سرچ کنین جزو ۲۳ فیلم عاشقانه در دنیاست.
خیلی خیلی خیلی خیلی پیشنهادی….
دوستانی ک دنبال سریال کمدی اند
سریال دوبونگسون
افسانه دریا ابی
از بخت بد عاشقت شدم
منشی شخصی من
عشقم اهل ستاره هاس
دوتا اول که بیشترش طنزه وبقیش توش کمدی های خوب داره
دوستان سریالی مثل روزگار شاهزاده هست که ببینم؟
من تازه سریال وارثان دیدم خیلی خوشم اومد حالا میخوام پسران برتراز گل ببینم
خب اگه بخوام بهترین کی دراماهایی که دیدم رو بگم زیادن اما چن تاشو گلچین میکنم براتون.اینم بگم که من خییییلی تو انتخاب سریال سختگیرم و هرسریالی رو تماشا نمیکنم حتی اگه بازیگراش معروف باشن پس صادقانه میگم.واینکه جلوی اسم سریالی که خیییلی عالی بوده ستاره میذارم
من یه عاشق دارم*
آلیس*
گل شیطانی*
دبلیو( راستش این سریال برای من یه چیز خیییلی خاصه که نمیتونم تو جمله بیانش کنم)
فرود اضطراری عشق( کمدی)**
ملکه کی***
عاشقان ماه*
K2*
وارثان
وقتی هواخوبه**
و آخرین سریالی که اخیرا دیدم روباه نه دم که فوق العاده است.از دیدنش پشیمون نمیشید.***********
سلام سریالی که اکشن و عاشقانه و کمدی داشته باشه چی پیشنهاد میکنید؟
من بهترین سریالایی که تا الان دیدم فعلا اینا بوده:
افسانه دریای آبی
وقتی تو خواب بودی
پادشاه ابدی
او زیبا بود
افسانه روباه نه دم
دبلیو
مشکلی نیست خوب نباشی
آیا تو هم انسانی
شکارچی شهر
وارثان
پسران برتر از گل
منشی کیم چشه
پینوکیو
دکتر غریبه
من ربات نیستم
عشق کتابچه راهنماست هم بد نیست. برای علاقه مندان به کتاب خوبه.
میشه چند تا سریال طنز بهم معرفی کنید؟ یکی مثل خنده در وایکیکی
دوستان بیاید یه چند تا سریال مثل وارثان یا اغواگر بزرگ بهم معرفی کنید (کره یی باشه)من این ژانر این دوتا سریالو هیلی دوس دارم ممنونم
بیشتر سریال هاییی ک دوستان معرفی کردن دیدم ولی جای چن تا سریال خالی بود تو کامنت ها ک اکثرا اسم نبرده بودن
49 روز( بی نهایت عالیه فقط باید ببینید تا متوجه شید)
دروغ پشت دروغ
همسر خطرناک من
مبهم
پادشاه هتل
عشق مخفی ( سریال عشق مخفی من یا همون راز عاشقانه من نمیگم)
کار اموز مدرسه قدیمی
مامان عصبانی
از بخت بد عاشقت شدم ( سر قسمت اول با خودم گفتم اصن خوب نیس اما وقتی ادامه دادم نظرم برگشت)
اینا خیلی زیبانو خیلی ها ندیدن
درپاسخ دوستمون که سریال پزشکی عاشقانه میخواس
دکتر رمانتیکک 1 و 2
دکتر جان
مشکلی نیس این عشقه
زوج اوژانسی
سلام. از سریال هایی که دختره خودشو پسر جا می زنه چند تا معرفی می کنید؟😁
تو زیبایی
کافه پرنس
سلام به همه ی شما عزیزان. سریال خوبه کره ای که زیاده ولی بهترین هایی که این اواخر دیدم
1) فرود بر روی تو
2)فروشگاه ست بیوول تازه کار
3)کلاس ایته وون
3)اشکالی نداره خوب نباشی
4)استارت آپ
سلام خسته نباشید ممنون از سایت عالیتون
میشه این دوتا سریال رو هم بزارین🙏🙏 :
مجرد حرفهای _ اولین عشق شیرین
هردوشون چینی هستن
در حال برسی هستن
سلام بچه ها هرچیسریال عاشقانه ی پزشکی دیدید اسمشولطفا بگید
پزشک غریبه
سزاوار نام
زوج اورژانسی
خون
پزشک جان
سلام. میدونم خیلی از بچه ها دنبال سریال هایی هستن که وقتشون رو هدر نده برای همین از بین ۴۳ تا سریالی که تاحالا دیدم قشنگ ترینشون رو می نویسم :
۱. پسران برتر از گل(اینو دیگه همه میدونن)********
۲.شکارچی شهر (بهترین سریال لی مینهو. من تاحالا ۳ بار دیدمش . مثل هیلر هست ولی خیلی قوی تره)*****
۳.kill me heal me (خیلی باحاله)****
۴.آخرین ماموریت فرشته عشق (قشنگ ترین سریالیه که تا حالا دیدم😭 😭 )******************************
۵.افسانه دریای ابی***
۶.پادشاه ابدیت(خیلی خفنه ولی اگه با دقت نبینین ممکنه گیج بشین . با اینکه درام هست صحنه های طنز خیلی قشنگی داره)******
۷.وارثان (مثل پسران برتر از گل . بازیگر های خیلی معروفی داره ) *
۸.سقوط بر روی تو (اوایل دوست نداشتم ببینمش چون درباره کره شمالی و اینا بود ولی وقتی دیدمش نظرم ۱۸۰ درجه تغییر کرد . واقعا عالیه******)********
۹.تو زیبایی (از این فیلم ها هست که دختره خودشو به عنوان پسر جا میزنه . خیلی قشنگه)***
۱۰.پینوکیو (بازیگر های خیلی خوبی داره. خیلی دوست داشتنیه) ***
۱۱. هتل دللونا( iu توش بازی کرده😚🤩 البته ترسناک هست)***
۱۲.هوارانگ (من که که سر این فیلم خیلی خندیدم .توش پر از بازیگر های معروف و خفنه (V هم توش بازی کرده🤩❤❤) ****
۱۳. عاشقان ماه(من خودم زیاد دوستش نداشتم ولی خیلی طرفدار داره)
۱۴.هیلر (اینم زیاد دوست نداشتم ولی خیلی طرفدار داره . داستانش شبیه شکارچی شهر هست ولی شکارچی شهر خیلی خیلی قشنگ تره)
۱۵.او زیبا بود
۱۶.تو که از ستاره اومدی
سریال های ۲۰۲۰ خیلی قوی ساخته شدن و میشه گفت یه سر و گردن از بقیه فیلم ها بالاترن:
۱.❤ *افسانه روباه نه دم*❤ (قوی ترین فیلمنامه رو بین همه سریال ها داشت. باحال تر از این اصلا داریم مگه.عاااااااااااااااالی***********)*************************************
۲. کارآگاه زامبی(عاشقانه خیلی کمی داشت ولی خیلی هیجان انگیز بود)
۳.پادشاه ابدیت (با اینکه درام بود ولی تیکه های طنز خیلی باحالی داره .لی مین هو همیشه بهترین فیلم هارو بازی میکنه)*******
امیدوارم نظر مفیدی داده باشم❤
سلام…دوستان خوبم..یه سریال معرفی کنین…کمدی باشه و عاشقانه..
یه چیزی مث سامسون دوست داشتنی من…یا عشق مخفی
ممنون میشم معرفی کنین دوستان..
سلام.
خیلی ممنون از سینماتک عزیز که بیشتر سریال هایی که دیدم از طریق این سایت بود.🙏🙏🙏😊😊
من به شخصه تمام سریال هایی که لی مین هو ، پارک سئو جون، لی جونگ سوک،جی چانگ ووک و کیم سو هیون بازی کردن رو دوست داشتم و پیشنهاد می کنم شما هم نگاه کنین.البته سریال های مستر ساین شاین .نسل خورشید روهم خیلی دوست داشتم…
کسی هست مثل من دیگه بعد پسران برتر از گل هیچی بدلش نشینه؟؟ 🙁 من تو زیبایی رو دیدم و بوسه شیطنت امیز همشونم مال عهد قلقله میرزا این سریالای جدیدم تا قسمتای اول دیدم ولی ولشون کردم واقعا درام قوی ای داره :`]
سقوط بر روی تو سریال قشنگیه و همچنین سیندرلا و چهار شوالیه کلا سریالای خوب زیاد هست که خیلی قشنگ تر از پشران فراتر از گله دوست عزیز
سلام…دوستای گلم…،،😌
این سریالا قشنگن..
عاشقان ماه ,**
گابلین**
سقوط بر روی تو **
مستر سانشاین**
عشق مخفی*
هیلر*
منشی کیم چشه؟*
سامسون دوست داشتنی من( اگه میخایین یه خورده بخندین حالتون عوض شه)
کافه پرنس
از بخت بد عاشقت شدم.*
وارثان
باغ مخفی
پادشاه صاحب ماسک
افسانه نوکدو
دو بونگسون زن قوی
نسل خورشید*
افسانه دریای آبی
پسران برتر از گل
شاهزاده زیر شیروانی
او زیبا بود
تاریخ ارتدال*
هر چقدر از سریالای تاریخی بدم میاد (چون صداوسیما کودکیمون رو باهاشون نابود کرد) ولی سریالای دیگه کره رو خیلی دوس دارم. در واقع تنها سریالی که حوصله دیدنشو دارم همین کره ای ها هستن.. سریالای جی چانگ ووک هم همیشه یه حس و حال دیگه ای دارن و به یاد موندنی ترن مثل همین ست بیول تازه کار که توی پست های ویژه هست الان.. ولی در کل دلم نمیاد بگم فلان سریال خوب نبوده.. به هر سریالی که دیدم 100 میدم!
من تاحالا سریال چینی ندیدم ، میشه یه سریال چینی خوب معرفی کنین؟
من یونیک لیدی رو خیلی دوس داشتم
اکادمی نظامی ارسنال
خاکستر عشق
خاکستر عشق ۶۰ قسمته😩
دختر تک شاخ من
قرار دراشپزخانه و تلنگر
عشق مرموز
سلام به نظر من بهترین سریال کره ای به ترتیب:
اشکالی نداره خوب نباشی
کلاس ایته وان
بیا و بغلم کن
افسانه دریای آبی
خشم الهی
موجود بی گناه
مذاکره کننده
انگل
شاهزاده خانوم و دلال ازدواج
عاشق پسر بده شدم
عشق۹۱۱
گابلین
سقوط بر روی تو
پادشاه ابدی
خوش اومدی
شریک مشکوک
K2
Record of youth
منشی کیم چشه(این عااااآاااااااآااالی بود)
هتل دل لونا
رقص امپراطوری اسمان
My husband in law
روزی روزگاری در قلبم
Still togther
عاشقانه ببر و گل رز
قرار در اشپزخانه
عشق شیرین است(تواین بای لو بازی میکرد اینم قشنگ بود)
تو سرنوشت منی (این عااااااالی بود )
اکادمی نظامی ارسنال (اینو قبلا دیدم تواینم بای لو بازی میکنه با شوکای😍)
شاهزاده گرگ ها
برو جلو ماهی مرکب
اونقدر سریالا قشنگ و جذابن ی سریال و میبینم تموم نشده اون یکی سریالم شروع میکنم و این چرخه ادامه دارد😂در نتیجه چندین سریال نصفه و نیمه رها شده دارم و باعث میشه عذاب وجدان بگیرم 😂 تو هاردیسکمم دیگه جا نیست اونقدر دانلود کردم 😂😭
دقیقا منم دنبال زمانم که ندارم وجا برای ذخیره فیلمای جدید دلم نمیاد قبلی هارو هم پاک کنم چون اونایی که دارم اخرشه .😉
ب عنوان ی کیدرامر اینارو دیدم تا حالا
افسانه دریای ابی.پینوکیو.عاشقان ماه.وارثان.سرنوشت.سیندرلا و ۴ شوالیه.با عشق تمیز کن.وقتی تو خواب بودی.تو از ستاره ها اومدی. پسران برتر از گل.اغواگر بزرگ.دبلیو.موعود.سلطنت ابدی
فروشگاه ست بیول.مشکلی نیست خوب نباشی
افشانه روباه نه دم. گل شیطانی.کارآگاه زامبی.زندگی خصوصی.هتل دل لونا.اولین بوسه برای هفتمین بار.
دختر گرد باد.عشق ۹۱۱.توگدر.عشق بی پروا . ذهن های جنایتکار.در روز عروسی تو.وقتی کاملیا شکوفا میشود.سال را تکرار کن.ملکه کی🔪.ماشین تحریر شیکاگو.شکارچی شهر.کلاس ایته وون.آخرین ماموریت فرشته. بهترین ضربه . سریال عشق مخفی من.شریک مشکوک ..کی دو .مذاکره کننده چینی.فراتر از دوستی .قرارداد دوستی.اشقانه ببر و گل رز.دو پلیس.عاشقان ماه😍.شفادهنده.کافه پرنس .یادآور جوانی . سگ وحشی.مبارزه برای راهم
ببخشید دوستان یه سوال داشتم ؛منظور از دبلیو که بیشتر کاربران معرفی کردن فیلم دوجهان موازیه یا اونی که محصول سال ۲۰۱۹ هستش ؟
محصول 2016 خیلی قشنگه
سریال کره ای ژانر فانتزی ، دختره مثلا فرشته باشه
مثل High school love on
یا
Extraordinary you
لطفا فقط ژانر فانتزی با این موضوع ها اگه باشه بگین.
تو از ستاره ها امدی یا عشقم اهل ستاره هاس ولی توش پسره عجیب غریبه ن دختره ولی عاشقشش میشی
افسانه دریاابی که معرکسسسسس دخترع پری دریاییه و بعد انسان میشه با بازی لی مینهو
سلام . بهترین سریالایی که تاحالا نگاه کردم واقعا از دیدنشون پشیمون نیستم .
سیندرلا و ۴ شوالیه واقعا عالی بود مخصوصا ost هاش (باور هام رو عوض کرد )
نسل خورشید (بهترین سریالی که نگاه کردم )
افسانه نوکدو (اگه حالت بده نگاه کن واقعا آدم رو سرحال میاره با لحظات خنده دارش خیلی فوق العاده بود )
سقوط برروی تو (عاللللللییی )
تقدیم به توکه زیبایی (عالللللی خودم تاحالا چندین بار نگاه کردم )
پری وزنه بردار کیم بوک جو (اینم فوق العاده ست )
مبارزه برای هدفم (عالللی بود و خیلیم خنده دار)
افسانه دریای آبی (مطمعنم همه خوششون میاد سریال فوق العاده قشنگیه )
پسران برتر از گل (دیگه لازم نیست بگم )
رویای بلند ۲( قشنگه بیشتر از ۵ بار نگاش کردم )
اگه سریال با محتوای ترسناک و هیجانی می خوایین kingdom بهترین گزینه ست .
همچنین فیلم alive که امسال پخش شد هم خیلی عالیه.
ممنون از سایت خوبتون واقعا حرف نداره . خداحافظ
سلام میشه سریال با زانر پزشکی معرفی کنید که عاشقانه داشته باشه مثل نسل خورشید یا دبلیو و… ممنون میشم
دکتر رمانتیک یک و سریال دکتر جان و زوج اوژانسی توش عاشقانه داره ولی سریال های پزشکی بیشتر موضوعش همون درمان و پزشکیه. اگ سریال غیر پزشکی میخوای از بخت بد عاشقت شدم و ریس خجالتی و زندگی مخفی منشی من ببین . من خودم عاشق از بخت بد عاشقت شدم هستم و همینجور افسانه دریا ابی که صد درصد دیدیش
و سریال مشکلی نیس این عشقه
بهترین سریال پزشکی که دیدم کشتی بیمارستانی بود
سلام من چن تا سریال میخواستم که
۱اینکه صحنه های غیر اخلاقی کم
۲از ۲۰۱۸ به این ور باشه که هاردساب زرد رنگ باشه بشه تو Tv دید
و اینکه داستان خوبی داشته باشه ممنون از سایت عالیتون🌹
سلام
The Beauty Inside 2018
سریال ست بیول تازه کار
سریال پادشاه هتل یادمه فقط اولای سریال یکم صحنه داشت مال ۲۰۱۴ هس ولی می ارزه ببینی
سریال همسر خطرناک من فقط اولای سریال یکم صحنه داره اونم فقط ببا اینن که خیانت نشون بده و این سریال در حال پخشه
سریال ایدی من خوشکل کانگامه
حواسم نبود سریال پادشاه هتل زیر نویس چسبیده نداره ولی فوق العاده قشنگه
من با دیدن (عاشقان ماه) کیدرامر شدم
بقیه پیشنهای هام
فانتزی:
ادیسه کره ای*
افسانه دریای آبی
آخرین ماموریت فرشته عشق*
عشقم اهل ستاره هاست
هابک
افسانه روباه نه دم
مدرسه ای:
تشویق کن
آیدی من خوشگل گانگنامه
بقیه:
سقوط بر روی تو*
افسانه نوکدو *
شوهر صد روزه من*
اغواگر ماهر
تو زیبایی
سی ولی هفده
ملکه کی
هیلر
منو بکش خلاصم کن*
قدیمی تر ها:
وزش باد زمستانی
پسر بیگناه*
چینی هم اینا عالی بودن:
خاکستر عشق*
عاشقانه ببر و گل رز
بانوی منحصر به فرد
عاشقانه هوارونگ
غیر منتظره*
دوست دختر من بیگانه است
تایلندی:
فرشته شیطانی
امواج زندگی*
ستاره دار ها محشرن ❤
آخ اینو یادم رفت( دختر تک شاخ من ) همین اواخر دیدم خیلی دوست داشتم😍 حس و حال خوبی داشت سریال /
این سریال عالیع
من طرفدار سریال های کمدی عاشقانه هستم مطمعنم خیلیا مثل من هستن . بهترین سریال های کمدی که تاحالا دیدم
افسانه نوکدو ( یه سریال فوق العاده طنز . ازاونایی که پسره خودشو جای دخترا جا می زنه .الان اون پسره رو هرجا می بینم خندم میگیره 😅)
تقدیم به توکه زیبایی یا to the beautiful you
این فیلم رو اکثرا ندیدن ولی فیلم فوق العاده خنده دار و همچنین عاشقانه با بازی چوی مینهو (شاینی) و سولی (fx)
باغ مخفی . این سریالم فوق العاده قشنگه و خنده دار
سقوط برروی تو . خیلی عالللی
افسانه دریای آبی 😍😅😅😅
مبارزه برای هدفم (اینم خیلی خنده داره )
پری وزنه بردار کیم بوک جو (این فیلم ازاون سریالاییه که گریه توش خیلی کمه و کاملا هم کمدی و متنوع)
سریال های کره ای :
شفادهنده – گابلین – the K2 – عاشقان ماه
قهقهه در وایکیکی ۱ و ۲ – کلاس ایته وون
پری وزنه بردار کیم بوک جو – باران عشق
مبارزه برای راه من – گل اهریمن – تو زیبایی
مهتاب نقاشی شده با ابر(عشق زیر نورماه)
پنیر در تله – زن قوی دو بونگ سون
خوش اومدی – نسل خورشید – خون
اشکالی نداره خوب نباشی – پینوکیو
مربای پرتقال – عشق در دبیرستان
شوهر صد روزه – هیولا – او زیبا بود
مشکلی نیست این عشقه – مرد زیبا
همسایه بغلی اکسو – گل پسر همسایه
پسران برتر از گل – وارثان – سلام هیولا
افسانه خورشید و ماه – افسانه دونگ یی
فیلم های کره ای :
انگل (Parasite) – قطار بوسان
With god1&2 – Swing Kids
برادر خشمگین من – Room7
عشق پاک – Fabricated city
Exit – تونل – انفولانزا – عشق۹۱۱
The Swindlers – Old Boy
سلام …
از بین ده سایت مطرح ( حدود ۲۵۰ سریال ) لیستی تهیه کردم شامل بهترین سریال های کره ای از نظر کلی ، امتیاز و میزان تماشا که در سه دسته میتوانید در زیر این نوشته مشاهده کنید
انتشار توسط : B2xs2B
تاریخ انتشار :۲۴-۱۰-۲۰۲۰ یا ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
نکته : کپی و انتشار این مطلب از هر چیزی که تصور کنید بدون ذکر منبع حلال تره پس میتونید با خیال راحت کپی کنید …
نکته : لیست از هر معیاری که فکرشو بکنید برای جمع آوریش استفاده شده یعنی محدود به هیچ چیزی نشده مثال : بعضی از سایت ها فقط بهترین های فلان سال ها رو منتشر میکنن که باید بگم تو این لیست بهترین های تمام دوران کره گرد آوری شده از قدیمی ترین تا جدید ترین در این لیست موجود فقط با این تفاوت که بهترین ها اینجا لیست شده …
Top 16 Series Korean
۱ – Descendants Of The Sun
۲ – Crash Landing On You
۲ – Vagabond
۳ – My Love From The Star
۳ – Mr.Sunshine
۴ – Itaewon Class
۴ – Strong Girl Bong-Soon
۵ – When The Camellia Blooms
۶ – Memories Of The Alhabra
۷ – Goblin
۸ – Signal
۹ – Kingdom
۹ – The Heirs
۱۰ – Romance Is A Bonus Book
۱۱ – Healer
۱۱ – Chief Of Staff
Top 16 Series Korean ( Rate )
۱ – Vagabond
۲ – Descendants Of The Sun
۳ – My Love From The Star
۴ – Itaewon Class
۵ – When The Camellia Blooms
۶ – Goblin
۷ – Crash Landing On You
۸ – Mr.Sunshine
۹ – Strong Girl Bong-Soon
۱۰ – Kingdom
۱۰ – The Heirs
۱۱ – Memories Of The Alhabra
۱۲ – Romance Is A Bonus Book
۱۳ – Healer
۱۳ – Chief Of Staff
۱۴ – Signal
Top 16 Series Korean ( View )
۱ – Crash Landing On You
۲ – Descendants Of The Sun
۳ – Mr.Sunshine
۴ – Strong Girl Bong-Soon
۵ – Memories Of The Alhabra
۶ – Signal
۷ – Vagabond
۸ – My Love From The Star
۹ – Itaewon Class
۱۰ – When The Camellia Blooms
۱۱ – Goblin
۱۲ – The Heirs
۱۲ – Kingdom
۱۳ – Romance Is A Bonus Book
۱۴ – Healer
۱۴ – Chief Of Staff
خاطرات الحمرا****
memorist****
او زیبا بود
هیلر
k2
منشی کیم چشه
اشکال نداره خوب نباشی
پادشاه ابدی
بی خانمان*****
*****kill me ,heal me
زندگی در مریخ
fight for my way
itaewon class
w
when you were sleeping
doctor stranger
doctor romantic1 va 2
romantic is a bonus book
نقشه فرار
تریوس پشتمه
oh my venus
من ربات نیستم
good doctor
سریال هایی که واقعا عالی هستند .
۱:شکارچی شهر
۲:هیلر
۳:از بخت بد عاشقت شدم(عالییی)
۴:سقوط بر روی تو(عالییییییییییییییییی)
۵:تو از ستاره ها امدی
۶:افسانه دریای ابی(عالییییی)
۷:او زیبا بود(باهاش خیلی خندیدم )
۸: ایا تو هم انسانی
۹:منشی کیم چشه
۱۰:ملکه کی(تاریخی با بازی ووکی)
۱۱:وارثان
۱۲:گل شیطان(۲۰۲۰)
۱۳:سیندرلا و چهار شووالیه
۱۴:دبلیو
۱۵:بازگشت زوجین
۱۶:بکش خلاصم کن
۱۷:پادشاه هتل(خیلیا اینو ندیدن ولی عالیه)
۱۸: بیخانمان
۱۹زن قوی دوبونگ سون(عالی)
۲۰: اخرین ماموریت فرشته عشق
۲۱:نسل خورشید
۲۲:شریک مشکوک
۲۳: ایدی من خوشگله کانگامه
۲۴:مبارز در راهم
۲۵: من ربات نیستم
۲۶: بیا و بغلم کن
۲۷:پسران برتر از گل
۲۸:دنیا متاهلی(عالی)
۲۹: الارم عشق
۳۰:بلک
۳۱: عاشقان ماه
۳۲: ۴۹روز(عالی بینهایت)
۳۳:عروس خدای اب
۳۴:عشق زیر نور مهتاب
۳۵: مشکلی نیس خوب نباشی
۳۶: مشکلی نیس این عشقه
۳۷: افسانه روباه نه دم (در حال پخش)
این سریال ها عالی هستند و بیشتر کی درمایی ها این سریال هارو به احتمال زیاد دیدند. کسایی که میخواند شروع به دیدن سریال های کره ای کنند یکی از این هارو انتخاب کننند.
و فیلم های سینمایی:
۱:خروج(کره ای)
۲:عشق۹۱۱(کره ای)
۳:قطار بوسان یک(کره ای)
۴:انفولانزا(عالی و کره ای)
۵:فراموش شده(کره ای)
۶:تونل(کره ای)
۷:توایلایت (امریکایی راجب خون اشام)
۸:شمارش معکوس( امریکایی و مهیجو ترسناک)
۹:اتاق فرار( امریکایی و مهیج)
۱۰:مرد نامرئیی(امریکایی)
۱۱:انابل(۱و ۲و۳ امریکایی)
۱۲: او دنبال میکند(ترسناک و امریکایی)
۱۳:دیگران(ترسناک .و امریکایی)
۱۴:شیطان(ترسناک و امریکایی)
۱۵: پنج فوت فاصله (عاشقانه و امریکایی)
۱۶: من پیش از تو(عاشقانه و امریکایی)
این فیلم هارم قبلا دیدم ولی اون هایی که خوب بودند و یادم بودرو نوشتم.
و البته
سریال فروشگاه ست بیول
و عشق مخفی
که جزو بهترین هان و یادم رفت بنویسم*******
شما از کجا دانلود کردی ؟ من تو دانلود خیلی مشکل دارم:؛(
ازهمین سایت
گل شیطان*تولدی دوباره*😍😍مشکلی نیست اگه خوب نباشی*رسوایی سونگ کیونگ وان*وسریال جنایی که اصلا اسمشوندیدم تو نظرها ذهن های جنایتکار واقعا عالی بود یکم خشن بود اما خیلی سوپرایز میشی تو کل سریال عالی بود
تقریبا همه ی سریالارو دیدم.وخیلی هاشونو یادم نیست🤣🤣🤣اما اینایی ک میگم واقعا برام موندگار شدن.البته خیلی هاشون ممکنه متناسب با زمان خودشون خوب بودن والا کلیشه باشن ولی درکل من دوسشون دارم.
توزیبایی*ضربان قلب*دخترمن*شکارچی شهر*عشق مخفی*بکش وخلاصم کن*مدافع*صداتومیشنوم*دوست دخترم روباهه*کتاب خانوادگی گو*ادیسه کره ای*عاشقان ماه*افسانه نوکدو*ملکه کی*الارم عشق*مدرسه۲۰۱۵*دلم برات تنگ شده*مردملکه اینهیون*جانگ اوک جانگ زندگی برای عشق*ارانگ ودادرس*دانشمند شبگرد*لویی پادشاه خرید*پاسخ به ۱۹۹۸*صدافصل اول*دوستم اهل ستاره هاس*رویای بلند یک ودو*دبلیو*شاهزاده زیر شیروانی*اوزیبا بود*از بخت بد عاشق شدم*باغ مخفی*هوارانگ*نسل خورشید*وارثان*کیم بوک جو*پدرم عجیبه*من یک معشوقه دارم*
۱-پسران برتر ازگل*
۲-وارثان
۳-هیلر*
۴-عاشقان ماه*
۵-ایا تو هم انسانی
۶-www*
۷-وقتی تو خواب بودی
۸-عشق در مهتاب*
۹-شریک مشکوک
۱۰-تو فوق العاده ای*
۱۱-جنگل
۱۲-اغواگر بزرگ
۱۳-تشویقم کن
۱۴-افسانه دریای آبی*
۱۵-من ربات نیستم*
۱۶-قهرمان عجیب من
۱۷-عشقم از ستاره آمده*
۱۸-رویارویی
۱۹-نواقص عشق
۲۰-شکارچی شهر
*=اینا قشنگ ترن به نظرم
سریال جوانی یه سریال فان با عاشقانه ی قشنگ برام و طنز یه زندگی روزمره برای چند دختر که توی یه خونه ی دانشجویی هستند رو روایت میکنه این سریال دو برداره و اگر ژانر خاصی منتظرتون هم می تونید این سریال رو ببینید هم دوستانه هم روانشناختی و سریال بی خانمان من سر این سریال گریه کردم خیلی قشنگ بود و احساسات خیلی زیبا به تصویر میکشید مدرسه۲۰۱۷ که خیلی قشنگ در مورد سختی های نوجوانان عشق پاکشان و حتی کار های اشتباهشان یا همکاری هاشون بود عالی بود زوج سریال هم خیلی خفن و کیوت بودن و سریال مدرسه ی کره ای ژانر ترسناک هم داره عاشقانه تلگرام هم هست دختره سریال یه زن قوی بود من از خوشم اومد سریال مشکلی نیست که خوب نباشی اصلا این سریال بهترین سریال یه که میتونم توی ۲۰۲۰پیشنهاد بدم شخصیت دختره باحال بود توی سریال کلی طنز باحال داشت دختره خیلی پررو و باحال بود از این دخترهای سوسول و لوس نبود و سریال تو فوق العاده ای اوایل بخاطر این که پوستر جذابی نداشت نگاه نکردم ولی وقتی شروع کردم توی دوروز تمومش کردم سریال جالبی بود و سریال یادداشت انتقام من به شخصه از فصل اولش خیلی خوشم اومد این سریال اصلا خونتون نمیکنه چون هر قسمتش یه داستان جدا و هیجانی داره دختره خیلی قوی نیست ولی شجاعیه و بر اساس اولی فیلم اونو قضاوت نکنین البته بگم از اولش هم جذاب بود فیلم دختره هم خیلی کیوت بود و سریال بعدی سریال سیندرلا و چهار شوالیه هستش که من دو بار نگاهش کردم عالیه چهارتا پسر جنتلمن و یه دختر سر سخت و البته از این کلیشه های دارم داره ولی نه خیلی یعنی پسرا همون قسمت اول عاشقش نمیشن وkpopstrangفکر کنم همین بود اسمش این سریال یع چیزی تو مایه هایه تو زیبایی ولی باحال تر دختره برای عضو یه گروه شدن درخواست میده شدیدا به کیپاپر ها پیشنهاد میدم اهنگش خیلی باحاله و مینی سریال همسایه بقلی اکسو
سلام
میشه یه سریال کمدی خوب بهم معرفی کنین؟غیر وایکیکی
از بخت بد عاشقت شدم هم کمدی داره هم عاشقانه عالیه.سریال دوبونگ سون زن قوی ام بیشترش کمدیه و عالی.
سریال
WARRIOR BAEK DONG SOO
بهترین سریالیه که دیدم
خیلی کمدی باشه
افسانه نوکدو
افسانه دریای آبی
دوبونگ سون زن قوی
من رباط نیستم
نسل خورشید
سلام دوستان اگه دنبال سریال های واقعا خوب هستین من بهتون سریال های موردعلاقمو پیشنهادمیکنم:
۱)گابلین*(واقعا زیبا بود من پایانش دوست نداشتم ولی فیلمش واقعا خیلی زیبا بود ودوست داشتنی)*
۲)وارثان*(بهترین سریالی هست که لی مین هو وپارک شین هی بازی کردن هردو درخشیدند وواااقعا زیباست)*
۳)دکتررمانتیک۱و۲*(من واقعا این سریال وموضوعش رو دوست داشتم خیلی تاثیرگزاربود البته فصل۲قشنگتره درکل زیباست)*
۴)تاریخ اسدال*(این سریال جالب ومتفاوت هست بااینکه ضعف هایی داره ولی من پیشنهادمیکنم وجاااالبه )*
پ.ن{دوستان به شدت شما روازدیدن سریال های ضعیف شکارچی شهر_دکترغریبه_ضربان قلب_ذاءقه شخصی منصرف میکنم واقعا پشیمونم که این هارو دیدم ،امیدوارم لذت ببرید از سریال های پیشنهادی ♡ }
کانال @vote_channel در روبیکا هم نظرسنجی های زیادی در مورد سریال های کره ای گذاشته که میتونه در انتخاب سریال کمکتون کنه.
سلام به نظرتون از بین سریال های ،پینوکیو،هیلر،دبلیو ،کدوم رو ببینم بهتره؟ و میشه بگین هر کدوم چه ژانری داره؟ ممنون میشم اگه سریع جواب بدین
دبلیوبعد هیلر
این سه تا واقعا همشون قشنگن ولی باز اول هیلر ژانرشم اکشن عاشقانش بعدش دبلیو که ژانرش تخیلی عاشقانس آخری هم پینوکیو که خبرنگارییه عاشقانس ولی به نظر من هر سه تاش رو ببین حتما
من پینوکیو رودوست نداشتم کاملم ندیدمش ولی هم هیلر هم دبلیو خوبع هر دوتاشو ببین حتما ژانر سه تاشم عاشقانه هس
دبلیو 😍😍
دبلیو عالیترینه
جنت
به نظر من دبلیو رو ببین چون هم عاشقانه هست هم هیجان انگیزه داستان فوق العاده ای داره
هیلر
سلام در مورد ژانرشون باید بگم که همه عاشقانن ولی هیلر گاراگاهی و دبلیو تخیلی و پینوکیو فانتزی در کل هر ستا خوبه بستگی داره چه زانری دوس داشته باشی
من هیلر رو خوشم اومد،دبلیو هم چند قسمت آخر رو نگاه نکردم!
هیلر و دبلیو عالیه اول هیلر رو ببین و دبلیو فانتزی هست و پینوکیو ماجرالی یک خبرنگار قشنگه ولی خسته کننده است تا حدودی
پینوکیو خبرنگار هستن و عاشقانه ی خوبی ام داره خوبه قشنگه،دبلیو اصلا خوب نیست کاملا فانتزیه و در مورد جهان های موازیه ،هیلر فوق العادست اکشن هست و عاشقانه .از بین این سه تا که گفتی اول هیلر.بعد پینوکیو.
دبلیو برای کسی که ژانر تخیلی دوست داره خوبه پینوکیو یکم واقع گرایانه وعشقش خیلی ساده و نازه و خیلی هم اکشن و جناییه ولی همه عالین بازیگر های خوبی هم دارن من اگه بخوام بهت بگم کدوم بهتره من دبلیو رو پیشنهاد میکنم
همشون عاشقانه هم دارن ها
قطعا اول دبلیو و بعد هیلر
دبلیو ژانرش زیادی فانتزی یه هی میره تو کمیک،اصن توصیه نمیکنم
پینوکیو بازیگرای خوبی داشت شخصیتا هم دوس داشتنی بودند
هیلر اکشن هیجانیه و ب نظرم خوبه فقط دیگه اونقدم ک اسمش در اومد جذاب نبود شاید در سال پخشش خیلی خوب بوده الان متوسط و بازیگرا خوبی داره
*از بین این سه تا پینوکیو ب سریالای الان نزدیکتر بود
دوتا سریال توپ که واقعا ارزش داره نگاه کنین این دوتاس:
۱:کشیش بی اعصاب
۲:فوق برنامه(مال نتفلیکسه واقعا عالیه داستان حسابی روش کار شده)
سلام میشه سریال های چینی بیشتر قرار بدید ؟؟؟
سریالایی ک واقعا دوسشون دارم:
چیزی در باران(عاشقانه عالی😊)***
مشکلی نیست عشقه(عالی بود)***
دلم برات تنگ شده ۲۰۱۳(فوق العاده قشنگ بود )***
آقای آفتابی **
آجوشی من**
وقتی کاملیا شکوفا میشود(هانول فوق العادست توش)
گابلین**
عاشقان ماه
بازگشت زوجین(خیلی شیرین بود)**
پدرم عجیب و غریبه(ی درام طنز خانوادگی فوق العاده)**
پلی لیست بیمارستان(فقط میشه گفت عالی بود عالی)***
هر روز شعری(ی طنز لطیف و دوس داشتنی)
دکتر رمانتیک ۲
گل شیطان (خیلی جذاب بود)**
دنیای متاهلی (خیلی داستان با شتاب و جذابی داشت)**
سقوط بروی تو(از خوبای جدید بود کره ای هندی)**
سگ وحشی (خیلی تیم باحالی بودند)**
وارثان**
عشق ابدی(پزشکی و ژاپنیه)**
بی وقفه(چینیه و فوق العاده بود)***
گماشتگان شاهزاده(چینی-خیلی دوس داشتنی بود برام)
آکادمی نظامی آرسنال(حتما ببینید)
خودت رو پیدا کن(چینی-شخصیتا عالی ای داشت)
فیلم سینمایی ملال (هندیه واسه تنوع ببینید خیلی قشنگه)***
خنده وایکینکی ۱و۲(واقعا خیلی شاد بود)**
منشی کیم چشه(حال تونو خوب میکنه با طنزش واقعا)
وقتی تو خواب بودی(قدیمی ولی دوس داشتنی)
از بخت بد عاشقت شدم
هتل دلونا
پری وزنه بردار(طنز حال خوب کن)
زن قوی دو بونگ سون(طنز حال خوب کن)
عشق بسیار زیباست(چینی مدرسه ای ۲۰۱۷)واقعا چقد بامزه بودند گروهشون**
مدرسه ۲۰۱۵
قبل اینکه ازدواج کنیم(تایوانی و عاشقانه واقعا فضای قشنگی داشت)***
مبارزه برای راهم
صدا ۱/۲/۳
لبخند بر کشیده از نگاهت
مبهم
بدرخش یا دیوانه شو
وزش باد زمستانی
معشوقه
عشق مخفی
بکش خلاصم کن
مهمان
زنان نامهربان
مشکی نیست این عشقه
کیم بوک جو وزنه بردار
سلام من ۵ سال هس که کی درامر هستم و شاید بالای ۱۰۰ تا سریال کره ای دیدم
بین جدید ها سریال فروشگاه ست بیول تازه کار رو واقعن دوس داشتم یه عاشقانه ی اروم و خنده دار بود
سریال چینی دختر گردباد رو پیشنهاد می کنم برای کسایی که ژانر مسابقه ای دوس دارن
هیلر که اصن انقد خوبه که در موردش تعریف خاصی نیس
سریال گل شیطان هم به تازگی اومده که واقعن همین چن قسمتش هم هیجان انگیزه
خودم هم دارم سریال کشور من رو می بینم که خیلی هیجان انگیزه روایت دو دوستی که از هم جدا می شن
شریک مشکوک هم سریال قشنگیه
من خودم فن جی چانگ ووک هستم و سریالاش رو هم خیلی می پسندم
اشکالی نداره خوب نباشی هم معرکه بود
۱/ the untamed
۲/ the untamed
۳/ the untamed
۴/ the untamed
۱۰۰% پیشنهاد میشه!!!
یکی از معروف ترین و پربیننده ترین سریال چینیه ک تو خود چین ترکونده و تو سطح جهانی طرفدارای خیلی زیادی داره
که البته این سریالو از رو انیمه استاد تعالیم شیطانیmo dao zu shi ساختن
اگه ندیدی حتما ببین پشیمون نمیشی..
داستان راجب دوستی بین یخ و آتیشه و اتفاقای غیرمنتظره و نفسگیری ک پیش میاد
نمیدونم چرا ولی همش یاد دوستی شمس و مولانا میوفتادم XD
بعضی جاهاش پششششک میخوری از خنده و بعضی جاهاش هم دلت میخواد زار زار گریه کنی
خلاصه ک بگم صد سال دیگه هم بهم بگن سریال مورد علاقت چیه قطعا میگم بی وقفه..
جای این سریال واقعا تو سینماتک خالیه!!
-اونقدر کره ای دیدم که دیگه هیچ اشتیاقی واسشون ندارم بس ک تکراری و کلیشه ای شدن عاشقانه هاشون.. البته ناگفته نمونه ک بعضیاشونم واقعا حرف اولو میزنن…
همه سریال گفتن من فیلم میگم پس
Train To Busan 2016
ژانر: اکشن هیجان انگیز غمگین ترسناک/ با بازی گونگ یو و ما دونگ سوک
The Swindlers 2017
ژانر: اکشن،جنایی/ با بازی هیون بین و یو جی ته
The Con Artists 2014
ژانر: اکشن هیجان انگیز کمدی جنایی/ با بازی کیم وو بین
Fabricated City 2017
ژانر: اکشن هیجان انگیز / با بازی جی چانگ ووک
EXIT 2019
ژانر: اکشن کمدی/ با بازی یونا
Flu 2013
ژانر: اکشن, درام/ با بازی ما دونگ سوک
Midnight Runners 2017
ژانر: اکشن , کمدی , جنایی/ با بازی پارک سئو جون و کانگ هانول
The Villainess 2017
ژانر: اکشن, درام / با بازی کیم اوک بین
The Gangster The Cop The Devil 2019
ژانر: اکشن، جنایی، درام/ با بازی ما دونگ سون
Gonjiam Haunted Asylum 2018
ژانر: ترسناک/ فیلمای ترسناک کره ای خیلی ضعیفه ولی اینو جوری ساختن ک حس میکنی خودت تو اون صحنه قرار داری و بنابراین برگات میریزه
بقیه سریالای چینی ک خیلی دوسشون داشتم:
Arsenal Military Academy 2019 آکادمی نظامی آرسنال با بازی بای لو و زو کای
The Legends 2019 افسانه ها باز با بازی بای لو و زو کای
Lucky’s First Love 2019 با بازی بای لو
The Romance of Tiger and Rose 2020
Cambrian Period 2017 هم قشنگ بود
اقا اسن سریال the untamed عالییییی بود،
اصلا دیدم رو به سریال چینی عوض کرد
دومین سریالی که بعد از دینش افسردگی گرفتم چون دیگه هیچی به دهنم مزه نمی کنه
فقط جلوه های ویژش و زبانش یکم اوایل اذیت کننده بود
باید بهش عادت می کردی
سریال تاریخی چینیه دیگه که مثل این خوف باشه سراغ ندارید؟
آها راستی ، بازیگراشم خدایی خوب و خوشگل بودن، خصوصا دوتا اصلیا، این چینیا خیلی دخترونه و ناز و… پسراشون رو ارایش می کنن و ابرو بر می دارن، اصلا مرد بودنشون حس نمی شه، ولی دوتا اصلیا خیلی خوب بودن🥰🥰👍
سلام
امکانش هست سریال های چینی بیشتر بزارید تو سایت؟
از سریالای چینی ک گفتند -آکادمی آرسنال خیلی خوب بود
-عشق اول خوش شانسمم متوسط بود ولی قابل قبول
-افسانه ببر و گل رز م خیلی بامزه بود ولی تعداد قسمتا زیاد بودو وسطای سریال یکم خسته کننده شد ولی قسمتای آخر دوباره برگشت ب جذابیت ،در مجموع طنز و خوب بود
-افسانه ها خیلی کسل کننده بود و ارزش دیدن زیادی نداشت
-بی وقفه هم ک فوق العاده بود همینطور ک گفتند
تقریبا همه نظرها رو خوندم ولی تعجب میکنم یه سری از سریالهای عالی تو نظرات دوستان خیلی کمه مثل:
بازگشت زوجین
از بخت بد عاشقت شدم
تو فوق العاده ای
عشق مخفی(راز عشق)
عشقم اهل ستاره هاست
البته عاشقان ماه و باران عشق و افسانه دریای آبی و…. رو بقیه دوستان گفتن درضمن درسته که عاشقان ماه غمگینه از دیدنش پشیمون نمیشید
ولی ب نظرم کاشکی از همه اینا اونایی ک بیشتر تکرار اسمو داشتن ی لیست تهیه میکردین میزاشتین ت سایت♡
سلام این جور که من دیدم این ها بیشتر تکرار شده بودن:
پسران برتر از گل
شکارچی شهر
نسل خورشید
وارثان
پینوکیو
دبلیو
هیلر
سقوط بر روی تو
عاشقان ماه
البته به نظر من ،پسران برتر از گل و شکارچی شهر ،
خیلی قشنگ بودن . پیشنهاد میکنم حتما ببینید
چرا کسی بلک رو نمیگه
فوق العاده بود این سریال
اصلا یه صحنشم نمیتونی از دست بدی
سلام میشه سریال بوسه شیطنت امیز و سریال هایی توی ژانر معلم نیمه شب رو هم بزارید ممنونم
اگه تو کیپاپ تازه واردین اول اینا رو به ترتیب ببینین:
۱٫نسل خورشید action, dram
۲٫شکارچی شهر action, dram
۳٫عاشقان ماه dram,historical,fiction
۴٫تاریخ آرتدال historical, dram
۵٫دکتر جان dram,medical
۶٫همسر آشنا dram
۷٫رویای بلند ۱ dram, musical
۸٫ دبلیو dram,fiction
۹٫مهتاب نقاشی شده با ابر historical,dram
۱۰٫آجوشی من dram
۱۱٫گابلین dram, fiction
۱۲٫سی ولی هفده dram
*
*
*
دوتا از بهترین هایی که تا به حال دیدم.
قسمتای اول گول زننده بود. یعنی جالب نبود و به نظرم خیلی مزخرف میومد.
اما بعد از قسمت دوم از همه ی سریالهایی که تا به حال دیدم بهتر شد:(محشششر و از همه بهتر 😍👌)
🌈❤️ زن قدرتمند dram,fiction 👑
🌇🌹منو بکش خلاصم کن dram,psychological 💯
*
*
*
سریالهای فوق کلیشه ای ولی خوش ساخت که هر کیدرامری باید ببینه:
_پسران برتر از گل dram
_وارثان dram,school
_سقوط بر روی تو dram, action
_سلطنت ابدی dram, sci-fi
_حالا با عشق تمیز کن dram, psychological
*
*
*
یه سریال با ساخت متفاوت و قدیمی ولی داستان عالی و جذاب که توصیه میکنم حتمااا ببینید :
💔عشق مخفی dram💔
*
*
*
سریالهایی که من خیلی دوست نداشتم اما به نظرم برای خیلیا میتونه خیلی جذاب باشه:
K2 dram, action
هیلر dram, action
باران عشق dram, romance
(چهار قسمت اول رو خیلی دوست داشتم ولی بعدش رو نه)
تو زیبایی dram
هتل دل لونا dram,fiction
افسانه دریای ابی dram, fiction
عشق من از ستاره ها اومده dram, fiction
*
*
*
و در آخر این سریالها رو هم به لیستتون اضافه کنید:
مبارزه برای راهم dram
من ربات نیستم dram, sci-fi
هوارانگ dram, historical
مدرسه۲۰۱۳ dram,school
شاهزاده زیرشیروانی dram, fiction
ذهن زیبا dram, Medical
نقشه بی dram, action
مدرسه۲۰۱۵ dram, school
گابلین
دبلیو
سرچ :www
.روانیم ولی اشکالی نداره.
هتل دل لونا
شاهزاده زیر شیروانی
بی خانمان
.یک ادیسه کره ای
بار مرموز سانگاب
اوه مای بیبی
تو زیبایی
من رابات نیستم
مهتاب نقاشی شده بر روی ابر
اگه عالی می خوای که کمدی هم باشه « وایکیکی » رو ببین هر ۲ فصلشم
من « گابلین و دو بونگ سون زن قوی و افسانه دریایه ابی»رو خیلی دوست داشتم
سلاممممممممممم
من از سریال های چینی خوشم نمیاد و همه سریال های کره ای رو دیدم و میتونم بگم از باتجربه ترینام ولی یک سریال چینی نظرمو عوض کرد
سریال چینی آکادمی نظامی آرسنال😁😎😶
خیلی قشنگ و زیباس و ژانر جذابی داره
موافقم
میشه چند تا سریال معرفی کنید مثل
High school love on
که مدرسه ای و فانتزی باشه.
تو کی هستی
نوجوانان
رویای بلند
مدرسه ۲۰۱۳۰
تشویق کن
Let Me Introduce Her لطفا این سریال هم در سایت قرار گیرد. ممنون
عزیزانی که ژانر پزشکی دوست دارن و تقریبا میشه گفت من زیاد دیدم تو این ژانر اینایی که توصیه میکنم چه از لحاظ صحنه های پزشکی و عاشقانه کاملا همه چیشون به جا بود و عاللللی یعنی نمیتونم جایگزین بزارم براشون اصلا پشیمون نمیشین از دیدنشون😍
دکتر رمانتیک یک
دکتر رمانتیک دو
دکتر جان
من خیلی سریال کره ای نگاه میکنم و سریالایی که خیلی دوسشون داشتم و واقعا از دیدنشون لذت بردم ایناس:
۱.پسران برتر از گل (هربار میبینم واقعا لذت میبرم)
۲.سقوط بر روی تو (واقعا عالیییی بود)
۳.دبلیو(خیلی دوس داشتنی و جذاب بود)
۴.بی خانمان یا آواره(من خیلییی خیلیییی دوسش داشتم و بی صبرانه منتظر فصل۲ شم)
۵.عاشقان ماه(خیلی غم انگیز بود ولی واقعا قشنگ بود)
۶.دوبونگ سون( طنز و قشنگ بود)
۷.وارثان(واقعا دوسش داشتم)
۸.افسانه دریای آبی
۹.شکارچی شهر
۱۰.خنده در وایکیکی۱(اگه میخواین سریال طنز ببینین به شدت پیشنهاد میشه)
۱۱.افسانه نوکدو(این سریالم خیلی قشنگه طنزم هست)
۱۲.تو از ستاره ها اومدی(این سریالم خیلیییی قشنگه)
۱۳.باغ شهاب سنگ(ورژن چینی پسران برتر از گل با کمی تغییر ولی واقعا قشنگه)
۱۴.وقتی تو خواب بودی(این سریالم واقعا قشنگه)
۱۵.گابلین
۱۶.خاطرات الحمراء(من خیلی دوسش داشتم)
۱۷.تو زیبایی(من خیلی دوسش داشتم)
۱۸.پینوکیو(خیلی قشنگ بود)
۱۹.من ربات نیستم
۲۰.ای روح بیا بجنگیم(من خیلی دوس داشتم این سریالو البته یکم ترسناکه ولی به نطر من نیست)
۲۱.مهتاب نقاشی شده با ابر
اونایی که یادم بودو نوشتم اگه بازم یادم اومد اضافه میکنم اونایی که داخل پرانتز روبه روش چیزی نوشتم ببینیدمخصوصا اونایی که خیلی تعریف کردم😂👌🏻♥️
سریالای مورد علاقه من:
k2
هیلر
عاشقان ماه
کلاس ایته وون
روزی روزگاری در قلبم(تایلندی)
دوبونگ سو زن قوی
خنده در وایکیکی ۱
سریالای معروفی مثه عاشقان ماه و هیلر و …. ک بقیه نام بردن فو العاده ان ولی یک سری سریالا هستن که زیاد بین ماها معروف نبودن ولی تو خوده کره ترکوندن و من چنتا از بی نظیر تریناشونو میگم براتون :
۱ زندگی طلایی من …. ممکنه شمام اولش به خاطر ۵۰ قسمتی بودنش اونو بزارین کنار ولی سخت در اشتباهین چون هر ۵۰قسمته این سریال جذابه
۲پادشاه هتل …. تو این سریال لی دونگ ووک بنده خدا خعلی زجر میکشه ینی دلم براش کباب شد ولی هم هپی اندینگ بود هم سریال قشنگی بود .
۳افسانه ی نوکدو ته ته خندست وقتایی ک پسره خودشو جای دخترا جا میزد می پوکیدم . یکی از بهترینای تاریخی با پایان وری هپی *
۴لویی پادشاه خرید …. بس ک زوج سریال کیوتو بانمکن ینی ی گوله پشمک … خیلی جیگره
۵مجموعه ی توایلایت و دایورجنتم ک امریکایی بودنو واقعن میپسندم
ببینید من تقریبن ۲۰۰تا سریال کره ای و امریکایی دیدم پس میشه گف اگ میگم این سریال خوبه ینی واقعن محشره … سریالایی مثه دبلیو و کی ۲ و … دوستان نام بردن . من اونایی ک کمرنگ تر بودنو معرفی کردم😊
بات موافقم واقعا پادشاه هتل قشنگ بود
لطفا چند تا سریال کره ای مثل moon lovers یا faith
که دختر به زمان گذشته سفر کنه معرفی کنین
بازگشت زوجین و همسر اشنا
چه اتفاقی برای خانواده ام افتاده
پدرم عجیب غریبه
کی۲
تاریخ ارتدال
هورانگ دوبنگ سون زن قوی
او زیبا بود
دبلیو عالیه
بکش و خلاصم کن
این دو تا کلیشهای نیستن موضوعشونم جذابه
عاشقان ماه تا حالا عالی ترین سریالی بود که دیدم؛crash landing on you هم خوب بود ولی عاشقان ماه بهترین بود؛پسران برتر از گل هم قدیمیه ولی خوبه
سریال هیلر،زن قوی دوبونگ سونگ،پادشاه ابدی،افسانه دریای ابی،دبلیو،گوبلین،
سریال دلم برات تنگ شده
تاریخ ارتادال
تیراندازچوسان
رودخانه ماه
عاشقان ماه
سرزمین بادها
عزیزان این ها عالی ان تاریخی و اکشن و درام😘😉😉
از وقتی عاشقان ماه رو دیدم، دیگه چیزی بهم مزه نمیده. کاش اصلا نمیدیدمش.
یه سریالی رو جا انداختم
سریال چینی خاکستر عشق فوووووق العاده بووود یعنی عاااالی…
این سریالایی که میگم رو اگر ببینید عمرا پشیمون نمیشین اگه نبینین عمرتون بر فناست
۱ مسترسان شاین
۲ گابلین
۳ کشیش عصبانی
۴ آجوشی من(تکرار نشدنیترین سریال)
۵ مرد بد یا همون پسر بد (بابازی کیم نام گیل) قدیمیه ولی فوق العادست
۶ سقوط برروی تو
۷ یک روز یک شعر
۸ منوبکش خوبم کن
۹ راز ۲۰۱۳
۱۰ هوارانگ
وکللللی سریالای دیگه
اینا حتما حتما حتما ارزش یکبار دیدن رو دارن تردید نکنین
من کشیش عصبانی رو تا نصف دیدم و پشیمون شدم
شوخی میکنی چه طوری پشیمون شدی من اونو 7 یا 8 بار دیدم
۴عالیه
من سریال معرفی نمی کنم ببینی پشیمون شی D: D:
از قدیمیا اینارو دوست دارم ( همشون عاااالی هستن) :
۱)پسران فراتر از گل
۲)سلیقه شخصی
۳) عشق شاهزاده خانم
۴) باغ مخفی
۵)عشق مخفی
۶) بانوی زیبای من
۷)ملکه کی
۸) nice guy
از جدیدترها حتمااااا اینا رو ببینید :
۰) she was pretty (خنده دار)
۱)آیا تو انسان هستی
۲) زن قوی دوبونگ سون ( خنده دار)
۳)عشق یک کتابچه راهنماست
۴) آخرین ماموریت فرشته
۵)ذوبم کن
۶)Undateables (خنده دار)
۷)درباره ی زمان
من اینا رو دوست داشتم و یادم بود …
آیریس تاریخ آرتدال وایکیکی این ۳ تا بهترینا بودن 😉
سلام این چند سریالی که میگم بین نظرات دیدم پیشنهاد شد واقعا قشنگن؟؟؟ارزش دانلود و وقت گذاشتن دارن ؟؟؟؟
برای دانلودشون مردد هستم
.
.
.
سریال وقتی شیطان نامت را فرا میخواند
راز دهکده اچیارا
به سوی صفر
مرا در خاطرت پیدا کن
مموریست
پیشنهاد میکنم حتما مموریستو ببینی اما من زیاد از سریال بازی بسوی صفر خوشم نیومد
من الان مموریست رو دارم میبینم،خوبه
۱.سقوط بر روی تو (به شدت پیشنهاد میکنم)
۲.خاطرات الحمرا
۳.باغ مخفی
۴.کلاس ایته وون
۵.منشی کیم چشه
۶.مبارزه برای هدفم
۷.سلطنت ابدی
۸.وارثان
۹.افسانه دریای آبی
۱۰.هیلر
۱۱.شریک مشکوک
۱۲.پینوکیو
۱۳.وقتی تو خواب بودی
۱۴.دبلیو
۱۵.هتل دل اونا
۱۶.عشقم اهل ستاره هاست
۱۷.خنده در وایکیکی ۱و۲
۱۸.تریوس پشت سر من
۱۹.گابلین
۲۰.هوارانگ
شکارچی شهر***
باران عشق**
پادشاه ابدی(در حال پخش)***
هیلر**
سقوط بر روی تو**
عاشقان ماه***
زن قوی دوبونگ سون**
پسران فراتر از گل**
افسانه ی دریای آبی*
Kingdom (دو فصل تقریبا ۶ قسمتی.عععااللیییی)***
دبلیو**
گوبلین***
آقای آفتاب**
مهتاب نقاشی شده ابرها***
زندگی مخفی او*
هوارانگ**
وقتی تو خواب بودی**
ترتیبشون مهم نیس و همشون عالیینننن سه ستاره ای ها فوق العادن
یک سوال که داشتم من از یک کره ای پرسیدم بهترین فیلمتون چیه گفت تو کره پربیننده ترین فیلم وارثان بود تا الان و تو زیبایی و پسران فرا تر از گل هم سالی یک بار پخش میشه اما چرا پربیننده ترین فیلم کره ای تو گوگل با ۳ میلیارد رای مثبت و بیننده عاشقان ماه معرفی شد و فیلم وارثانی که از نظر اونها بهتره آمارش تو گوگل کمتره؟🤔🤔
آمار وارثان دو و نیم میلیارد بود یادم رفت بگم.
این امار میلیاردی رو از کجا اوردین؟خخخ خیلی خنده دار بود…بسی با نمک بود..خندیدیم…
ولی از لحاظ کلی وارثان تعداد رای های بیشتری نسبت به عاشقان ماه داره…به نسبت عاشقان ماه تو اینترنشنال بیشتر دیده شد…اما ریتینگ عاشقان ماه تقریبا ۶ درصد بود…ینی خیلی معمولی….ولی همه میدونن چه فیلم خاصیه…دلیلش هم من فکر میکنم بخاطر تاریخی بودنشه که مردم دوست ندارن زیاد ببینن…
حقیقت اینکه این فیلم تاریخیه ولی نظر ادمو عوض میکنه…
وارثانم پر از اوپاهای شاخ کره اس واسه همینه همه دوستش دارن…مث لی مین هو کیم ووبین….دختر هم پارک شین هه و کریستال…اون دختره چوی ارا بود اون هم خیلی معروفه…
واسه همین کره ایا خیلی فیلمو میپسندن…البته ماهم میپسندیم… خخخ
سلام به همگی
اول درباره خودم بگم که من سریال های کره ای و ترکی می بینم و ژانر ترسناک سلیقه من نیست و فانتزی هم به ندرت
و سریال های زیر به ترتیب اولویت من هستند
۱٫سقوط بر روی تو ( عاشقانه-ملودرام)
۲٫عاشقان ماه ( درام-عاشقانه-فانتزی که البته خیلی کم – ) سریال غمگینیه
۳-پادشاه ابدی (دارم-عاشقانه-فانتزی )
۴٫گابلین (درام-عاشقانه-کمدی-فانتزی)
۵٫مشکلی نیست این عشقه ( عاشقانه- ملودرام)
۶٫٫منشی کیم چشه (درام-عاشقانه-کمدی)
۷٫نسل خورشید (درام-عاشقانه)
۸٫افسانه دریای آبی (درام-عاشقانه-فانتزی )
این ها سریال های عالی هستند که به همه پیشنهاد میکنم 😙😙😘😘
۱ تو زیبایی
۲ پسران فراتر از گل
۳ وارثان
پادشاه ابدی
۵ خون
۶ گابلین
۷ هتل دل لونا
۸ عاشقان ماه
۹ شکار چی شهر
۱۰ دکتر رمانتیک ۱
۱۱ دکتر رمانتیک ۲
۱۲ هوارانگ
۱۳ ایمان
۱۴ هیلر
۱۵ کی دو
۱۶ آواره
۱۷ هوآیوگی
۱۸ دوبونگ سون زن قوی
۱۹ آبیس
۲۰ وقتی شیطان نام تو را صدا میزند
۲۱ آخرین ماموریت فرشته عشق
۲۲ مبارزه برای برای راهم
۲۳ عشق بی پروا
۲۴ نسل خورشید
۲۵ پلی لیست بیمارستان
۲۶ پزشکان
بنطر من که راحت پسند هم نیستم اینا خوبن:
ستاره دارا عالین .بقیه شونم دیدنشون قطعا خالی ااز لطف نیست ولی در حد ستاره اییا عالی نیستن
گابلین*
آقای افتاب *
نسل خورشید*
K2*
وقتی هوا خوبه (تو یه روز زیبا پیدات میکنم)*
زن قوی دوبونگ سون*
پری وزنه بردار کیم بوک جو*
سقوط برروی تو
شریک مشکوک
بکشم خلاصم کن
اوه ونوس من
هیلر
W
خنده در وایکیکی ۱و۲
دکتر رمانتیک (معلم کیم) ۱ و۲ البته بنطرم ۲ش خیلی بهتر از ۱ از لحاظ عاشقانه اش*
وارثان
چون این اولین زندگیمه
تو فوق العاده ایی
وقتی که تو خواب بودی
مشکلی نیست این عشقه
دکتر جان
اوه روح من
سیندرلا و ۴ شوالیه
عاشقان ماه
افسانه خورشید و ماه
جونگ میونگ
وارثان
پسران برتر از گل
پادشاه ابدی
ایمان
مهتاب نقاشی شده با ابرها
ملکه هفت روزه
سریال تارخ ارسدال واقعا محشررررره انقدر ک نمیشه ازش چشم برداشت پیشنهاد میکنم حتما ببینید
همه این سریال ها عاشقانه هستند
و کره ای همشونو دیدم عالی هستن پیشنهاد میکنم همشو ببینین
سریال هایی با ژانر تخیلی و فانتزی
۱_ دبلیو دو جهان
۲_ وقتی تو خواب بودی
۳_ پادشاه ابدی
۴_ هتل دل لونا
۵_ خوش امدی
۶_ مبارزه با ارواح
۷_ اخرین ماموریت فرشته:عشق
۸_ شالاپ شلوپ عشق (مینی سریال)
۹_ افسانه دریای ابی
۱۰_ عروس خدای اب
۱۱_ تو فوق العاده ای
۱۲_ تو از ستاره ها اومدی
سریال هایی با ژانر مدرسه ای
۱_ مدرسه ۲۰۱۷
۲_ مدرسه ۲۰۱۵
۳_ مدرسه ۲۰۱۳
۴_ الارم عشق
۵_ پری وزنه بردار کیم بوک جو
سریال هایی با ژانر تاریخی
۱_ دختر امپراطور
۲_ افسانه نوکدو
۳_دلقک تاجدار
سریال هایی با ژانر عاشقانه
۱_ سی ولی هفده
۲_ ذوبم کن
۳_ پینوکیو
۴_ وارثان
۵_ دمای عشق
۶_ دکتر رمانتیک (دارای دو فصل)
۷_ دکتر غریبه
۸_ عشق یه کتابچه راهنماست
۹_ دوست دختر غریبه (سریال چینی)
۱۰_سنگدل (تایلندی)
این ها سریال هایی هستند که اگر نبینید واقعا از دست میدهید
۱ تو زیبایی
۲ کی دو
۳ هیلر
۴ پسران بر تر از گل
۵ وارثان
۶ پادشاه ابدی
۷ شکار چی شهر
۸ ایمان
افسانه ی دریای آبی
۹ خاطرات الحمرا
۱۰ آسادال
۱۱ آواره
۱۲ دنیای متاهلی
۱۳ پادشاه عاشق
۱۴ هوارانگ
۱۵ هتل دل لونا
۱۶ عاشقان ماه
۱۷ آجوشی من
۱۸ هوآیوگی
۱۹ عشق بی پروا
۲۰ زیبای درون
۲۱ پزشکان
۲۲ پینوکیو
۲۳ وقتی تو خواب بودی
۲۴ عشق مخفی
۲۵ آخرین ماموریت فرشته عشق
این ها رو واقعا به همه پیشنهاد میکنم هم عالی هستند هم خیلی خیلی خوب مطمئنم که همه خوشتون میآید 😉😉😍😍😍😘😘😘😘😘
این لیست کاملیه به این لیست احساسات قلبی رو هم اضافه کنید بهتر هم میشه.
یا ضربان قلب
میشه چند تا کمدی هم بگین؟
دوست داری فقط کمدی باشه یا میتونه هم کمدی باشه هم عاشقانه؟؟؟؟ تا راهنماییت کنم
خنده در واییکی
با عرض پوزش
مدرسه ۲۰۱۳ عاشقانه نیست بیشتر مدرسه ایه
moon lover scarlet heart ryeo 97 عاشقانه اسطوره ای داره هم شاد هم غمگین اهنگای فیلم قشنگ بازیگرا عالی…ینی زندگیو با این فیلم میبینین…هرچی بگم کم گفتم من این فیلمو وقتی پدربزرگم فوت کرد دیدم…اینقدر خودم ناراحت بودم این فیلمو دیدم با غم فیلم کلی گریه کردم خالی شدم و هی پر شدم و هی خالی شدم…
my mister 95 برای ادمایی که می خوان زندگی واقعی رو درک کنن
my country 95 عاشقانه ریز و دوستی زیبایی رو به تصویر میکشه پایانی غیر منتظره داره
gardian 95 یه جو دوستانه قشنگ بین کاراکتر ها و یه داستان اسطوره ای بازیگر زن و مرد دوتاشون فوق العاده
Princess.Ja.Myung.Go 95 یه داستان اسطوره ایه دیگ ۲۰۰۹ ساختنش قدیمیه و تا ۲۰ قسمت اول عادیه بعدش قشنگ میشه ینی هرچی به اخرش نزدیک تر میشین قشنگ تر میشه و بازم تا اخرین لحظه نمیتونین بفهمین بالاخره چی می خواد بشه…
داستان یه عاشقانه ایه که دو شاهزاده دو کشور دشمن عاشق هم میشن و باید همدیگرو بکشن در غیر این صورت خیانت کار با کشورشون و پدرو مادرشون میشن…اعصابتونو خورد نمیکنه ک بگین اه این دیگ چی بود..چون قشنگه فیلمه
my id is gangnam beauty 95 یه مفهوم دقیق از عشق رو نشون میده..میگ که ادما بخاطر قیافه عاشق نمیشن…نشون میده ما ادما چقدر زیبا پسندیم
the leghend of the blue sea 95 اینم یه داستان متفاوت و فانتزی داره ولی طنز های قشنگی داره عاشقانه زیبایی هم داره باز
the heirs 95 بیشتر نوجوونا عاشق این سریال میشن…از اون سریالاییه که اخرش عاشق شخصیت دوم ممکنه بشین یه مثلث عشقی بین یه دختر فقیر و دو پسر پولدار 😀
boys overflowers 93 اینو فکر کنم دیگ همه دیدن من فقط نوشتمش
crash landing on you 93 داستان متفاوت همچنان قاطی با کلیشه های ۱ درصد پولدار جامعه ولی اصن کلیشه هاش ضایع نیست و تو چشم نمیزنه و دلچسبه فیلمش البته کمی هم هیجان داره
hwarang 93 هرچی پسر خوشتیپ تو کی پاپه و کی دراما هستش تو این فیلم جم شدن…داستان فیلم هم زیباست با دوتا از بازیگرای مطرح کره گو ارا و پارک سوجون…در هر صورت حیف ندیدنش
the k2 90 همه چانگ ووکو با اون حس مبارزه ایش و خوشتیپیش دوستش دارن اینم یه داستان یه محافظ خوشتیپه همراه با کمی غم
empress ki 90 واو این یکی از سریالای تاریخیه ک ۵۰ قسمته ولی نبینی حیفه…من از ۲۰ به بعدشو دیدم مشکلی نداشتم
a korean oddysay 90 خب این سریال متفاوتیه لی سونگیرو که دیگ میشناسیم همینجوری فیلم انتخاب نمیکنه من عاشق فیلمش شدم البته اگ قسمت ۱ رو فاکتور بگیریم خخخ یکم فانتزیش زیاد و بچه گونه بود بعدش قشنگ بود یعنی قشنگگگ بوداااا
the smile has left your eyes 90 یه سریال غمگین ینی طی سریال غم خاصی داره…ولی به دل نمیزنه و عاشقانه خیلی زیبایی داره
The Crowned Clown 90 من خیلی خوشم اومد از این فیلمه بیشتر به خاطر کارگردان ک فیلمو قشنگ تر نشون میداد در عین داستان متفاوتش به زیبایی به تصویر کشیده شده
weightlifting fairy kim bok jo 90 هعی کاش یه شهاب سنگ بیاد بخوره تو سرم این سریالو فراموش کنم یه بار دیگ هم ببینم فک کنم بیشتر از ۳ بار دیدم…سریالش باعث میشه خستگی از تنت بیرون بره چه عاشقانه قشنگیم داش
queen for seven day 90 همه میگن غمگینه بنظرم در اون حدم نبود…ولی خب بازم قشنگه و کمی غمگین
cheese in the trap 90 این از اون سریالای متفاوته دبیرستانیا بیشتر خوششون میاد به علاوه دانشجوها بنظرم…خیلی قشنگه …داستان متفاوتی داره …این دختره که تو گابلین بود تو اینجا نقش اوله ..ببنید حتما
uncontrollably fond 90 این سریالو به غمگینیش میشناسن…ولی خب خیلی قشنگه چی بگم اخه؟!
my love from the star 87 خب من کلا از جون جی هیون زیاد خوشم نمیاد ولی خب فیلم قشنگی بود و طنز جالبیم داره
master sun 87 این سو جی سابم کلا تو هر فیلمی باشه میترکونه…خیلی فیلم جالبیه…دختره روحارو میبینه ولی اونقدرا هم ترسناک نیس فیلمش
healer 85 خب این فیلمه شبیه کی ۲ هستش بازیگرش همون چانگ ووکه…بنظرم دوتاشم قشنگه…من هیلرو دوست داشتم شبیه شکارچی شهر بود..
kill me heal me 85 واو واو واو فقط همینو میتونم بگم…حتما ببینید
strong woman do bong soon 85 خخخخخ اسمشم خنده امو در میاره خیلی قشنگه طنز قشنگ و دلچسب عاشقانه دلچسب تر کمی ترسناک البته ن در اون حد ک شبا توهم بزنین کلا بسیار زیبا
the beautiful inside 85 یه مفهوم واقعی از عشق ..یه عشق واقعی رو به تصویر میکشه از شخصیت اول مرد و حتی زن زیاد خوشم نمیاد ولی اینقدر قشنگ بازی کردن و داستان زیباست که کلا یادم رفت ازشون خوشم نمیاد
fight for my way 85 یه سریال عادی با داستان قشنگ و درمورد زندگی عادی…بازیگرای قشنگ و حرفه ای..کلا برای دیدن چند بار پیشنهاد میکنم
extraordinary you 85 این سریالو طی پخشش دوست داشتم داستانشم جدید بود شبیه دبلیو…البته من دبلیو رو بیشتر دوست داشتم …در کل یه سریال تینیجری قشنگ
scholar who walks at the night 83 سریال تاریخی و خون اشامی…البته ترسناک بازم نیست!…عاشقانه قشنگی داره…تهشم نمیشه حدس زد چی میشه!
………..
یه چندتارو هم همینجوری بدون ترتیب مینویسم که کمتر معروفن:
playfull kiss
to you beautiful
black
now clean with passion
my secret romance
abyss
Sungkyunkwan Scandal
Bridal Mask
Meteor Garden چینیه ولی قشنگه
oh my venus
dr jin
emergency couple
سلام
سریال با ژانر مدرسه ای بجز: الارم عشق , یک نوجوان , حرارت کلام,
دیگه ندارین بهم بگین ؟ :/
مدرسه ۲۰۱۷
مدرسه ۲۰۱۵
مدرسه ۲۰۱۳
قهرمان عجیب من و مامان عصبانی هم خیلی قشنگو مدرسه ایه
این سه تا سریال مدرسه ای عالی هست
به جز مدرسه ۲۰۱۳
اتفاقا عالیه
سریال که تو هنرستان اتفاق میفته به نام ضربان قلبم خیلی قشنگه
فوق برنامه عالیه
اجوشی من
اقای افتاب
گوبلین
چون اولین زندگیمه
وی ای پی
کفتار
سی اما هفده
لبخند پرکشیده از نگاهت
زندگی روی مریخ
روحو بگیر
زن ۹٫۹ بیلیونی
دکتر رمانتیک ۱و۲
دکتر جان
ادیسه کره ای
ذهن زیبا
بیخانمان
تو هم انسانی
بلک
الارم عشق
اخرین ملکه
از بخت بد عاشقت شد
زوج اورژانسی
من سعی میکنم چیزایی رو بگم که بقیه دوستان نگفتن…
King gwanggaeto the great که داستان بزرگترین پادشاه گوگوریوه و واقعا فوق العاده بود فقط یکم برا دانلود کردنش اذیت میشین
My girlfriend is a gumiho که کمدی عاشقانه ی دوست داشتنیه
King dae jo young که داستان آخرین پادشاه گوگوریو و چجور تشکیل شدن کشور باله است
از فیلم های کره ای هم به شخصه…
My saasy girl 2001 را خیلی دوست داشتم
و old boy که واقعا شاهکاره و از اون فیلماس که انگشت به دهن میمونین
من همه ژانری دیدم که نظرم اینجوریه
۱_از بخت بد عاشق شدم
۲_پسران برتر از گل
۳_حسادت آشکار
۴-اوه روح من
۵-دوبونگ سو
۶_بکش یا خلاصم کن
۷-هوارانگ
۸_بیست سالگی
۹_پری دریا
۱۰_تو از ستاره ها امدی
۱۱_کاملیا
۱۲_سقوط بر روی تو
۱۳-اودیسه
۱۴_وقتی شیطان صدا میزند
۱۵_سقوط بر روی عشق
۱۶_کشیش بی اعصاب
۱۷_دکتر جان
۱۸_او زیبا بود
۱۹_ملکه هفت روزه
۲۰_شوهر ۱۰۰ روزه
۲۱_افسانه نوکدو
reply 1988
the best hit
moon lovers
chycago typewriter
search:www
when the camellia blooms
welcome to waikiki
goblin
healer
k2
kill me heal me
something in the rain
When the Weather is Fine
crash landing on you
سلام توی این ایام فیلمای زیادی رو دیدم ،اما هیچ کدوم به اندازه
پنیر درتله
چون این اولین بارمه
سقوط بر روی عشق
جذابیت نداشتند ،حتما ببینید
عاشقان ماه
وقتی تو خواب بودی
پینوکیو
وارثان
هتل دل لونا
شکارچی شهر
تو زیبایی
ضربان قلب
تهیه کننده
رویای بلند ۱
شفا دهنده
دبلیو
افسانه خورشید و ماه
سلام حتما یک شب بهاری رو نگاه کن
ده ساله کی درامرم و انواع سریالای کره ای ۲۰۱۰ب بعدو دیدم بهتریناشون ک تو ذهنتون همیشه میمونن و خاصن رو فقط معرفی می کنم
عاشقان ماه
عشقم اهل ستاره هاست
دبلیو نوکدو
وایکیکی۱
هیلر
توهم انسانی ایا
اخرین ماموریت فرشته عشق
هوارانگ
مهتاب نقاشی شده با ابر
ی سری فیلماهم هستن ک مزخرفه مزخرفن از نزر من و دیدنشون مساوی است با نت هدر دادن
دوست مطلق
شگارچی شهر
لبخند پر کشیده از نگاهت
پادشاه مد
پسران برتر از گل
عشق بی پروا
هر چی سریال خوب هست گفتی بده. هرچی سریال مزخرف هست گفتی خوبه.
حالت خوبه؟؟؟؟
شکارچی شهر و پسران فراتر از گل عالین اتفاقا اگه نبینین از دستشون دادین
من با دیدن سریال پسران برتر از گل عاشق فیلم کره ای شدم
با دقت به ژانر مورد پسندتون انتخاب کنید و لذت ببرید هرچند ژانر فیلم ها اکثرا ترکیبیه ولی منظورم ژانر اصلی عمده خط داستانی سریال مورد نظرمه :
در ضمن به سال ساخت گیر ندین به محتوا و فیلمنامه و بازی بازیگران دقت کنید !!!
کمدی رمانتیک :
۱- My Love from another Star-2013
۲- Legend of the Blue Sea-2016
۳- Heirs-2013
۴- Cinderella and Four Knights-2016
۵- What’s Wrong with Secretory Kim-2016
۶- I’ll Find You on Beautiful Day-2020
۷- Beauty Inside-2018
۸- Another Ms Oh-2016
۹- Temperature of Love-2017
۱۰- Thirty But Seventeen-2018
۱۱- Angel’s Last Mission : Love-2019
۱۲- Welcome-2020
۱۳- Death Song-2018
۱۴- Pinocchio-2014
۱۵- W-2016
۱۶- When You Were Sleeping-2018
۱۷- Romance is a Bonus Book-2019
۱۸- I Can Hear Your Voice-2013
۱۹- Uncontrollable Fond-2016
۲۰- Strong Girl Do Bong Soon-2017
۲۱- Weightlifting Fairy Kim Bok Joo-2016
۲۲- Bride of Habaek-2017
۲۳- Light in Your Eyes-2019
۲۴- Fight for My Way-2016
۲۵- She Was Pretty-2015
۲۶- Kill Me . Heal Me-2015
۲۷- Remember-2016
۲۸- Her Private Life-2019
۲۹- Perfume-2019
۳۰- I’m Not Robot-2018
۳۱- High Society-2014
۳۲- Cheese in the Trap-2017
۳۳- Goblin-2016
۳۴- Descendant of the Sun-2016
۳۵- Memories of Alhambra-2019
۳۶- Extraordinary You-2019
۳۷- Abyss-2019
*** و البته The King : The Eternal Monarch-2020 که تازه شروع شده پخشش
اکشن ، هیجانی ، ترسناک :
۱- City Hunter-2011
۲- Healer-2014
۳- K2-2016
۴- Vagabond-2019
۵- Hotel Del Luna-2019
تاریخی :
۱- Moon Lovers-2016
۲- Hwarang-2016
۳- Last Empress-2018
۴- Mirror of the Witch-2016
۵- Moon Light Drown by Clouds-2016
۶- Moon Embracing the Sun-2012
۷- Faith-2012
۸- Seven Day Queen-2017
۹- My Country-2019
۱۰- The King Owner of the Mask-2017
۱۱- Tale of Nokdu-2019
۱۲- Empress Ki-2013
۱۳- Scholar Who Walks the Night-2015
۱۴- Haechi-2019
۱۵- Grand Prince-2018
۱۶- Lover King-2017
۱۷- Rookie Historian Goo Hae Ryung-2019
۱۸- Saimdang Lights Diary-2017
تاریخی چی هستش میشه به فارسی بنویسید
دکتر یوهان
ماموریت قرشته
آیریس۱
عشفی مخفی
۱)سریال سقوط آزاد عشق
۲)پسران برتر از گل
۳)باغ شهاب سنگ که ورژن چینیه پسران برتر از گل هست
۴)عشق بی پروا
۵)وقتی تو خواب بودی
۶)پینوکیو
۷)دوبونگ سون زن قوی
۸)سیندرلا و چهارشوالیه
۹)افسانه دریای آبی
۱۰)روزگار شاهزاده D:
۱۱)شکارچی شهر
۱۲)وارثان
۱۳)تو از ستاره ها اومدی
۱۴)باغ مخفی
توی ژانر طنز دوتامجموعه ی خنده در وایکیکی حتما میخندوننتونو البته دوبونگسون زن قوی
ژانر عاشقانه منشی کیم چشه.زندگی خصوصی او.هتل دل لونا.مبارزه برای راهم.او زیبا بود.افسانه ی نوکدو(تاریخی خنده دار)
ژانر تاریخی هم مهتاب نقاشی شده با ابر پیشنهاد میشه خیلی کیوته.و افسانه نوکدو
مرسی که خوندین
فیلمایی ک ارزش وقت گذاشتن دارن!
دکتر رمانتیک
بی خانمان
شکارچی شهر
ماسک
پادشاهی
کلاس ایته وون
او زیبا بود
سقوط بر روی تو
پینوکیو
راز دهکده اچیارا
خانواده کیمچی
به سوی صفر
IRIS2 خیلی بد ساختنش فقط🛇I🚫RIS1پیشنهادی
🛇IRIS🛇بهترین سریالی که کره تا الان ساخته
موافقممنم آیریس ۱ و تاریخ آرتدال رو به عنوان پیشنهای میگم
عالیه و حتی بعد سالها از اکرانش ولی قدیمی نشده
سلام
منم مثل همه ی دوستانی که نظر دادن دراما های زیادی دیدم و حتی دو سه سالی هم میشه که پیگیر برنامه های تلویزیونیشونم شدم :)))
اکثر بچه ها سریالهای عالی ای رو پیشنهاد کردن ولی چون تعداد اسامی بالاست نمیدونم اوناییکه میخوان تازه شروع کنن حوصله شون میکشه انقد ژانرای درهم بر هم رو پشت سر هم ببینن بدون توجه به مفهوم و اینا یا نه…البته همه ی سریالها نیاز به توجه یکسان ندارن!چه بسا سریال آبدوخیاری عاشقونه کمدی ای رو اصلا نیازی باشه یه پارتایی رو ببینی.چون لطمه ای به داستان اصلی نمیزنه و چه بسا سریال انقد پرمحتوا و نکته دار باشه که اگه حتی یه ثانیه شم بزنی جلو فهمیدن و درکت از ادامه ی سریال رو مختل میکنه!
پسسس
من دو گروه میکنم دراما ها رو و از هر کدومشون چند تا معرفی میکنم که از نظرم بهترینان و امیدوارم شما هم ازشون لذت ببرین:
گروه یک/سریالهای تفکربرانگیز و تاثیرگذار
۱٫Goblin
۲٫Mr.Sunshine
۳٫The King: Eternal Monarch-این یکی در حال پخشه و شاید زود باشه برای قضاوت…ولی انقد سازندگانش خودشون برام ثابت کردن که با جرئت میتونم بگم لیاقت بودن توواین لیست رو خواهد داشت!
۴٫Doctor John-پزشکی و دارای عاشقانه ای متفاوت!انتظار کیس و بغل فراوون دارین نبینیدش.ولی اگه عاشق رومنسی هستید که تا آخرین لحظه با نگاه ها و حرفاشون دلتون بلرزه حرفمو گوش بدین و از تماشاش لذت ببرید!
۵٫vagabond-اکشنی عالی و مهیج!بازی سوزی اینجا خیلی قوی شده
۶٫Moon Lovers-اولین سریالی که باهاش اشک ریختم!خوش ساخت و شروع کننده ی ژانری متفاوت در صنعت کیدراما که ایده ش رو در سریالای الان هم میتونین ببینید!
۷٫My Mister-اولین سریالی که چشمم رو به دنیای واقعی باز کرد…شاید هر رنج سنی ازش خوشش نیاد.کسیکه فکر میکنه از نظر ذهنی آماده س برای قبول کردن واقعیات زندگی ببینتش.
۸٫The Guest-در ژانر خودش که ترسناک باشه بنظر من حداقل تا الان کسی ازش بهتر نبوده!
—————————-
گروه دوم/سریالایی که برای عوض کردن حال و هوات و دور شدن از اصل زندگی لازمه!
۱٫Crash Landing On you-شاید بپرسین این چرا توو این لیسته؟این سریال واقعا عالیه.اما بنابه دلایلی از نظر من در حد یکی دو تا امتیاز از سریالای بالا پایینتره.با تمام ارادتی که به هیون بین خان دارم :)))
۲٫Laughter in Waikiki1-فصل دو شم خوب بودااا ولی یکش یچیز دیگس!شاید اگه اینو ببینین دیگه به سریالای دیگه نخندین!
۳٫weight lifting fairy Kim Bok Joo-ازون حال خوب کنای دو عالمه!
۴٫Strong woman Do Bong Soon-طنز خوبی داره…ولی قبل وایکیکی ببینین تا بیشتر بخندین :)))
۵٫Gap Dong-ژانر اکشن و جنایی.واقعا فوق العاده ست!خیلی کشش داره تا جاییکه همه ی ۲۰ قسمتش رو توی یه روز و نیم دیدم بی وقفه!
۶٫Kill It-اینم اکشن و هیجانیه…ولی یه عاشقانه ی خوبی داره که نگووو :,)سر قسمت آخرش به اندازه ی عاشقان ماه شایدم بیشتر!گریه کردم.
۷٫Chicago typewriter-خوش ساخت و فانتزی با کششی لذتبخش…از یو آه این کمتر از اینم انتظار نمیره!بنظرم اول اینو ببینین بعد برین مستر سانشاین رو مورد عنایت قرار بدین.خط تاریخیشون تا حدودی شبیه همه.
۸٫Cinderella and 4 knights-تینیجری و بامزه.البته بدون مفهوم خاصی و فقط برای وقت گذرونی
۹٫you are beautiful-جاداره از اولین سریال کره ای ای که با زبان اصلی دیدم یاد کنم!نمیدونم چرا…ولی واقعا دوست دارمش و تا الان ۷-۸بار دیدمش.سطحش نسبت به سایر سریالا پایینتره و اونم دلیلش گذر زمانه!
۱۰٫Healer
۱۱٫I will find you in a beautiful days-ملودرامی عالی با عاشقانه ای عالیتر…عاشق شخصیت پردازیاش شدم و باید بگم هنوز در حال پخشه.
۱۲٫Romantic doctor kim1 و ۲-البته من یکش رو بیشتر دوست داشتم.
۱۳٫Hotel del Luna-پر زرق و برق و دارای بازیگرانی فوق العاده مثل آیو که براش احترام زیادی قائلم.
۱۴٫when the camilia blooms-پر از مفاهیم قشنگ زندگی همراه با بازیگرانی دوست داشتنی!
۱۵٫Fight for my way
۱۶٫Reply 1988-پر از حس خوب!همین
۱۷٫My Lovely Girl 2014-با بازی رین و کریستال.با دیدن این سریال نظرم نسبت به بازی کریستال که اکثرا یه دختر خودخواه و شلوغ پلوغه کاملا عوض شد!
الان که دارم این لیست رو مینویسم متوجه شدم چقدرررر انتخاب سخته.شاید اگه دو ساعت دیگه بیام متوجه بشم اسم کلی از سریالای ناب دیگه رو جا انداختم…ولی خب فعلا اینا رو ببینین که ایناییکه اول به یاد آدم میان معمولا بهترینن! 🙂
سلام
شوهر صد روزه
ملکه کی
هیلر
افسانه نوکدو
بلک
گوبلین
سلام هیولا
دوبونگ سون
مشکلی نیستاین عشقه
بیا غذابخوریم
پینوکیو
کتاب خانوادگی گو
باغ مخفی
هاید جکیل و من
نسل خورشید
خنده در وایکیکی
وقتی تو خواب بودی
سریال کره ای زیاد دیدم اما بهتریناش
افسانه دریای ابی
پسران برتر از گل
و اماااا بهترینش که تعجب کردم چرا بقیه نگفتن عشق زیر نور مهتابه ینی کی درامر باشیو ندیده باشیش؟
وایییییی خیلییی خوبه حتما ببینین چند قسمت اولش که خداسسس
و اینکه بوسه ی شیطنت امیز خیلیییی چرت بود چجوری میگین خوبه :/ باغ مخفیم ارزش دیدن نداره
سلام من یه فیلم میخوام تو سبک فیلم بخشی از ذهن تو باشه یعنی قسمت ها ی حقوقی نداشته باشه و لطیف باشه ولی لوس بازیم نباشه یه سبک آروم و لطیف که به دل بشینه میشه بهم معرفی کنید
دقیقا مثل بخشی از ذهن تو سراغ ندارم ولی سریالایی که به واقعیت نزدیک باشه و حالتو خوب کنه به نظرم اینا هستن
۱٫ be melodramatic
۲٫live
۳٫ hospital playlist
۴٫ سه سری ریپلایا
۵٫chocolate
۶٫prison playbook
monster 2016 korean drama
The Last Empress
I Have a Lover
Misty
goblin
Birth of a Beauty
City Hunter
Boys Over Flowers
My Girlfriend Is a Gumiho
Noble, My Love
سلام شاید بشه به من گفت خوره سریال کره ای ۱۶ قسمتی یا دیگه خیلی ۲۴ قسمتی دوست دارم این سریالا رو به همه معرفی کنم دوستان تقریبا گفتن اما کامل نیست من به همه معرفی میکنم البته بعًیاشونو میگم اونایی که نگفتم نه اینکه ندیدم دوستان گفتن.
k2
آخرین ماموریت فرشته عشق
افسانه دریای آبی
بهت دستور میدم
جنگل
دکتر رمانتیک، معلم کیم ۱
دکتر رمانتیک، معلم کیم ۲
زندگی مخفی منشی من
دو بانگ سو قوی
شریک مشکوک
زیبای درون
قشر مرفه
شفا دهنده
هشدار عشق
صداتو میشنوم
نوازش قلبت
نسل خورشید
مکمل عاشقانه
منشی کیم چشه
بهترین ضربه
نگهبان شب
ایمان
رسوایی سونگ کیو
باغ مخفی
مرد زیبا
پسران برتر از گل
کشاورز مدرن
چشمان فرشته
تو از ستاره ها اومدی ؟
تو زیبایی
تو زیبایی ( این همون تو زیبایی اما ژاپنی خیلی باحاله D: )
تولد یک زیبا رو
بوسه شیطنت آمیز ۱
بوسه شیطنت آمیز ۲
دوست دختر من روباهه
ازدواج بدون قرار
با من ازدواج کن
حمایت از رِئیس
قمار باز سلطنتی
عشق مخفی
هوارانگ
مصاحبه نهایی
پنیر در تله
مامان عصبانی
خارق العاده
رخشویی سوئدی
سلیقه شخصی
پسران بد ( این ژاپنی جا داره بگم بهترین سریال ژاپنی که دیدم)
عروس قرن
نهایت در هم شکستگی
سیندرلا و ۴ شوالیه
عاشقان ماه
خاطرات الحمراء
واگابند
کتاب خانواده گو
او زیبا بود
شکارچی شهر
منو بکش خلاصم کن
وارثان
همه شما محاصره اید
پادشاه دودل
به زیبایی تو
دکتر هو
رئیس خجالتی
به زیبایی تو
کمی کاستی داشت ببخشید بقیه شو حضور ذهن ندارم اما بقیه گفتن. D:
یعنی من عاشقتم لعنتی
حتما ببینید:
۱- Crash landing on you
۲- Crash landing on you
۳- Crash landing on you
۴- I am not a robot
سلام
بین خیلی از سریالا اینارو بیشتر از همه دوس داشتم و باز بینشون با ستاره امتیاز میدم،امیدوارم لذت ببرید 🙂
گابلین ***
پنیر در تله ***
پری وزنه بردار **
فردا با تو **
تو از ستاره ها اومدی *
دبلیو،دو جهان *
عاشقان ماه ***
بازگشت زوجین **
تو منو دیوونه میکنی **
عشق کتابچه راهنما ***
عشق زیباست زندگی فوق العاده ست *
وایکیکی۱ ***
ریپلای ۱۹۸۸ *
ایدی من خوشگل گانگنام *
خوش اومدی( در حال پخش)
توی فیلم ها هم
Coin locker girl ***
Tune in for love ***
سلام من حدود ۸۰ سریال کره ای دیدم به نظرم یه تعدادی فوق العاده عالی بودن مثل: راز عشق(عشق مخفی)، عاشقان ماه، دبلیو، توزیبایی، از بخت بد عاشقت شدم، افسانه دریای آبی، بازگشت زوجین، هتل دل لونا، تو فوق العاده ای، پادشاه عاشق، باران عشق، عشق در دبیرستان، تو کی هستی، شب درخشان گوهو، abyss
بی خانمان
پینوکیو
ریست
پسر روان سنج
وارثان
High dream
کتاب خانوادگی گو
اغواگر
اغواگر بزرگ (پسره محشرهه)
۳۶۵ ریست
High dream (سه بار دیدمش)
کتاب خانوادگی گو
بی خانمان
پینوکیو
عشق بی پروا
وارثان
نسل خورشید
پسر روانسنج
تمام سریالای سوزیی
گوبلین
بکشو خلاصم کن
زن قوی دوبونگ سو
کیم بوک جو وزنه بردار
هیلر
کی ۲
ملکه کی
مهتاب نقاشی شده با ابر
بیا وبغلم کن
فراتر از ابرها
دبلیو
دکتر جان
پزشکان
دکتر غریبه
دکتر رومانتیک
یونگ پال
ماسک عروس
مستر سان شاین
سقوط بر روی تو
شکارچی شهر
ایمان
ایا تو ربات هستی
از بخت بد عاشقت شدم
تو فوقالعاده ای
شریک مشکوک
اغواگر بزرگ
سگ دیوانه
عشق شاهزاده خانم
برادر بزرگ
عاشقان ماه
هتل دلونا
پادشاه ابدی(درحال پخش)
آکادمی نظامی ارسنال(چینی)
گماشتگان شاهزاده(چینی)
افسانه ها( چینی)
افسانه خورشید وماه
سفر گل(چینی)
خاکستر عشق(چینی)
هوارانگ
خلوت عاشقان
مرد خوب
نوکدو
عشق مخفی
زیبای درون
ماه در آغوش خورشید
برگرد آجوشی
آجوشی من
افسانه دریای ابی
اخرین ماموریت فرشته عشق
نسل خورشید
خنده در وایکیکی
دلقک تاجدار
بازگشت زوجین
پینوکیو
وارثان
پادشاه صاحب ماسک
خاطرات الحمرا
آیریس ۱
باغ مخفی
سی اما هفده
رسوایی سانگ
ماشین تحریر شیکاگو
نقشه فرارB
یک ادیسه کره ای
بی وقفه(چینی)
عشق ابدی(چینی)
افسانه فویائو(چینی)
اسکای فال
دنیای متاهلی
میراث درخشان
دونگ یی
دختر امپراطور
بروبرو ماهی مرکب(چینی)
کلاس ایته وان
کتاب خانوادگی گو
شاهزاده زیرشیروانی
باران عشق
بی خانمان
عشق بی پروا
لبخند پرکشیده از نگاهت
شوهر صد روزه
بهترین ضربه
فعلا فقط اینا یادم بود و همشون ارزش حداقل یکبار دیدن رو دارن
خوشحالم یه نفر حداقل بخ سریالای چین یعلاقه نشون میده توی سریالای چینی شاهزاده وی یانگ و افسانه فی و تصنیف ژرف هم خیلی خوب هستن
بهترین سریال :
پسران فراتر از گل
بکش و خلاصم کن
عاشقان ماه
اینا تو هم انسانی
از بخت بد عاشقت شدم
هوارانگ
تو زیبایی
باران عشق
دوست پسر مطلق من
وارثان
خنده در وایکیکی۲
او زیبا بود
اینا رو یادم رفت
im not a robot
Personal Taste
who are you
fairy kim bok jo
سلام و خسته نباشید
اینارو من خوشم اومد با اینکه کلی سریال نصفه ول کردم اینا رو تا ته دیدم
تونل
the best hit
ماشین تحریر شیکاگو
go back couple
اخرین ماموریت فرشته عشق
are you human too
گوبلین
۳۰ اما ۱۷
wild romance
my love come from another star
افسانه دریای ابی
بکش خلاصم کن
عشق مخفی
دکتر جان
من ربات نیستم
باغ مخفی
چون این اولین زندگیمه
دختر قوی دو بونگ سون
کتاب خانواده گو
my Holo love
شاهزاده زیر شیرونی
هتل دل لونا
آبیس
آخرین ماموریت فرشته : عشق
زندگی خصوصی او
گابلین
دوست مطلق من
من ربات نیستم
سرچ www
وارثان
تو زیبایی
به زیبایی تو
پسران برتر از گل
رتبه بندی فیلم و سریالایی که دیدم :
moon lovers: scarlet heart ryeo ***
splash splash love ***
persona ***
welcome to waikiki 1 ***
search: www ***
my mister ***
crash landing on you ***
parasite ***
(the beauty inside (movie ***
descendants of the sun **
brain **
seondal: the man who sells the river **
the doctors **
empress ki *
suspicious partner *
(cheese in the trap (series *
encounter *
the k2 *
you drive me crazy *
something in the rain *
love in the moonlight *
tempted *
۱۰۰ days my prince *
my first first love *
melting me softly *
while you were sleeping *
one spring night *
queen: love and war *
love with flaws *
exit *
kim ji young born 1982 *
intimate strangers *
my annoying brother *
۳۶۵: repeat the year *
love alarm *
itaewon class *
arthdal chronicles *
jesters: the game changers *
secret garden
(cheese in the trap (movie
(the beauty inside (series
what’s wrong with secretory kim
are you human
i’m not a robot
queen of the ring
۷ first kisses
exo next door
let’s eat 2 & 3
guardian: the lonely and great god
dr.romantic 1
school 2017
cheer up
the liar and his lover
you’re beautiful
money flower
legend of the blue sea
lawless lawyer
strong girl bong soon
hit the top
cinderella with four knights
rookie historian goo hae ryung
the tale of nokdu
w: two worlds
about time
black knight: the man who guards me
extraordinary you
oh my venus
clean with passion for now
her private life
the three musketeers
another miss oh
hello my twenties 1
tune in for love
long live the king
shopaholic louis
سلام و عرض ادب خدمت دوستان
از بخت بد عاشقت شدم
ازدواج بدون آشنایی
گوی سحرآمیز (بی پایان)
اوه روح من
بانوی مجرد حیله گر
باغ مخفی
پزشکان
تولد زیبایی
تو فوق العاده ای
جنگل
چشمان درخشان
همسر آشنا
رییس خجالتی
سلیقه شخصی
سیاه
شخصیت یک مرد محترم
قشر مرفه
میتونی صدای قلبمو بشنوی
به من روغ بگو
هوارانگ
یونگ پال
عاشق شدن وکیل خاوادگی
گونگ شیم زیبا
قهرمان عجیب من
مرد آهنی
یک شب بهاری
اینا اکثریت عاشقانه هست
-کلاس ایته وان♥️
-دوباره هرگز♥️
-قصهی نوکدو♥️
-گو هه ریونگ مورخ تازه کار♥️
-شاهزاده زیر شیروانی♥️
-سی ولی هفده♥️
-پسر همسایه بغلی♥️
-بازگشت زوجین♥️
-قهرمان عجیب من♥️
-منشی کیم چشه؟♥️
-پریِ وزنه بردار♥️
-مهتاب نقاشی شده با ابر♥️
-دو بونگ سون زن قوی♥️
-درخشش چشمات♥️
-دوست پسر♥️
-تو از ستاره ها اومدی♥️
-تنها آهنگ عاشقانه ی من♥️
-وقتی تو خواب بودی♥️
-عروس خدای آب♥️
-افسانه دریای آبی♥️
-رودخانه ی ماه♥️
-قهقهه در وایکیکی♥️
-قهقهه در وایکیکی۲♥️
-شوهر صد روزه💚
-هوارانگ💚
با سلام و عرض ادب و احترام زیاااد خدمت ادمین (ادمینای) گل و بلبل سایت ،مترجمای نازنین و همین طور برو بچه های خوب سینما تک…من خودم بیشتر با فیلم ها و سریال های هیجانی حال می کنم اما بودن سریالایی که عاشقانه شونم بد نبوده؛امیدوارم از دیدن این فیلما ورا سریالا لذذت ببرین : )
۱-ملکه سوندوک(تاریخی،اندکی عاشقانه،جنگی)
۲-عاشقان ماه(تاریخی،عاشقانه،جنگی)
۳-گماشتگان شاهزاده(تاریخی،عاشقانه،رزمی)
۴-پرنسس وی یانگ(تاریخی،عاشقانه،رزمی)
۵-زوج عالی (تاریخی،عاشقانه،طنننز،رزمی)
۶-ماسک عروس(که فوق العاده زیبا بود و مربوط به زمانیه که کره توسط ژاپن اشغال شده بود)
۷-ویس۱،۲،۳(صدا) که عالیه تو ژانر هیجانی و جنایی
۸-سیگنال(جنایی،هیجانی)
۹-اگه جرأت داری عاشقم شو(جنایی،روانشناسی،عاشقانه)
۱۰-سریال روح یا فانتوم(که فوق العاده قشنگه و راجع به جرائم رایانه ای و اینجور چیزاس و اطلاعات خوبی در اختیارتون می ذاره،واسه اونایی خوبه که عشق اینجور سریالان)
۱۱-نشانه (جنایی،پزشکی)
۱۲-یاد آور(مموریست)(جنایی،پلیسی)
۱۳-مهمان(ترسناک و جنایی ، عالیه واسه کسایی که طالب ترس و هیجانن)
۱۴-روح (تا حد کوچولویی ترسناک،جنایی ،یادم نیس عاشقانه داره یانه خخخ)
۱۵-دکتر رمانتیک ۱،۲(پزشکی،عاشقانه)
۱۶-دکتر زن سلطنتی(پزشکی،عاشقانه،رزمی)
۱۷-دکتر غریبه(پزشکی،عاشقانه)
۱۸-دکتر خوب(پزشکی،عاشقانه)
۱۹-در خور نامت زندگی کن با بازی کیم نام گیل(پزشکی،عاشقانه)
۲۰-روز موعود(پزشکی،عاشقانه)
۲۱-هابیل و قابیل(پزشکی،عاشقانه)
۲۲-هاید،جکیل و من(روانپزشکی،عاشقانه)
۲۳-بکش و خلاصم کن(روانپزشکی،عاشقانه)
۲۴-از بخت بد عاشقت شدم(طنز،عاشقانه)
۲۵-او زیبا بود(طنز،عاشقانه)
۲۶-حسادت آشکار(طنز،عاشقانه)
۲۷-تجسم پول(طنننز،عاشقانه)
۲۸-گل پول(درام،عاشقانه)
۲۹-دبلیو دو جهان(درام،هیجانی،عاشقانه)
۳۰-مرد بد(درام،عاشقانه)
۳۱-پسر خوب(درام،عاشقانه)
۳۲-وقتی یک مرد عاشق می شه(درام،عاشقانه)
۳۳-هیلر (همون اول ننوشتم چون تو کامنتا خیلی تکرار شده بود با ژانر هیجانی،عاشقانه)
فیلم های سینمایی که از نظر خودم ارزش دیدن داشتن:
۱-من شیطان را دیدم(قشنگ و هیجانیه)
۲-انگل
۳-منهول(گودال)
۴-کلیک نکن(ترسناک)
و خیلی فیلم ها و سریالای دیگه که یادم نیست الآن،بعضی از این سریالا مربوط به چند سال قبله ولی از لحاظ محتوا و ساخت و فیلمنامه خیلی بهتر از این سریالاییه که تو سال ۲۰۱۹ به اینور داره ساخته می شه…انگار هرچی بیشتر می گذره ،فیلمنامه ها سطحی تر و الکی تر می شن…به هرحال امیدوارم از دیدنشون لذت ببرین : )
سریال بکشمو خلاصم کن برا من هنوز بهترین سریاله و بازیه جیسانگه اعطمم که حرفی توش نیست
سریال مدافع یکی از بهتریناس تو سبک حقوقی
وقتی که خواب بودی
صداتو میشنوم
اگه اهل سریالای پزشکی باشین دکتر یوهان میتونه بهترین گزینه باشه فیلمانه عالی بازیاکه دیگ نگم 😻
تو ژانر معماییم سریال بهم بگو چی دیدی وروح را بگیر
امتحان الهی (فصل پنجم )
زوج محقق فصل یک و دو (بشخصه سریال خارجیه گروه تجسس خیلی دوسداشتم کالبد شکافی بودو پلیسی زوج محقق یچیز تو مایه های اونه )
جدیدا سریال قدرت نفوذ دیدم که از اون سریالا بود ک دلت نمیخواست تموم بشه
دیگ سریال پینوکیو ،افسانه دریای ابی،*دوباره اوهه یانگ که برا من بهترینه از ریدنش هسته نمیشم شاید سی بار دیده باشمش *(کلا سیو هیون جین تو فیلمی بازی کنه دیدنیه اون سریال )بیا عدا بخوریم فصل دو
زیباییه درون ،هیلر ،چون این اولین زندگیمونه و در اخرم بین سریالایه تاریخی ملکه کی بهترینه پر پعنا و عالی بین سریالایه پنجاه قسمتیه طولانیم اگه از پدرم عجیبه نگم در خقش ظلم شده شخصیتا عالی بود تو این فیلم دلت نمیخواست تموم بشه خیلی خوب بود
سریال هتل دل لونا
عاشقان ماه
وارثان
پری وزنه بردار کیم بوک جو
خنده در وایکیکی ۱
سلام دوستان من سیال کره ای زیاد دیدم وپیشنهاد بهتون اینه اگر تازه کی درامر شدید فیلم های جدید رو ببینیذ چون سریال های قدیمی ممکنه نتونه زیاد جذبتون کنه.
توی سریال های جدید این سریال ها خیلی قشنگ بودن:
crash landing on you(این سریال فوق العاده روم تاثیرگذار بود وواقعا ازش لذت بردم)
خاطرات الحمرا
من ربات نیستم
زندگی خصوصی او
منشی کیم چشه و عشق مخفی من(یک مقدار کلیشه ایه ولی برای کسایی که رمانتیک دوست دارن میتونه جذاب باشه)
توی فیلم های قدیمی هم:
وارثان
هیلر
نسل خورشید
دوبونگ سون زن قوی
افسانه دریای ابی
تو از ستاره ها آمدی
امیدوارم لذت ببرید ^^
من تقریبا همه سریالای کره ای رو از ۲۰۱۰ تا الان ۲۰۲۰ دیدم .بهترینا به ترتیب :
۱-آیا تو انسانی ( خیلی کیفیت فیلمبرداریش بالاست و داستان جذابی داره )
۲-حسادت آشکار ( خیلی کشش داشت و اکثر بازیگرای این سریال خیلی معروفن )
۳-بهار در راه است (یه داستان فانتزی و خیلی خاص داره ولی بگم عاشقانه نداره )
۴-کیم بوک جو وزنه بردار ( یه ریتم خیلی ملایم و کمدی داره . خیلی باحااااااااله )
۵- زن مجرد حیله گر ( داستان سریال به شدت خاصه و جالبه )
۶-بی خانمان ( سوزی توی این سریال خخخخیلی خوشگله . سریالم هیجان انگیز و جالبه )
تاریخ آسدال_گوبلین_آقای آفتاب_نسل خورشید_وارثان_آقای من_کلاس ایته وو_چون اولین زندگیمه_دکتر رمانتیک ۱و۲_پاسخ به ۱۹۸۸_سی اما هفده_هیلر_عاشقان ماه_هوارانگ_بی خانمان_لبخند پرکشیده از نگاهت_منوبکش خلاصم کن_مبارزه در راه من و…
سریالای دوبونگ سون قدرتمند،آهنگ مرگ،بازگشت به ۱۹۹۸،خنده دروایکیکی،آجوشی من،واقعا سریالای عالی بودن با بازیگرا و فیلم نامه های جذاب و با فکر
۱.پری وزنه بردارکیم بوک ۲۰۱۶💜
۲.مبارزه برای راه من ۲۰۱۷💜
۳.افسانه دریای آبی ۲۰۱۶
۴.او زیبا بود ۲۰۱۵
چهارتا سریال کمدی عاشقانه خیلی خیلی خوشگل و دوست داشتنی👌
۵.سقوط بر روی تو ۲۰۱۹💜
۶.افسانه نوکدو۲۰۱۹💜
۷.ملکه،عشق و جنگ۲۰۱۹
۸.خلوت عاشقان ۲۰۱۷💜
۹.چون اولین زندگیمه ۲۰۱۷
۱۰.لبخند پرکشیده از نگاهت۲۰۱۸
سه تا سریال که بیشتر به زندگی واقعی نزدیکه و من خیلی دوست داشتم.
۱۱.منشی کیم چشه ۲۰۱۸
۱۲.من ربات نیستم ۲۰۱۸
۱۳.حالا با عشق تمیز کن
۱۴.پادشاه صاحب ماسک ۲۰۱۷
۱۵.مهتاب نقاشی شده با ابرها ۲۰۱۶
۱۶.عاشقان ماه
ازسریالای قدیمی هم:
۱۷.وارثان💜
۱۸.پسران برتر از گل
۱۹.توزیبایی
۲۰.پینوکیو
۲۱.دبلیو
۲۲.k2
۲۳.شکارچی شهر
۲۴.هیلر
۲۵.منو بکش خلاصم کن
اونایی که جلوشون قلب گذاشتمو خیلییی دوست داشتم.😍
سریالهایی که دیدم
سریال منشی کیم
سریال زندگی خصوصی او
سریال زندگی مخفی منشی من
سریال پری وزنه بردار
سریال همسایه بغلی اکسو
سریال هیلر
سریال مبارزه در راه هدفم
سریال نوازش قلبت
سریال خنده در وایکیکی ۱ و ۲
سریال ادیسه
سریال دوبونگ سون
سریال اوه روح من
سریال نسل خورشید
سریال جنگل
سریال ضربان قلبت
سریال باران عشق
سریال هتل دل لونا
و ….. سریال هایی که جدیدا پخش میشه اما اینها سریالهایی هستن که خیلی خوشم اومده ازشون
بین سریالهایی که امسال دیدم بعراز چندسال که سریال کره ای نگاه نکرده بودم
Rugal
confession
vogabond
k2
moon lovers
three days
woman of 9.9 billion
spy
are you human too?
ولی سالهای قبل خیلی سریالهای خوب دیدم که اسمهاشون تو ذهنم نیست
من سزیال کره ای زیاد ندیدم ولی بین اونهایی که دیدم بهترین ها اینا بودن.
منو بکش خلاصم
گابلین
هیلر
عشق مخفی
دبلیو
هتل دل لونا (فکر نکنم دیگه بهتر از این ببینم آیو بهترینه)
تاریخ ارتادال
سقوط بر روی تو
هنگامی که تو خواب بودی
حتما سریال مشکلی نیست اگه خوب نباشی رو ببینید
سلام دوستان من تقریبا ۱۲ سال که دارم سریال کره ای میبینم تو ژانرهای مختلف و سریال هایی که معرفی میکنم سعی میکنم از لحاظ کارگردانی و بازی و فیلمنامه به نسبت خوب و قوی باشه
۱_عشق مخفی(بسیار سریال اموزنده ای مخصوصا برای ما دخترا)
۲_شاهزاده دادستان(ژانر کمدی_عاشقانه فیلمنامه خوبی داره نویسنده خوب تونسته داستان غیر قابل پیش بینی نشون بده که برای مخاطب کسل کننده نباشه تو زمان خودش ۲۰۰۹)
۳_عروس قرن
۴_شکارچی شهر(خیلی ها دیدن ولی بازم حیف نگم)_هیلر_ نسل خورشید
۵_میراث درخشان(عاشقانه و غم انگیز)
۶_بغلم کن(جنایی و عاشقانه)
۷_راز دهکده اچیارا(جنایی و معمایی داره_فیلمنامه خیلی خوب داره)
۸_ زن قوی دو بونگ سو_ اخرین ماموریت فرشته_ اوح روح من_ خورشید ارباب_مبارزه با ارواح_عطر_دوست دخترم روباه_ گوبلین (سریال هایی با ژانر کمدی_عاشقانه و فانتزی) برای دوستانی که به این ژانر علاقه مندن پیشنهاد خوبیه
۹_سریالw و پینوکیو (خیلی ها دیدن و واقعا فیلنامه های قوی داره) سریالw(جز متفاوت ترین سریال های کره ای محسوب میشه)
۱۰_مبارزه در راهم
۱۱_ منو بکش خلاصم کن
۱۲_او زیبا بود _افسانه نوکدو_سقوط بر روی تو (کمدی _عاشقانه)
۱۳_خوشگل گانگنام(درمورد شخصیت جرحی پلاستیک انجام داده و سریال اموزنده ای)
۱۴_kingdom (بسیار عالیه و تا الان دو فصلش اومده )_ ملکی کی_ شش اژدهای پرنده (ژانر تاریخی)
۱۵_کافه پرنس _پاستا (عاشقانه_آشپزی)
لطفا سریال تو ژانر معمایی کارآگاهی معرفی کنید
یادآورر
دفتر خاطرات روانی
خب من یه چند سالی میشه کی درامر شدم و یه لیست از سریالایی که دیدم دارم که این لیست شامل سه بخشه ، بخش طلایی ، بخش نقره ای و بخش خزعبلات
این نصیحت رو هم بهتون میکنم که فیلمای قدیمی نبینید درسته ممکنه اونایی که اون موقع دیدن کلی دوست داشتن و براشون خاطره برانگیزه ولی راستش بهتریناشونم الان دیگه بی مزه شدن
خب اینم از لیست طلایی من :
*عاشقان ماه( با این فیلم هر بار دولیتر اشک ریختم و تا حالا ۱۰ لیتری باهاش گریه کردم )
*سقوط بر روی تو
*جستجو www
*به وایکیکی خوش آمدید ۱ و ۲
*ایته وون کلاس(خب باحاله و همونطور پیش میره که دلتون میخواد )
*بی خانمان(یه رابطه ی ملایم البته بهتره تا فصل دوش نیومده نبینین چون از شدت حرص اونطوری تموم شدنش همه خوبیای فیلمو فراموش میکنین)
*عشق بی پروا( واقعا منتظرم دوباره کیمم وو بین رو ببینم تو یه کار جدید و خوب😢)
*دکتر کیم۲(اگه یه جوری به پزشکی وصلید و فیلم میبینید)
*عشق زیر نور ماه
*زیبای درون
*افسانه ی دریای آبی
*وقتی تو خواب بودی
*حافظه خوان (در حال پخش)
*مبارزه برای راهم( باید دوباره شروعش کنی تو میتونی)
*پینوکیو
* افسانه ی نوکدو( لوسه ولی دوست داشتنی هم هست😊)
*افسانه ی خورشید و ماه
*من ربات نیستم
لیست نقره ای :
*لمس( یه تغییر و شروع منطقی و انتخاب راه درست)
*اوه مای ونوس(شروع رابطه و تغییر و شروع دوباره در سن بالا نکته ی اصلیشه)
*شریک مشکوک من
*زندگی شخصی او
*دانشمند شب گرد
* ملکه عشق و جنگ(عادیه ولی برا وقت پر کردن خوبه بد نیست)
* دفتر خاطرات روانی
*وارثان(فقط چون کیم وو بین توشه و الا قدیمیه)
* تو از ستاره ها اومدی (قدیمی با پایان عجیب)
*به آرومی ذوبم کن
* هتل دل لونا
* خوش آمدی ( در حال پخش)
*بخشی از ذهن تو(در حال پخش)
…..
سلام دوستان این لیست سریال هایی هستش که به نظر من واقعا جالب و زیبا بودن
۱:سریال نسل خورشید(سریالی که سختی های زندگی نظامی رو بیان میکنه و ژانر کمدی -نظامی داره)
۲:سریال سقوط بر روی تو(سریالی که سختی های زندگی رو تو کره شمالی با مقایسه در کره جنوبی انجام میده و واقعا سریال جذاب وکمدی هستش حتما از دستش ندید)
من بیشتر ژانر کمدی _عاشقانه رو نگاه میکنم مثل سریال های :
حالا با عشق تمیز کن …….خانوم مجرد حیله گر……به من دروغ بگو…..پسران برتر از گل….مبارزه برای راه من….دوبونگ سون زن قوی..پری وزنه بردار……وارثان(محشره)….شاهزاده زیر شیروانی (اخر کمدیه) …خنده در وایکیکی۱٫٫٫٫٫او زیبا بود ….تقدیم به تو که زیبایی…….افسانه دریای آبی(با بازی لی مین هو جذاب شده)…..سیندرلا و چهار شوالیه(اینم قشنگ بود ولی به نظرم زیادی کسل کننده بود)… من ربات نیستم…..و منشی کیم چشه؟…..امیدوارم کمکی کرده باشم به کسایی که ژانر کمدی عاشقنه رو میپسندن
مگه میشه کسی سریال مستر سانشاینو ببینه و بگه بد بوده باشه؟؟این سریال بی نظیرههه .فیلمنامه دقیق و منظمی داره.به شدت پیشنهادی.شاید قسمتای اول کسل کننده باشه ولی تا اخر ببینید پشیمون نمیشید
هنوز سریالای ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ رو که دان کردم ندیدم🤦🏼♀️
ولی از قدیمی ترا اینا رو دوست داشتم
“عاشقان ماه” و “هوارانگ” تو سبک تاریخی
“نسل خورشید” که دیگه همه از خوبیاش میدونن من دیگه نگم
“دو بونگ سو زن قوی” با یه عشق عسلی بین زوج اصلی
“فراتر از ابرها” یه فیلم دردناک و زیبا تو ژانر انتقامی
“آخرین ماموریت فرشته” که البته این واسه ۲۰۱۹عه😅
“مامان عصبانی” با یه فیلمنامه عالی و کلی خنده
“وقتی یه مرد عاشق میشه” که فک کنم کم دیده شده ولی واقعا عشق رو نشون میده
“هیلر” “شکارچی شهر” و “کی ۲” که تو ژانر هیجانی بی نظیرن
“پسران فراتر از گل” که مطمئنا هیچ وقت خسته کننده نمیشه حتی با وجود قدیمی بودنش
“وارثان” که با وجود نداشتن فیلمنامه ی جدید خیلی جذابه
“پری وزنه بردار” که یه ریتم آروم و عاشقانه و خنده دار داره
“خنده در وایکیکی” که مثلش دیگه هیچ جا نمی تونین طنز این مدلی پیدا کنین
“تقدیم به تو که زیبایی” که یکی از جذابای پسرشدن دختراست
و کلی دیگه خوب دیگه که تو صف دیده شدنن 😊
بنظرم اینها فیلم هایی هستن که ارزش یکبار دیدن رو دارن
اول از همه 《 دریم های ۱》 که به شخصه سه بار دیدم
بعد 《 بازی دروغ》 هستش که حسابی ذهنو مشغول خودش میکنه
بعد از اون اگه عاشق سفر و گردشگری هستین حتما سریال 《بسته》 رو نگاه کنین من که اصلا دوست نداشتم این سریال تموم بشه
《شکارچی شهر 》 و 《هیلر》 هر دو سبک اکشن دارن بنظرم این دوتام جزو سریال هایه که دیدنشون لذت بخشه
بهترین سریالایی که دیدم و واقعا خوش ساخت و فوق العاده بودن
۱.آیا تو هم انسانی
۲.گوبلین
۳.مسترسانشاین
۴.هوارانگ
۵.ملکه کی
حتما ببینیدچون خیلی زیبا وخوش ساختن.خیلی سریال دیدم ولی فقط اینا تو ذهنم خوب موندن چون خیلی قشنگ بودن
اگه کسی سریال تاریخی پسندشه به نظرم ازنا خوب باشه
دلقک تاجدار
شوهر صدروزه من،
مهتاب نقاشی شده با ابر
افسانه نوکدو،
منشی کیم چشه؟
من ربات نیستم
دبلیو
مهتاب نقاشی شده با ابر
افسانه ی دریا با بازی لی مین هو
کتاب خانوادگی گو
آواره(بی خانمان)
شکارچی شهر
دانشمند شبگرد با بازی لی جون گی
پینوکیو
Abyss
عروس قرن
وقتی تو خواب بودی
عشق یه کتابچه راهنماست
رئیس کیم
آخرین ماموریت فرشته
فرزندان خورشید
زندگی شخصی او
بازگشت زوجین
شهروندان من
عطر
کشیش عصبانی
افسانه نوکدو
صدا ۱و ۲ و ۳
هیلر
فیلم یه چیز سلیقه ایه من از اینا خوشم اومد امیدوارم شما هم خوشتون بیاد
بهترین سریالایی که دیدم :
منو به خاطر بیار
بهترین ضربه
سیندرلا و چهار شوالیه
اغواگر بزرگ
دوپلیس
اقرار
تارخ آرتدال
پادشاه عاشق
مبارزه برای هدفم
پنیر در تله
هاوارانگ
نسل خورشید
پری وزنه بردار
زن قدرتمند دوبونگ سو
بقیشونو همه گفتن
من عاشق
بهترین ضربه
همه چیزو هیچ چیز
سی اما هفده
معجزه
مورخ تازه کار
آلارم عشق
گابلین
مدرسه۲۰۱۵
خوشگل گنگنام
رادیو عاشقانه
شش اژدها پرنده
بیا بغلم کن
یادداشت انتقام
هتل دلونا
حالا بامن ازدواج کن
سریال بکشش خیلی قشنگه… هیجانی و اکشن..یه عاشقانه ریزیم داره
من واقعیتش این سریالارو دوس داشتم
پسران برتر ازگل ..ایا توهم انسانی… دبلیو …ایمان …هوارانگ…پری دریایی خیلی خنده دار باحال لی مین هو هس…جومونگ …پسرجومونگ… توزیبایی…وارثانم بدنبود
بقیه سریالام که نوشتنو دیدم بنظرم کسل کننده بودن من فقط این سریالارو رد نمیکردم زود تموم شه
پسر روانسنج
اخرین ماموریت فرشته عشق
اسدال
پدر عجیب و غریب من
مبارزه با ارواح
کیم بوک جو وزنه بردار
دوره کامبرین چینی
گابلین
هوارانگ
ادیسه
ایاتو هم انسانی
عاشقانه ماه
سلام دوستان
۱-ادیسه
۲-گابلین
۳-دکتر رمانتیک ۱ و ۲
۴- پدرم عجیبه
۵-قلعه آسمان
۶- خنده در وایکیکی
۷-اغواگر ماهر
۸-ملکه می (البته خیلی سریال سلیقه ایه چون یه کوچولو قدیمیه)
۹-بازگشت زوجین
۱۰-پنیر در تله
۱۱- Are You Human (اینم باز خیلی اختلاف سلیقه توش بود ولی من دوستش داشتم)
۱۲-هیلر
۱۳-پری وزنه بردار کیم بوک جو
۱۴- Kill Me Hill Me
۱۵- در سرزمین ستارگان (البته بعضیا دوستش نداشتن)
۱۶-سلام هیولا
۱۷-زمانی که تو خواب بودی
۱۸-نسل خورشید
۱۹-مبارزه با ارواح
۲۰-دو بونگ سون
ضربان قلبم سریال قشنگیه
سلاام
منشی کیم چشه
سی ولی هفده
وارثان
شریک مشکوک
سریال چینی آکادمی نظامی آرسنال هم خیلییی قشنگه
نسل خورشید
رئیس جمهور ۶۰روزه
friends
shutter island
see
Arthdal Chronicles
k2
Rookie.Historian.Goo.Hae.Ryung
آخرین مموریت یک فرشته : عشق
عروس خدا ی آب
هوارانگ
عاشقان ماه
هتل دلونا
دبلیو
دکتر غریبه
I hear your voise
پسر روانسنج
مدرسه موریوم
سرود مرگ
عشق یک کتاب راهنماست
وارثان
افسانه دریای آبی
تو فوق العادعی
شکارچی شهر
تو زیبایی
پسران برتر از گل
خانم همورابی
آیا تو هم انسانی
تو از ستاره ها اومدی
باران عشق
پینوکیو
Memoris
Love With Flaws
خوش آمدی
Sweet combat
کلی میکس سریال های قدیمی و جدید کره ایی و کلی موزیک ویدئوهای کره ایی گذاشتم تو پیج اینستاگرامم سر بزنید لطفا💜😘
mixkoorea@
سلام.سریالها زیادن ولی چند تا سریال خوب که هیچوقت یادم نمیره
k2
گابلین
عاشقان ماه
دو دوست
نوازش قلب تو
و سریالهای قدیمی تری که شاید ندیده باشین ولی واقعا قشنگن خیلی
ققنوس
خواهر دوست داشتنی من
سلام
یه سریال بهم معرفی کنین که یه خط داستانی خوب داشته باشه و از ریتم نیوفته اگه یه تم عاشقانه ملو هم داشت که چه بهتر :))))
اینایی که خیلی معروفن رو دیدم
مرسی پیشا پیش
بهترینایی که من دیدم البته من بازیگر طوری میبینم مثلا فیلمای لی مین هو
پسران فراتر از گل
وارثان
ایمان
گوبلین
دبیلیو
عاشقان ماه
از نسل خورشید.
فرزندان هیچ کس
خلوت عاشقان
رادیو عاشقانه
کافه پرنس
پادشاه هتل
تو زیبایی
گل پسر همسایه
اغواگر بزرگ
ازدواج بدون اشنایی
خاطرات الحمرا
عشق بی پروا
نوازش قلب تو
man to man
سریال خوب زیاد هست ولی اینا بهترین ها هستن که نقصی توشون نیست
گابلین: بازیگر نقش اول مرد و زن بهتر از این نمیتونستن احساسات رو منتقل کنن
k2 :از لحاظ ساخت و صحنه های اکشن و نقش اول مرد
زن قوی دو بونگ سون :خنده داره و عاشقانه خیلی قشنگی داره
پری وزنه بردار کیم بوک جو : ملایم و خنده داره
W: شاید یکم گیجتون کنه ولی خوبه
بکش خلاصم کن:از لحاظ مضامین روانشناسی و بازی قوی
چیزی نیست این عشقه :بشدت روانشناسی عمیقی توش نهفته
شریک مشکوک: از اون چیزی که بقییه میگن قشنگ تره
وارثان :کلیشه ی بشدت قوی
چند تا سریال قشنگ ولی سطح پایین تر از اینا :
وقتی که تو خواب بودی
چون اولین زندگیمه
متاب نقاشی شده با ابر
شاهزاده صد روزه من
خنده در وایکیکی
رسوایی سونگ کیون کوان
خاطرات الحمرا
مهتاب نقاشی شده بر ابرها
آخرین ماموریت فرشته:عشق
آرتدال
عاشقان ماه
هوارانگ
مبارزه برای هدفم
شریک مشکوک
پری وزنه بردار
زن قوی دوبونگ سون
خنده در وایکیکی
پینوکیو
ادیسه کره ای
افسانه دریای آبی
K2
هیلر
شکارچی شهر
پسران فراتر از گل
نسل خورشید
فرود اظطراری بر روی تو
وگابند
افسانه نوکدو
هیلر و عاشقان ماه و پینوکیو و ایته وان کلاس خیلی عالیه ایناروحتما باید دید
سریالایی ک دیدم خیلیه اما اونایی ک یادم مونده به نظرم قشنگ بوده رو اعلام میکنم:)اولیش ک میدونم همه فن های سریال کره ای دیدن اما باز اعلامش میکنم سریال پسران برترازگل ورژن کره ای و چینی،هیلر؛بی خانما؛شکارچی شهر ؛کی۲،من ربات نیستم،به من دروغ بگو؛گابلین؛سقوط برروی تو،مدرسه ۲۰۱۷،پاستا،دو جهان،تو زیبایی؛افسانه دریای آبی؛زن قوی دو بونگ سو،پینوکیو؛رویای بلند۱؛خنده در وایکینگی که فعلا فقط یکشو دیدم و به نظرم عالیه،مدرسه ،وارثان،زندگی خصوصی منشی من،سیندرلا و چهار شوالیه،شریک مشکوک من،پری وزنه بردار،سگ دیوانه،دفتر خاطرات روانی،خانه کامل ورژن تایلندی ،روزگار شاهزاده ورژن تایلندی و اینم بگم بیشتر کره ای دیدم ک الان اینا فقط یادم مونده بود ک خیلی به نظرم قشنگ باحال و جالب میومدن ک حتما ببینین اینارو اگ ندیدین من تایلندی همون دوتا ک گفتم رو دیدم و چینی هم یکی ورژن چینی پسران برترازگل و رویای شیرین رو دیدم و به تازگی میخوام مموریست رو ببینم چون به نظرم جالب میاد و منتظر سریال جدید لی مینهو ک اسم سریالش پادشاه ابدی هستم تا ببینم و اینکه یکی از دلایل هایی ک از سریالای کره ای خوشم میاد کش دار نبودن قسمت هاش و طیف وسیع موضوعاش ک میشه با گشتن یه سریال باب میل پیدا کرد و تو ۱۶ الی ۲۰ قسمت دید و اینم بگم من همیشه صبر میکنم سریال موردنظرم تموم شه بعد شروع به دیدنش میکنم چون حوصله ندارم برا دیدن سریالی ک ۱۶ الی ۲۰ قسمت یک الی دوماه صبر کنم تا ببینم:(و تازه ۳ سال میشه ک سریالای کره ای میبینم.
سلام به همه دوستان
من سریال های کمدی، جنایی، پلیسی،فانتزی وتا حدودی عاشقانه دیدم.
از بهترین سریال هایی که شاید چندین بار هم دیدم رو خدمتتون معرفی میکنم:)
تو زیبایی
شکارچی شهر
عشق انقلابی
خنده در وایکیکی فصل ۱ و فصل ۲
Switch: Change the World
The Royal Gambler
My Secret Terrius تریوس پشت سر من
پادشاه خرید لویی
When the Camellia Blooms
Confession اعتراف
Sweet Stranger and Me
the heirs وارثان
school 2017
voice فصل اول
رییس کیم Chief Kim
پدربزرگ های فراتر از گل
بازگشت زوجین
آقای آفتابی mr sunshine
شاهزاده اتاق زیرشیروانی
گل پسر همسایه flowerboy next door
dream high فصل اول
سیندرلا و چهارشوالیه
آیدی من خوشگل گانگنامه
عطر perfume
AGE OF YOUTH فصل ۱ و ۲
به ترتیبی که به ذهنم اومد نوشتم. امیدوارم اگر دیدنشون لذت ببرین:)
به نظرم اگه کیم وو بین و دوست دارین حتما فیلم عشق بی پروا رو ببینین
غمگین هست اما قشنگه
سلام این سریال شدیدا تراژیک هستش و کسایی که واقغا روحیه حساسی دارن نبیننش این سریال برای من هم رده ۴۹ روز بودش … ولی اگر دوست دارید زجه بزنید و فقط گریه کنید ببینیدش و لذت ببرید
من ژانر جنایی میبینم بیشتر و از
کلاس دروغها
بهم بگو چی دیدی
روحو بگیر
عالی بودن بنظرم همشون اتفاقات تلخ روزانه در کره رو نشون میدادند
ولی کمدی هم زیاد میبینم که
خنده در وایکیکی ۱ و ۲ واقعا زمین گاز میزدم
افسانه دریای آبی
گابلین جاهاییش که خنده دار بود واقعه خنده دار بود
زن قوی دو بونگ سون
و یه ترسناک که استقبال زیادی ازشون شد
غریبه هایی از جهنم بودد
این سریال واقعا داستان ترسناک و مهیجی داشت
و لی دونگ ووک بازی کرده. وای قاتل جذابم
و خیلیای دیگه الان ذهنم نمیرسه
تو فوق العاده ای
آخرین ماموریت فرشته عشق
پنیر در تله
نواقص عشق
حالا با عشق تمیز کن
افسانه نوکدو
اجوشی برگرد
مبارزه برای راه من
کلاس ایته وان
اینا بنظرم عالی بودن 🧡💚💙💜💛
وای وای وای چرا هیشکی از سریال عشق وحشی نگفت بنظرم یکی از کمدی ترین سریالهایی بود که دیدم داستانشم خیلی جالبه و همینطور سریال وزنه بردار افسانه ای ،هوارانگ ،من ربات نیستم و مموریست
نسل خورشید
K2
W
وقتی خواب بودی
تو زیبایی
مرد بیگناه
ملکه کی
فیلم شهر مجازی
وارثان
شکارچی شهر
بهترین سریال ها به ترتیب
هیولا-۵۰ قسمت
آخرین ملکه
بی خانمان
بازی به سوی صفر
ادیسه کره ای
هتل دل لونا
W
دکتر غریبه
دکتر جان
پاسخ به۱۹۸۸
پینوکیو
باغ مخفی
عاشقان ماه
کتاب خانوادگی گو
پسر بیگناه
وقتی تو خواب بودی
تو هم انسان هستی
سقوط بر روی تو
تعویض
وارثان
پسران برتر از گل
شکارچی شهر
افسانه دریای ابی
دبیلو
وقتی تو خواب بودی
پینوکیو
منشی کیم چشه
مبارزه برای راهم
ایاتوهم انسانی
بهترین ضربه
خون
تو زیبایی
سیندرلا وچهارشوالیه
روح بیابجنگیم
پری وزنه بردار کیم بوک جو
حالا باعشق تمیزش کن
ایدی من خوشگل گانگنامه
کی تو
هیلر
عشقم اهل ستاره هاست
هوارانگ ، به زیبایی تو ، عاشقان ماه ، عشقم اهل ستاره هاست ، تو زیبایی ، من ربات نیستم ، پدرم عجیبه ، پادشاه عاشق ، نسل خورشید ، اغواگر بزرگ ، عشق مخفی من ، زن قوی دوبونگ سونگ ، گابلین ، پینوکیو ، دبلیو ، سقوط بر روی تو ، خدمه گل ، ملکه عشق و جنگ ، ملکه کی ، کی دو ، تو فوق العادهای ، سیندرلا و چهار شوالیه ، شوالیه رویاها ،
اینترو یادم رفته بود
۲۱_ kingdom
۲۲_ tale of nokdu
۲۳_ thirty But seveteen
۲۴_ city hunter
۲۵_ the legend of the blue sea
۲۶_ Best wedding
۲۷_ iron man
۲۸_ bubblegum
And in taiwan: fall in Love Without me
۱_ partners for justice
۲_ black
۳_the light in You eyes
۴_ Abyss
۵_ goblin
۶_ A korean odessey
۷_ vagabond
۸_ Arthdal chronicles
۹_ just Between lovers
۱۰_ I am not robot
۱۱_ voice 1
۱۲_ full house take2
۱۳_ Angel’s last missing:love
۱۴_ A Gentelman diginty
۱۵_ while You Were sleeping
۱۶_ uncontrolly fund
۱۷_ vampire prosecture1
۱۸_ descendeds of the sun
۱۹_ w
۲۰_ laier game
بکشش قشنگه؟؟؟؟ارزش داره؟
ادیسه کره ای
شریک مشکوک
هیلر
دبلیو
گوبلین
بیگ
چیزی در باران
نسل خورشید
هتل دل لونا
ایاتوهم انسانی
توزیبایی
پسران برتر از گل
اغواگر بزرگ
بیاوبغلم کن
کشیش
من ربات نیستم
تو فوق العاده ای
دکتر غریبه
صداتو میشنوم
وقتی خواب بودی
جنگل
شکلات
مموریست
بی خانمان
اخرین ماموریت فرشته عشق
گابلین
اخرین ماموریت فرشته عشق
ایا توام انسانی
عاشقان ماه
ابیس
افسانه نوکدو
هوارانگ
هتل دل لونا
دو بونگ سو زن قدرتمند
۱:زن قوی دو بونگ سو
۲:خنده در وایکیکی۱و۲
۳:وقتی تو خواب بودی
۴:عاشقان ماه
۵:همسایه بغلی اکسو
۶:حالت چطوره نان
۷:شوهر ۱۰۰روزه من
۸:سیندرلا و چهار شوالیه
۹:هتل دل لونا
۱۰:وارثان
۱۱:افسانه دریای آبی
۱۲:یک ادیسه کره ای
۱۳:w دو جهان
۱۴:من ربات نیستم
۱۵:تو از ستاره ها اومدی
مبارزه برای راهم : خیلی خوشم اومد یه سریال با فضای متفاوت نسبت به خیلی از سریالای کره ای …عاشقانه و کمدیه اما فضای رئالی داره با بازی طبیعی زوج داستان… پارک سی جون بازی می کنه 🙂 من که عاشق بازی روون و راحتشون شدم
حسادت اشکار: بازم از سریالاییه که کم میشه بین سریالای کره ای پیدا کرد اون فانتزی های کره ای رو نداره بازم فضای نسبتا رئالی داره بابازی عالی جوجونگ سوک فضای داستانو و شخصیت پردازی ها عالی بود
در سرزمین ستارگان: داستان در مورد کارکنای فرودگاه ست عاشقانه ست داستان جالبی داره
غریبه دوست داشتنی و من: داستان عاشقانه متفاوتی داره که دیدنش خالی از لطف نیست
تریوس پشت سرمن: داستان اکشن و معمایی و پرکششه از اون داستان هایی که ادم بعد از دیدنش هی دلش می خواد داستان اکشن ببینه…یه تم لطیف عاشقانه هم داره
عشق خطرناک: اینم جالبه فضای شاد و دلنشینی داره اتفاقات و عاشقانه بین چند تا دکتره که البته فانتزی های کره ای رو داره
خانه کامل : نسخه تایلندیش از کره ایش قشنگ تره زوج دوست داشتنی ای داره داستان در مورد ازدواج قراردادی یه سلبریتی و یه دختر عادیه که عاشق هم میشن….نسخه تایلندیشو پیشنهاد می کنم
عجیبه که آجوشی من تو نظرات کم بود 😑
یکی از پر معنی ترین و بهترین هاس به نظرم …
آجوشی من
مستر سانشاین
شهر بیرحم ( با اینکه برا ۷ ساله پیشه ولی از نظر من هنوز قشنگه و اگه سریال اکشن دوست دارید حتما ببینیدش)
لبخند پرکشیده از نگاهت
WWW
کلاس ایته وون
نسل خورشید
عاشقان ماه
مادر
K2
دفترچه زندان
Encounter
Hello monster
The last empress
بهترین فیلم هایی که من دیدم
آجوشی من
مادر
Www
این ۳تای اول کمتر توی نظر ها بود اما واقعا فوق العادست وفیلم نامه ی قوی دارن،مخصوصا ۲تای اول….
گابلین
Mr sunshine
تو زیبایی
پسران فراتر از گل
تواز کدوم ستاره ای
افسانه دریای آبی
وارثان
مهتاب نقاشی شده با ابر
هتل دلونا
کی۲
عاشقان ماه هم فوق العاده بود به شدت عاشقشم
Vegaband
باران عشق
سلام.۴تاازبهتریناکه هنوزسریالی به خوبی وهمه چیزتمومیشون نیومده بترتیب: گابلین *. کشیش آتشین .* سقوط برروی تو *.عاشقان ماه رده بعدی:تو یه روزخوب پیدات میکنم *. بکش وخلاصم کن *.زن قوی دوبونگ سون *. دانشمندشبگرد *. افسانه نوکدو *. هیلر *. هوارانگ *.مموریست *. پادشاهی(فوق العاده سریال قوییه) *. فوران عشق *. برگردآجوشی *. مهتاب نقاشی شده باابرها *.
عاشقان ماه
وارثان
شکارچی شهر
تاریخ آرتدال
سریال های شاهزاده زیرشیروانی
عشقم از ستاره ها اومدی
افسانه دریای آبی سقوط بر روی تو
به من دروغ بگو
روزی روزگاری در قلبم (تایلندی)
جنگل
مهتاب نقاشی شده با ابرها
بکش خلاصم کن
شادی شیطانی
از بخت بد عاشقت شدم
عشق بی پروا
لبخند پرکشیده از نگاهت ( اونایی که غمگین دوست دارن)
منشی کیم چشه
زندگی خصوصی او
Wwwدوجهان
بروبرو ماهی مرکب(چینی)
اینارو یادم میاد که قشنگ بودن
سریال های
آخرین ماموریت فرشته عشق
عشق از دست رفته
قهقهه در وایکیکی ۱
آلارم عشق ( ولی فصل دومش هنوز نیومده)
سرگذشت آسدال( اینم فصل جدیدش نیومده هنوز )
مدرسه ۲۰۱۵
مهتاب نقاشی شده با ابر
دوبونگ سون زن قوی
پری وزنه بردار کیم بوک جو
گوشه ای از ذهن تو ( در حال پخشه )
خوش آمدی ( در حال پخش )
بهم بگو چی دیدی؟
پینوکیو
افسانه نوکدو
پاسخ به ۱۹۸۸
۱ – افسانه جومونگ
۲ – بک دونگ سو دلاور
۳ – پسران برتر از گل
۴ – تو زیبایی
۵ – هیلر
۶ – دبلیو
۷ – منشی کیم چشه
۸ – دونگی
۹ – گوبلین
۱۰ – تیرانداز چوسان
۱۱ – مهتاب نقاشی شده ابر ها
۱۲ – سرنوشت
بلند پرواز۱
تو از ستاره ها اومدی
شاهزاده زیر شیروونی
شکارچی شهر
k2
بی خانمان
قلمزو دو جهان
ایا تو انسانی
هیلر
اجوشی لطفا برگرد
سزاوار یا دکتر هو
۴۹روز
ب یاداور
ارتدال
بکش خلاصم کن
پدر عجیب غریب
My Only Love Song
وارثان
عشقم از ستاره هاست
افسانه ی دریای ابی
ذائقه ی شخصی
عشقم جادوگره
شریک مشکوک
ایدی من خوشگل گانگامه
تو زیبایی
پینیکیو
افسانه ی خورشیدو ماه
نوحوانان یک ودو
مرد پولدار
سرنوشت
پسران برتر از گل
نواقص عشق
پسران پرتر از گل
زائقه شخصی
نسل خورشید
هیلر
عشق در مهتاب
تو از ستاره ها اومدی
هورانگ
سقوط بر روی تو
و…کلی عشق کره ام من🙈❤
بلک هم عالیییی بود
اقای افتاب بهترین ضربه دکتر جان بی خانمان تو فوق العاده ای ریپلای ۱۹۸۸ کشیش بی اعصاب مهمان طلسم شیطانی کلا ایته وون نسل خورشید من و بکش خلاصم کن دبلیو ماشین تحریر شیکاگو خنده در وایکیکی ۱ و ۲
watcher
when the weather is fine
hyena
ArthdalChronicles
vagabond
k2
children of a lesser god jakeun shinui aideul
angle: last mission
پسر خوب
عاشقان ماه
ملکه کی
شاهزاده زیر شیروانی
عروس قرن
تولد یک زیبایی
جانگ اوک جونگ یا زندگی با عشق
او زیبا بود
عشق من اون دونگ
از بخت بد عاشقت شدم
پسران برتر از گل
mr sunshine
sky castle به شدت داستان غیر قابل پیش بینی داره. اصلا م کلشه ای نیست
healer
goblin
the descendant of sun
fiery priest کمدی کمدی. خیلی باحاله.
vagabond البته این احتمالا فصلای بعدش ساخته میشه. داستان قویی داره
extraordinary you معرفی هاشو نخونین اشتباه میندازن آدمو. من بخاطر همین تا الان ندیده بودم. ولی اان میبینم خیلی عالیه. خیلی عالی. فیکشن ه.
dr romantic 1 و ۲ هر دو فصلش خیلی عالیه. پزشکیه. اگه سریالای پزشکی دوست دارین خوبه.
تو زیبایی
پسران برتر از گل
عاشقان ماه
بچه های هیچکس
منو بکش خلاصم کن
ضربان قلب
او زیبا بود
کتاب خانوادگی گو
خنده در وایکیکی
نسل خورشید
ازدواج بدون قرار
لبخند پر کشیده از نگاهت
منو تو خاطراتت پیدا کن
خیلی زیادن اینا اونایین که خیلییییییییییییییییییییییی دوس داشتم
افسانه دریای آبی
هتل دل لونا
من ربات نیستم
www
سقوط آزاد عشق
لحظه ای در هجده سالگی
عاشقان ماه
خاطرات الحمرا
بیا و بغلم کن
قهرمان عجیب من
گوهه ریونگ مورخ تازه کار
قصه ی نوک دو
شریک مشکوک
هیلر (شفادهنده)
مموریست
کلاس ایته وان
یک روز زیبا تو را پیدا میکنم
سریال هایی ک من بیشتر میبینم کمدی عاشقانه و درام وفانتزی گاهی اوقات…بیشتر از نوع فیلمبرداری و کارگردانی و این چیزا من هرچی باب سلیقم باشه میبینم و زیاد اهل تحلیل نیستم ک حتما یه سریال با کاگردانی قوی ببینم چون سر در نمیارم از این چیزا…
من سریالایی ک دیدم دقیقا همون لحظه ک تموم کردم بهشون نمره دادم و اون نمره هارو ذخیره کردم ک می خوام اونارو براتون چندتاشو بنویسم… من تقریبا ۱۰ ساله کی دراما میبینم…
قسمت ۲نظرم
boys overflowers 93 پسران بر تر از گل اینو فک کنم همه دیدین خخخخ
my girl 70 & دختر من قدیمیه ولی خنده داره جز اولین هاییه ک دیدم
playfull kiss 78 & بوسه بازیگوشانه
you are beautiful 78 تو زیبایی
the k2 90 کی ۲
healer 85 هیلر یا شفا دهنده
kill me heal me 85 منو بکش خلاصم کن
secret garden 80 باغ مخفی
empress ki 90 ملکه کی ۵۰ قسمتیه می ارزه
strong woman do bong soon 88 دوبونگ سون دختر قدرتمند
the heirs 95 وارثان
the leghend of the blue sea 95 افسانه دریای ابی
Guardian: The Lonely and Great God 95 گابلین
a korean oddysay 90 یک ادیسه کره ای
black 88 & بلک/سیاه
my id is gangnam beauty 95 ایدی من خوشگل گانگنامه
the smile has left your eyes 90 & لبخند پرکشیده از نگاهت
fight for my way 88 مبارزه برای راهم
descendant of the sun 80 نسل خورشید
The Crowned Clown 90 & دلقک تاجدار
moon lover scarlet heart ryeo 97 قلب سرخ گوریو/عاشقان ماه
weightlifting fairy kim bok jo 90 پری وزنه بردار کیم بوک جو
emergency couple 95& زوج اورژانسی
Princess.Ja.Myung.Go 95& پرنسس جامیونگ گو قدیمیه و۲۰قسمت اولشم شعرههه
crash landing on you 93 سقوط بر روی تو
cheese in the trap 90& پنیر در تله
master sun 87& خورشید ارباب
سعی کردم ک امتیاز بالاهارو نام ببرم ولی هرچی امتیاز بالاتر باشه احتمال اینکه قبلا دیده باشیدم بیشتره…کلا سعی کردم جدیدتر معرفی کنم…کنار اونایی ک حدس میزنم ندیدین رو علامت & میزارم…
دو تا از بهترینای عاشقانه کمدی از نظر من:
جدید:سقوط بر روی تو(خیلی با احساس بود)
قدیم:او زیبا بود(she was pretty) خیلی خدیدم باهاش
هردو شو به شدت دوس داشتم و دارم
بهترین سریال کمدی عاشقانه
جدید:سقوط بر روی تو(خیلی با حاساس بود)
قدیم:او زیبا بود(she was pretty) خیلی خندیدم باهاش
هردو عالی بودن و خیلی دوسشون داشتم و دارم
چه پست مفیدی
گابلین : سریال فانتزی و نیمه ابری ( نمیدونم سد اندینگه یا هپی اندینگ یه چیزی بین این دوتاست ) ولی شخصیت اول مرد که گریه میکرد من حس مرگ داشتم 🙁
هوارانگ : یه سریال تاریخی گوگولی که حتما دوستش خواهید داشت
بکش خلاصم کن : سریال عاشقانه و تا حدودی روانشناسی طور با یه بازیگر مردفوق العااااااااااده در مورد اختلال چند شخصیتی
هاید جکیل : تو سبک بکش خلاصم کنه با بازی هیون بین که بنظرم سریال بالایی قوی تره
عشق زیر نور ماه : تاریخی … از اون مدلایی که دختر داستان خودشو پسر جا میزنه
شخصیت یک مرد : یه سریال فوق کیوت برای ۱۸ سال به بالا ( دلیل خاصی نداره . چون شخصیتای داستان سنشون بالاست احتمالا برای تینیجرا جالب نباشه ) خیلی خوبه این .
حسادت اشکار : حرف زیادی راجع بهش ندارم … اینم احتمالا تینیجر پسند نیست … یه سری نکته درباره سرطان سینه هم بطرز جالبی یاد میگیرید ولی سریال پزشکی نیستا ببینید زیباست 🙂
خورشید ارباب : عی بگی نگی ترسناکه و فانتزی اگه مثل من از هیو جین خوشتون میاد از دستش ندید
دلقک تاجدار : این درباره دلقکیه که به علت شباهتش به ولیعهد شاه میشه و…
چیزی نیست این عشقه : بنظر منم یه روانپزشک و یه نویسنده زوج جذابین :))) و باز هم یه سری مشکل روانپزشکی …
ماموریت فرشته : اگه مثل من از باله خوشتون میاد که همین الان دانلودش کنین 🙂 اگه خیلی باله دوس ندارین ولی ال رو دوس دارینم دانلودش کنین اگه ال رو هم دوس ندارین ولی از این دخترگند اخلاقا خوشتون میادم دانلودش کنین :)))))))) خلاصه بذاریدش تو لیستتون .
کتاب خانوادگی گو : سونگی بازی کرده … دو قسمت اول انقد لوسه که نگو گولشو نخورین و ادامه بدین
پادشاه هتل : با بازی فرشته ی مرگ گوبلین :)))) اگه ازش خوشتون میاد دیدنش از اوجب واجباته
عشق مخفی من : من رو بازیگر مردش کراش دارم واقعا … خیلی گوگولیه … ولی سریال عاشقانه ی بدون هیجانی عاشقانش اگزجره ست نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه …
و یه چندتا سریال دیگه : پادشله صاحب ماسک … عشق مخفی( انتقامی طور ) …افسانه نوکدو ( خیلی زیباست ) .. عطر .
در اخر همه ی سریال های بالا عاشقانه هستن بیشتر اونایی که گمنامن رو سعی کردم معرفی کنم ..
گابلین
آیاتوهم انسانی
عاشقان ماه وارثان
لویی پادشاه خرید
لبخند پر کشیده از نگاهت
کافه پرنس
ایمان
باغ مخفی
دلم برات تنگ شده
پاستا
خورشید ارباب
تجسم حسادت
هیلر
شکارچی شهر
تو کدوم ستاره ای
نسل خورشید
بکش خلاصم کن
شاهزاده زیر شیروانی
هاید جکیل و من
بزرگترین عشق
دوست دخترم روباهه
نقشه فرار ۲
به من دروغ بگو
خیلی زیادن تو ذهنم نیست
ولی اینارو هر کدوم ۲۰ بار بیشتر دیدم و ازشون سیر نمیشم
۱) ماشین تحریر شیکاگو : یه سریاله که تم قدیمی و جدید و با هم داره با ost های عالی بازیگرای خوب وفیلمنامه خوب لینک کوتاه : http://30tk.ir/?p=8445
۲) k2 : یه سریال اکشن خوب و سرگرم کننده . همه چیز سریال قابل قبول و خوبه جزو کارای منسجم اکشنه .
لینک کوتاه : http://30tk.ir/?p=3285
۳) جنگل : یه سریال با یه عاشانه جذاب و چالشی و رمان گونه .کاپلی که بشدت به هم میان و چشم انداز های طبیعی بسیار زیبا از جنگل . بازی بازیگرای اصلی خیلی خوبه و طنزش قویه .
لینک کوتاه : http://30tk.ir/?p=19286
۴) w دوجهان : یه سریال تو ژانر فانتزی که فیلم نامه جدید و خلاقانه ای داره .دنیاش شبیه دنیایس وبتونه و بازیگراش خیلی خوب با هم مچ شدن .
لینک کوتاه : http://30tk.ir/?p=1558
۵) ریپلای ۱۹۸۸ : یه سریال به تمام معنا عالی .بازی باریگرا و فیلمنامه و کارگردانی و ost هاش و طنزش و عاشقانه اش همه چیز این سریال درجه یکه سریالی که خود زندگیه و از نظر من بهترین سریال کیدراماست .
لینک کوتاه : http://30tk.ir/?p=2508
من سعی کردم واسه هر سلیه ای بهترین کاری رو که دیدم معرفی کنم . هر پنج تا کارای خوبین که ارزش دیدن دارن . حتما امتحانشون کنید .
بهترین سریالهای که تا حالا دیدم.
۱-شکارچی شهر ۲۰۱۱
۲-پینوکیو ۲۰۱۳
۳-نسل خورشیدی ۲۰۱۴
۴-k2
۵-هیلر
۶-نسل خورشید
۷-دکتر غریبه
۸-دبیلیو
۹-عاشقان ماه
۱۰-رویارویی
بنظر من
عاشقان ماه
نسل خورشید
افسانه نوکدو
آخرین ماموریت فرشته عشق با بازی L❤
خنده در وایکیکی۲
گابلین
آیا توهم انسانی
عاشقان ماه وارثان
لویی پادشاه خرید
لبخند پر کشیده از نگاهت
کافه پرنس
ایمان
باغ مخفی
دلم برات تنگ شده
پاستا
خورشید ارباب
حسادت آشکار
هیلر (شفا دهنده)
شکارچی شهر
تو از ستاره ها اومدی
نسل خورشید
منو بکش خلاصم کن
شاهزاده زیر شیروانی
هاید جکیل و من
بزرگترین عشق
دوست دخترم روباهه
نقشه فرار ۲
به من دروغ بگو
خیلی زیادن تو ذهنم نیست
ولی اینارو هر کدوم ۲۰ بار بیشتر دیدم و ازشون سیر نمیشم
دقیقا سریالهای مورد علاقه ی منن که پیشنهاد میکنم به همه ^^
۱- laughter in waikiki 1 &2
۲- fiery priest
۳- two cops
۴- what is wrong with secretary kim
۵- hwarang
۶- catch the ghost
۷- hotel del luna
۸- welcome
۹- extraordinary you
۱۰- i’m not a robot
۱۱- are you human too
بهترین و قویترین فیلمایی که دیدم:
وی ای پی
قلعه اسمان
بکش و خلاصم کن
لیگ جذاب
بازگشت زوجین
اجوشی برگرد
زن باوقار
کلوپ انتقام جویان
کشیش اتشین
بوتیک سری
پسران برتر از گل
تو زیبایی
تو از ستاره ها اومدی
از بخت بد عاشقت شدم
گابلین
سقوط ازاد عشق
عشق بی پروا
نسل خورشید
افسانه دریای آبی
مدرسه موریم
خنده در وایکیکی
وارثان
عاشقان ماه
هیلر
هوارانگ
باغ مخفی
باران عشق
صداتو میشنوم
شاهزاده زیر شیروانی
من و بکش و خلاصم کن
این بیست تا سریال رو اگر ندید به هیچ وجه از دست ندید مخصوصا تو این روزای قرنطینه حسابی سرگرمتون میکنه.
به یاد آور
کتاب خانواده گو
ادیسه کره ای
بازگشت زوجین
بیخانمان
سیاه
راز
تمام سریالای پارک سئو جون و لی مین هو
Crash Landing on You (2019)
Vagabond (2019)
Weightlifting Fairy Kim Bok-joo (2016)
Uncontrollably Fond (2016)
Moon Lovers. Scarlet Heart Ryeo (2016)
Love in the Moonlight (2016)
Descendants of the Sun (2016)
Goblin (2016)
She Was Pretty (2015)
That Winter, the Wind Blows (2013)
Boys Over Flowers (2009)
اگه سریال تاریخی باشه بهترینا:
دانشمند شب گرد : http://30tk.ir/?p=642
عاشقان ماه : http://30tk.ir/?p=2541
عشق شاهزاده خانم :
ملکه کی : http://30tk.ir/?p=4580
کتاب خانوادگی گو : http://30tk.ir/?p=2541
ملکه هفت روزه : http://30tk.ir/?p=2541
آقای آفتاب : http://30tk.ir/?p=15168
افسانه نوکدو : http://30tk.ir/?p=18831
ایلجیما : http://30tk.ir/?p=4277
سریالای غیر تاریخی
آخرین ملکه : http://30tk.ir/?p=16837
هیلر : http://30tk.ir/?p=2754
بازگشت زوجین : http://30tk.ir/?p=11103
سقوط بر روی تو : http://30tk.ir/?p=18990
بیا و بغلم کن : http://30tk.ir/?p=14474
بکشش : http://30tk.ir/?p=18229
وی آی پی : http://30tk.ir/?p=18932
سلام
از نظر من بهترین سریالایی که دیدم
کلاس ایته وان : http://30tk.ir/?p=19264
او زیبا بود : http://30tk.ir/?p=622
گابلین : http://30tk.ir/?p=5276
عاشقان ماه : http://30tk.ir/?p=2541
بهترین سریال هایی که دیدم:
منو بکش خلاصم کن : http://30tk.ir/?p=702
آیا تو هم انسانی؟ : http://30tk.ir/?p=14855
ضربان قلب (تو عاشقم شدی) : http://30tk.ir/?p=3529
تو زیبایی : http://30tk.ir/?p=3465
عاشقان ماه : http://30tk.ir/?p=2541
سریال کفتار رو خییییلی دوسش داشتم😍 ۱۶ قسمته که تازه هم تموم شده .. در همین سایت میتونید دانلود کنید
ژانر: کمدی، حقوقی، درام
لینک این سریال در سایت سینماتک :
http://30tk.ir/?p=19372
بهترین سریالهایی که دیدم : هتل دل لونا . گابلین . ایا تو هم انسانی . گل نوکدو . سی ولی هفده . افسانه دریای ابی .عاشقان ماه. شاهزاده زیر شیروانی . دبلیو . رئیس خجالتی .دوست داشتنی وحشتناک . نواقص عشق و سریال خوش امدی (در حال پخشه)
هتل دل لونا : http://30tk.ir/?p=18697
گابلین : http://30tk.ir/?p=5276
ایا تو هم انسانی : http://30tk.ir/?p=14855
افسانه نوکدو : http://30tk.ir/?p=18831
سی ولی هفده : http://30tk.ir/?p=15300
افسانه دریای ابی : http://30tk.ir/?p=5031
عاشقان ماه : http://30tk.ir/?p=2541
شاهزاده زیر شیروانی : http://30tk.ir/?p=13672
دبلیو : http://30tk.ir/?p=1558
رئیس خجالتی : http://30tk.ir/?p=5810
دوست داشتنی وحشتناک : http://30tk.ir/?p=15576
نواقص عشق : http://30tk.ir/?p=19026
خوش اومدی : http://30tk.ir/?p=19619
این سریال دو فصل داره
نام فارسی : آیریس
نام انگلیسی : Iris
سال ساخت : ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳
ژانر : عاشقانه , اکشن , رازآلود , هیجانی
لینک سریال در سایت سینماتک :
Iris 2009 : http://30tk.ir/?p=851
Iris 2013 : http://30tk.ir/?p=861
سریالایی که بعد دیدنشون ارزو کردم ایکاش مغزم پاک بشه از اول ببینم:)
بلک
گوبلین
۳۶۵ روز
دبلیو
پسران برتر از گل
خنده در واکیکی
پری وزنه بردار
اشکالی نداره خوب نباشی
بی خانمان***
گل شیطان
الیس
و سریالایی که خیلی بازی بازیگراش و دوست دارم
سی اما هفده
افسانه ی دریای ابی
هورانگ
نسل خورشید
به دلیل اروها بودن و قشنگ بودن خود سریال
ایدی من خوشگل گانگنامه
در حاله پخشا
روباه نه دم
دو دو سل نمیدونم چی چی😅
چقدر حرف زدم😐